GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 2 3 [4] 5

Auteur Topic: Gezocht: schrijvers voor de mainsite.  (gelezen 35068 keer)

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
Re: Gezocht: schrijvers voor de mainsite.
« Reactie #45 Gepost op: november 12, 2007, 08:02:43 pm »

Hm,

ik ben niet op de hoogte van eventuele aanlevervoorwaarden maar volgens mij kan niemand hier bezwaar hebben tegen een goed stukkie Fantasy/SciFi geschreven in het Engels  8).
Very 'Eavy,
Very Metal!

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #46 Gepost op: november 12, 2007, 08:24:26 pm »

Totaal geen probleem volgens mij.

Daarnaast wil ik me aanbieden als eventuele spellingscontroleur. Er zijn veel mensen met dyslexie en die voelen zich misschien bezwaard om stukken aan te leveren. Als ik dan assistentie kan bieden door de stukken te controleren/corrigeren, dan graag. Uiteraard krijgt de inzender het stuk teruggemaild zodat dit onder persoonlijke titel aangeleverd kan worden.
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #47 Gepost op: november 12, 2007, 08:28:32 pm »

Totaal geen probleem volgens mij.

Daarnaast wil ik me aanbieden als eventuele spellingscontroleur. Er zijn veel mensen met dyslexie en die voelen zich misschien bezwaard om stukken aan te leveren. Als ik dan assistentie kan bieden door de stukken te controleren/corrigeren, dan graag. Uiteraard krijgt de inzender het stuk teruggemaild zodat dit onder persoonlijke titel aangeleverd kan worden.
Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Ik beloof niet dat het voor een bepaalde datum klaar is, want ik heb het best wel druk. Maar, er komt een verhaal over de strijd tussen mijn Dark Angels en de Tau van een vriend van me. En dan vooral over de val van het leger van die desbetreffende maat. ;)
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #48 Gepost op: november 12, 2007, 09:49:47 pm »

@Wraith: we hebben een forumdeeltje specifiek voor fan fictie en zelfgeschreven verhalen in het algemeen. http://www.gwhobby.net/forum/index.php?board=36.0

Hier kan je wat verhalen vinden die mensen gepost hebben en reageren met wat je er van vind (kritiek graag van een opbouwende natuur) en je kunt hier ook je eigen verhalen posten.
Miniature War Gamer

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #49 Gepost op: november 12, 2007, 09:55:49 pm »

Daar kan ik heel simpel over zijn, ik ben een extreme dyslect. Maar ik doe uiteraard mijn best.

You could have fooled me...  ;)

Nu ik er over nadenk... misschien kan ik de winnaars van de verhalencompetitie plaatsen?
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #50 Gepost op: november 12, 2007, 09:56:23 pm »

Daar kan ik heel simpel over zijn, ik ben een extreme dyslect. Maar ik doe uiteraard mijn best.

You could have fooled me...  ;)

Nu ik er over nadenk... misschien kan ik de winnaars van de verhalencompetitie plaatsen?
Ondanks dat ik dyslect ben, ben ik me wel bewust dat ik er op moet letten. Ik doe mijn best.

@Pinguin:
Ik zag het ja, vergeef me, ben nieuw.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #51 Gepost op: november 12, 2007, 09:58:44 pm »

Citaat

Oh nou gaat ie doen alsof ik dat niet voorgesteld had! :) :)

Maar goed idee, zoals ik al zei, mits de winnaar zelf toestemming geeft, want dat kan ik niet voor iemand anders doen natuurlijk. (Als verhalenmod dus)
Miniature War Gamer

Lord Tareq

• Dark Lord
  • OPC jury
  • Hero Member
« Reactie #52 Gepost op: november 12, 2007, 10:03:30 pm »

Dat is simpel opgelost, gewoon een clausule in de competitie waarin staat dat meedoen betekend dat de winnaar op de site komt. Dat scheelt een hoop gedoe met toestemming vragen aan mensen die nooit hun PM's lezen enzo.

Toestemming om mijn verhaal te plaatsen heb je uiteraard.
Now it's been ten thousand years
Man has cried a billion tears.
For what he never knew,
now man's reign is through.

But through eternal night.
The twinkling of starlight.
So very far away.
Maybe it's only yesterday.

In the year 2525
If man is still alive.
If woman can survive.

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #53 Gepost op: november 12, 2007, 10:25:10 pm »

Oh nou gaat ie doen alsof ik dat niet voorgesteld had! :) :)

Oeps... had je dat? In dat geval: goed plan.

@ Tareq: handig voor de volgende verhalen competitie, maar niet voor deze.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #54 Gepost op: november 12, 2007, 10:30:00 pm »

Ach, gewoon vragen is prima. Als iemand het echt niet wil dan niet is toch ook geen probleem? De meeste zullen het alleen maar leuk vinden.
Miniature War Gamer

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #55 Gepost op: november 13, 2007, 07:30:35 pm »

Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Ik beloof niet dat het voor een bepaalde datum klaar is, want ik heb het best wel druk. Maar, er komt een verhaal over de strijd tussen mijn Dark Angels en de Tau van een vriend van me. En dan vooral over de val van het leger van die desbetreffende maat. ;)

Mail me het verhaal maar toe (jeroen@gwhobby.net) Dan corrigeer ik het en mail ik het je terug.
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #56 Gepost op: november 13, 2007, 11:05:24 pm »

Mail me het verhaal maar toe (jeroen@gwhobby.net) Dan corrigeer ik het en mail ik het je terug.
Will do, ben namelijk bijna klaar.

the one

• Sr. Member
  • sex: zeker :)
« Reactie #57 Gepost op: november 14, 2007, 09:09:00 am »

Dat is simpel opgelost, gewoon een clausule in de competitie waarin staat dat meedoen betekend dat de winnaar op de site komt. Dat scheelt een hoop gedoe met toestemming vragen aan mensen die nooit hun PM's lezen enzo.
Nog makkelijker is gewoon plaatsen zonder toestemming. Omdat de auteur zijn auteursrechten behoud. Maar de beheerder van de site heeft ten alle tijde artikelen te verwijderen, verplaatsen en kopieren om eldes op de site nog eens te gebruiken.

Rechtelijk zit je ook nog wel veilig, de persoon kan je nooit aanklagen mits hij eerder zelf genomen stappen kan laten zien. Mocht je dus een mail krijgen gewoon even de tekst verwijderen.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #58 Gepost op: november 14, 2007, 09:18:06 am »

@theone: Juridisch zal je heus gelijk hebben, maar ik vind het (als mede organisator van die verhalen competitie) gewoon niet netjes/fadsoenlijk om iemand zijn inzending zonder zijn toestemming te plaatsen. (of om te dwingen dat je dat moet accepteren ofzo.)
Miniature War Gamer

the one

• Sr. Member
  • sex: zeker :)
« Reactie #59 Gepost op: november 14, 2007, 09:23:28 am »

Idd echt fantsoenelijk is het niet, maar wel een eventuele oplossing (alhoewl een PM vaak met veel meer enthousiasme wordt ontvangen).

Misschien in de forum regels opnemen dat elke auteur ermee akkoord gaat dat zijn/haar verhaal mits goed genoeg gebruikt mag worden voor de main site.

Of je maakt allemaal links naar de topics van het verhaal. Ik denk alleen dat dat voor een puinhoop gaat zorgen.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5