Voor Kaya, omdat die alleen Beasts support zou ik gaan voor een unit huidwandelaars met aanvulling. Het is een unit die het prima doet zonder ondersteuning en aardig in de weg kan staan terwijl je beesten de rest van het leger slopen. Daarnaast zou ik voor bij Kaya ook nog een WW stalker aanschaffen.
Voor Baldur, ja eigenlijk zijn geen van de modellen die je nu hebt echt nuttig met hem (behalve de feral maar ja dat is net een Zwitsers zakmes). Ik ga zelf al jaren voor een combo van Wolds en druids met Baldur.
Baldur mist snelheid dus zou je zeggen neem de wolfriders. Maar gezien de veelzijdigheid van de bloodtrackers met Nuala zou ik toch echt voor die unit gaan.
Wat ik wil zeggen is dat Bloodtrackers en Druids voor mij bijna automatisch in een Baldur lijst zitten. En geloof me ik maak al Baldur lijsten vanaf het begin van Hordes ( ik heb iets met die "nep dwerg" zoals mijn tegenstanders hem noemen).
Maar als ik kijk naar wat je hebt en wat je zou willen aanschaffen zou ik zeggen ga voor de Huidwandelaars met aanvulling. Dat is een unit die in veel lijsten past, redelijk zelfstandig kan opereren en met de juist caster (E-Morvanna bijv) echt heel naar kan zijn.
Succes met de keuze!