GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]

Auteur Topic: Nieuwe Dropzone Commander starter set  (gelezen 13791 keer)

Eagle

• Hero Member
  • Ultimate Pandora player
Re: Nieuwe Dropzone Commander starter set
« Reactie #60 Gepost op: oktober 26, 2014, 03:03:21 pm »

Ik en Kasper staan weer te springen hoor!
Ik denk dus ik ben.......verward

Ben

• Newbie
  • *
« Reactie #61 Gepost op: oktober 26, 2014, 04:13:53 pm »

Dat is mooi om te horen  :) Het laatste toernooi/bijeenkomst bij de tafelridder was ook zeer geslaagd. Misschien leuk om weer eens bij elkaar te komen.

@Eagle: waar komen jullie vandaan?

Eagle

• Hero Member
  • Ultimate Pandora player
« Reactie #62 Gepost op: oktober 27, 2014, 12:02:15 pm »

Wij zijn die twee grote alphenaren
Ik denk dus ik ben.......verward

starwars

• Hero Member
« Reactie #63 Gepost op: oktober 27, 2014, 12:32:43 pm »

Ik heb de starterset laatst gekocht maar heb het spel nog nooit gespeeld. Als er een toernooitje wordt georganiseerd lijkt dat me dat een mooie kans om eens hiermee te beginnen.

Mr. To

• Hero Member
    • Facebook
« Reactie #64 Gepost op: oktober 27, 2014, 03:42:41 pm »

Ik zal met alle liefde toernooien organiseren vanaf nieuwjaar. Vorige keer dat ik het toenrooi deed waren er niet al te veel mensen maar des noods wordt het een Gameday :) heb iig 8 mensen nodig. Laat anders even via een PM weten aan mij een datum in Januari/Februari wanneer het goed uit zou komen voor een toernooitje, dan kijk ik even wat ik kan doen. Het wordt dan wel in Leiden gehouden.
40K:
3000p Necrons 60% geschilderd
 640p Space wolves
 600p Orkseses

Dropzone Commander (Hawk Talon):
UCM
Scourge

Toernooien:
17/03/13 Tafelridder (Leiden) 1500p 9e/10 plaats
03/06/13 Tafelridder (Leiden) 1850p 14e/14 plaats
10/2013 Tafelridder (Leiden); Winnaar Combat Patrol

soldaan

• Sr. Member
« Reactie #65 Gepost op: december 04, 2014, 10:08:58 am »

Ik heb gisteren de basisdoos, een PHR starter en wat andere kleine dingen besteld bij Hawk Games. Heb een aantal demo battles bekeken op youtube en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot ik de mini's heb. Ook onder m'n vrienden zijn inmiddels wat enthousiaste mensen. Dus maar eens een paar demo potjes geven.

Wel jammer dat er nergens iets van een quickstart rulesetje of een pdf rulebook te vinden is, anders had ik komend weekend de regels alvast kunnen doorspitten

Ik vind de basisdoos echt te gek qua inhoud, een erg goede deal. Hopelijk zijn de modellen ook van goede kwaliteit.

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #66 Gepost op: december 04, 2014, 10:23:33 am »

Ik vind de plastics uit de basisdoos van erg goede kwaliteit. Alleen zijn de doorzichtige onderdelen (canopy dropship en bases) erg hard.

leonatos

• Full Member
« Reactie #67 Gepost op: december 04, 2014, 10:48:00 am »

Het plastic en het resin van Hawk Wargames is fantastisch materiaal, nauwelijks moldlines en goed te assemblen met heel veel detail. Het plastic kan je met gewone plasticlijm lijmen (denk aan de Revell potjes met dun tuutje). Enige: je wil op zijn tijd een kodiak command vehicle hebben, en de resin cast van de kodiak is heel onhandig dwars over de lengte verticaal gedaan. Hierdoor heb je een hele stomme lijn lopen, die niet heel goed weg te werken is. Je hebt 1 bear apc over van de starter set, die ik zou bewaren om tzt als kodiak voorkant in te zetten en dan de achterkant van de kodiak daar tegenaan te plakken ipv tegen de kodiak-blister bear apc. Die ziet er beter uit. Dus laat die 3e apc die je niet nodig hebt unassembled liggen in de doos tot je de kodiak koopt.

Heb je de filmpjes van Beasts of war bekeken? Die geven wat meer info over het spel en een voorbeeld game, geeft je al een goed beeld hoe een en ander werkt. Ze hebben op hun site ook nog wat meer filmpjes, ook voor backstage (3 dagen trial kan via de website). Backstage filmpjes van beastsofwar zijn niet dezelfde als op youtube.
Ja, dat is echt mijn eigen kat

soldaan

• Sr. Member
« Reactie #68 Gepost op: december 15, 2014, 04:16:29 pm »

Heb inderdaad de filmpjes van Beast of War al bekeken. Dat gaf een aardig beeld, maar nu ik het boek in m'n handen heb is het toch een stuk prettiger is. Hoewel de regels maar dertig pagina's beslaan zitten er toch aardig wat kleine regeltjes in die je wel even moet kennen.

Afgelopen weekend met een aantal man wat spelletjes gespeeld en we waren er allemaal erg over te spreken. Het is zelfs zo dat er alweer een bestelling bij Hawk Wargames geplaatst is door een aantal spelers. Super tof.

De komende weken zal er nog wel meer gespeeld worden, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Ook of er naast de huidige vijf facties nog meer releases gaan komen etc. Zijn hier al verhalen over bekend?

Otrione

• Full Member
« Reactie #69 Gepost op: januari 19, 2015, 06:06:54 pm »

Sinds kort ook begonnen aan Dropzone Commander met Scourge en ben benieuwd hoeveel mensen het ook al spelen in Nederland.
Chaos will rule the universe.
Death will bring us together.
There will be only war
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]