GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14

Auteur Topic: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 december]  (gelezen 41768 keer)

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 15 juni]
« Reactie #150 Gepost op: juni 15, 2017, 01:16:51 pm »

Het was ook een beetje de bedoeling er een soort veterans van te maken. In eerste instantie wilde ik mijn veterans ook gaan onderschijden van infantry squads door ze backpacks te geven, haha.

Deze stormtroopers zullen hetzelfde kleurenschema krijgen als standaard infantry, maar ik denk wel dat de shoulderpads zullen afwijken. Daarnaast worden de wapens naar verwachting geel ipv rood voor een wat duidelijkere scheiding.

Nu je het zo zegt is de scope misschien een beetje groot ja. Die Space Marines scopes zijn een stuk mooier maar helaas op alle bits-sites uitverkocht. Ik heb ook weer geen zin weken lang bits te jagen. Toen zag ik deze op mijn sprues zitten (origineel voor de mortar of missile launcher dacht ik), en vond zo'n scope ook wel vet. In werkelijkheid zit het er gaaf uit, op de foto zie je inderdaad meer dat het uit proportie is.

Er komt binnenkort overigens nog meer voetvolk aan! Ik ben namelijk van plan om wat Bullgryns and Ratlings aan de collectie toe te voegen. Ook zit ik heel erg te twijfelen wat Rough Riders te gaan bouwen. Ik vind het alleen nog een beetje moeilijk kiezen, of ik ze nu op paard wil of op een bike.

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 15 juni]
« Reactie #151 Gepost op: juni 19, 2017, 08:50:02 am »

En toen ik afgelopen weekend naar de nacht release ging van 8th Edition, kon ik het niet laten toch nog wat extra mee te nemen naast de nieuwe boeken. Vrijdag avond namelijk nog een game gespeeld met Bullgryns en wat een beesten zeg! Dus tussen het lekkere weer door hier en daar nog wat gebouwd en de schild opties gemagnetiseerd.

Nu wordt het toch wel tijd om te painten! Moet de drie Heavy Weapon Teams nog afmaken, nog wat laatste toevoegingen doen aan de twee Infantry squads, 15 Stormtroopers painten en nu deze drie rakkers nog!

Oh en daarna nog 12 tanks en 6 Sentinels opnieuw painten.  :o

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 19 juni]
« Reactie #152 Gepost op: juni 21, 2017, 10:05:27 am »

En ondertussen alweer begonnen met painten van de big bad boys! Ze zullen hetzelfde kleurenschema krijgen als de rest van het leger, grijze kleding en zwarte armour / leer. De wapens en schilden wil ik wel een uniek tintje geven.

De huid en de gezichten zijn nu in ieder geval af (op het baardje van de Bone 'Ead na):

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 21 juni]
« Reactie #153 Gepost op: juni 22, 2017, 08:16:38 am »

En meteen nog maar even een kleine update...  ::)

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 22 juni]
« Reactie #154 Gepost op: juni 22, 2017, 08:25:58 am »

Begint er goed uit te zien! Magnetiseren is ook supernice!

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Ingold

• Full Member
« Reactie #155 Gepost op: juni 22, 2017, 09:39:39 am »

Zien er al netjes uit! Vind vooral de huidskleur heel smooth. Riempjes breken mooi met de donkere kleding.

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #156 Gepost op: juni 22, 2017, 09:54:11 am »

Gaaf zeg! De huid ziet er mooi uit. Welke kleur ga je de wapens en de baard doen? Een felle kleur ergens op de miniaturen is denk ik nog wel op z'n plek.
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #157 Gepost op: juni 22, 2017, 10:07:42 am »

Bedankt allen!

Het schild handvat en de gespen van de riem worden nog zilver om te kleur iets meer te breken en hun wapens worden in stijl met de rest van het leger rood/bruin. Ik wil op het mep-gedeelte misschien wat proberen met zilveren chipping en bloedspetters.

Ik mis zelf ook nog een felle contrast kleur ergens op de mini's, maar heb echt geen idee waar ik deze moet toepassen. Ik ga sowieso (zoals op de boxart) geel/zwarte danger stripes maken op de schilden, maar wil op de pop zelf ook nog iets doen. Tips welkom!

Ingold

• Full Member
« Reactie #158 Gepost op: juni 22, 2017, 11:20:35 am »

Misschien kun je bone-ead een beetje eruit laten springen door hem een rode baard te geven? En wie weet kun je de ogryns bedekken met tattoo's?

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #159 Gepost op: juni 22, 2017, 11:52:12 am »

tattoo's is een goed idee, breekt het vlak van de huid een beetje op! En een goed excuus om je schilderkunsten met freehands te showen. :)

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #160 Gepost op: juni 22, 2017, 12:15:57 pm »

Tattoo's is inderdaad wel een heel vet idee. Ik heb ook al barcodes achter op hun hoofd 'getattoeerd' (want ja, abhumans zijn net als vee in 40k).

Alleen meer zwart toevoegen maakt ze nog duller ben ik bang, terwijl ik meer een subtiele doch opvallende contrast kleur zoek die het wat lichter maakt. Sowieso even afwachten tot ik het zilver, rood en de schilden heb gedaan. Eens kijken hoe het geheel er dan uit ziet.

Ingold

• Full Member
« Reactie #161 Gepost op: juni 22, 2017, 06:18:26 pm »

Ik gebruik deze kleur voor de tattoo's op mijn Imperial Guard modellen, die ook vrij donker geschilderd zijn.

https://www.games-workshop.com/en-NL/Base-Stegadon-Scale-Green

Ik vind het zelf een goede kleur om een beetje de rest van het schema mee te breken. Ben erg benieuwd naar je freehands!

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #162 Gepost op: juni 29, 2017, 07:43:11 am »

En klaar! Klik op de foto voor filmpje, deze zou nu in HD geupload moeten zijn.  ;D

Ingold

• Full Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 JUNI]
« Reactie #163 Gepost op: juni 30, 2017, 09:09:40 am »

Tof! Ik weet dat je het over het algemeen niet doet, maar misschien nog wat battle damage? Wat chips op de schilden en de mauls, aangezien Ogryns nou eenmaal graag meppen.

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 JUNI]
« Reactie #164 Gepost op: juli 06, 2017, 07:31:18 am »

En het volgende projectje vorderd ook al aardig. Ik ben bezig met een scratch-build platform voor een Earthshaker Battery, omdat ForgeWorld deze niet meer verkoopt. Het topdeel wat er op komt zal de Basilisk zijn, minus uiteraard de tank. Ik magnetiseer de boel ook zodat ik er optioneel nog wat anders op kan zetten in de toekomet en omdat het altijd handig is met vervoer!

Daarnaast nog twee leuke nieuwe (wel echte ForgeWorld) units onderweg die ik niet zo vaak zie, een Rapier Laser Destroyer en een Cyclops Demolition Vehicle! Dit is tevens mijn eerste ForgeWorld bestelling dus ben heel erg benieuwd. Vind het leuk wat unieks op tafel neer te zetten naast de gebruikelijk units die je vaak ziet!

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14