GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 2 [3]

Auteur Topic: Deze pagina/mainsite (?) wekt verwarring  (gelezen 10508 keer)

Leftblank

• Full Member
  • wargamer in Amsterdam
    • website Amsterdam6shooters, de club in Amsterdam-Oost
Re: Deze pagina/mainsite (?) wekt verwarring
« Reactie #30 Gepost op: maart 11, 2015, 10:56:22 pm »

Zoals hiervoor al is gezegd  (Raz) "Of het met safe and simple, dus kort wat algemene content die niet verloopt, dan. Hoeft er niets bijgehouden te worden en hebben we wel een betere entree".

Dat is dus wat ik overal zie en wat uitstekend voldoet: wat algemene informatie, wat voor soort spellen gaat het om, welke informatie is hier te vinden etc die niet verloopt. Zo doet bijvoorbeeld bordspelmania het ook. Nette site, met in de linkerzijbalk directe links naar een zelf in te vullen kalender met evenementen en naar verenigingen, met een landkaart erbij. Wat zelfgemaakte nieuwsberichtjes en wat recensielinks. Zo simpel kan het zijn.

Het verbaast me gewoon dat niemand van jullie hierin actie wil ondernemen. In vergelijking met andere sites is GWHobby saai, gebruiksonvriendelijk als je foto's wil uploaden of tekst wil editen en dan loopt ook nog eens de mainsite al jaren mank. Als je het laat afhangen van het moment dat iemand wekelijkse nieuwscontent wil gaan schrijven voor de mainsite komt het nooit van de grond. Dus je moet vier alinea's schrijven over wat GW-Hobby is en de site iets overzichtelijker maken. Verder vraag je de hoster om de mainsite te beveiligen. Lukt dat niet, dan stap je over naar een ander en moet je eventueel 200 euro betalen voor een veilige en grondige verhuizing.
Dat is toch niet zó ingewikkeld?
Gameclub: Amsterdam6shooters, Roomtuintjes 233, Amsterdam (bij Muiderpoortstation). zie www.amsterdam6shooters.nl (clubsite van kerels met lol in het leven, met blogs/scenarios/nieuws/feeds)
mail: info@amsterdam6shooters.nl

"In victory, you deserve champagne, in defeat, you need it" - Napoleon

michiel

• Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: maart 12, 2015, 02:37:40 am »

Het verbaast me gewoon dat niemand van jullie hierin actie wil ondernemen. In vergelijking met andere sites is GWHobby saai, gebruiksonvriendelijk als je foto's wil uploaden of tekst wil editen en dan loopt ook nog eens de mainsite al jaren mank. Als je het laat afhangen van het moment dat iemand wekelijkse nieuwscontent wil gaan schrijven voor de mainsite komt het nooit van de grond. Dus je moet vier alinea's schrijven over wat GW-Hobby is en de site iets overzichtelijker maken. Verder vraag je de hoster om de mainsite te beveiligen. Lukt dat niet, dan stap je over naar een ander en moet je eventueel 200 euro betalen voor een veilige en grondige verhuizing.
Ga je gang zou ik zeggen! ;)

Gr,
Michiel

Helm

• Moderator
  • Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #32 Gepost op: maart 12, 2015, 07:38:54 am »

Ga je gang zou ik zeggen! ;)

Gr,
Michiel
+1
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2017:
W: 22
D: 1
L: 11

Leftblank

• Full Member
  • wargamer in Amsterdam
    • website Amsterdam6shooters, de club in Amsterdam-Oost
« Reactie #33 Gepost op: maart 12, 2015, 02:35:33 pm »

Als ik me verantwoordelijk voelde voor deze site zou ik dat doen, ja. Ik laat het nu bij een gevoel van verbazing dat de admins wel zeggen dat het moet verbeteren, maar zoveel beren op de weg willen zien dat ze blijven stilzitten. Of het graag op mij afschuiven.

Enfin, punt gemaakt, zoek het uit, doe er iets aan of niet, het is jullie site, je moet het ook gewoon maar zelf weten. Als je niks met suggesties wil doen mag dat natuurlijk.
Gameclub: Amsterdam6shooters, Roomtuintjes 233, Amsterdam (bij Muiderpoortstation). zie www.amsterdam6shooters.nl (clubsite van kerels met lol in het leven, met blogs/scenarios/nieuws/feeds)
mail: info@amsterdam6shooters.nl

"In victory, you deserve champagne, in defeat, you need it" - Napoleon

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #34 Gepost op: maart 12, 2015, 11:56:12 pm »

Leftblank, We zijn onwijs blij met de suggesties die hier gedaan worden. De mainsite terug is iets dat ik ook wil. Maar helaas zit hier een behoorlijke puist werk in en de meeste van de admins hebben een full time job, daarnaast een gezin en natuurlijk deze prachthobby. De mainsite is daardoor te lang een ondergeschoven kindje geweest.

We willen het zeker niet op jou afschuiven, tenzij je graag content schrijft natuurlijk. ;D

Ik pak de ideeën zeker op en ga hier, met het bestuur en de overige admins en mods over praten. Ik hoop hier dan ook snel echt werk van te kunnen maken. Dit geldt overigens ook voor de topbanner.
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.
Pagina's: 1 2 [3]