GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Gepost op: december 05, 2019, 10:03:38 am 
Gestart door Nova_Prime - Laatste bericht door Nova_Prime
Mag dicht/slotje op/topic verwijderen

92 
 Gepost op: december 05, 2019, 10:03:19 am 
Gestart door Nova_Prime - Laatste bericht door Nova_Prime
Mag dicht/slotje op/topic verwijderen

93 
 Gepost op: december 04, 2019, 11:06:27 pm 
Gestart door Toxicheaven - Laatste bericht door Toxicheaven
Sorry mensen, dit is al gebeurt.
Dit topic mag dicht.

94 
 Gepost op: december 04, 2019, 09:24:28 pm 
Gestart door Toxicheaven - Laatste bericht door Makoto
Hallo,

ik heb toch besloten dat ik beide gangs zou willen hebben.
Ik deel dus graag de doos voor het terrein met iemand.

Mocht je de cult verkopen laat gerust iets weten. Ik heb vooral de grotere modellen nodig voor een concersie :)

95 
 Gepost op: december 04, 2019, 04:19:56 pm 
Gestart door Inquisitor Constantine - Laatste bericht door Inquisitor Constantine
Ik zou beginnen met zo min mogelijk grote onderwerpen op een forum. Zoals het op dit moment is, zijn het er veel te veel. Alles van bv Warhammer Fantasy kan makkelijk onder een kopje: Warhammer Fantasy, en niet apart Taktieken, Regels, AoS, Algemeen. Geen reden om het allemaal tot in den treuren te destileren.

Dat is de opzet nu, grotendeels. Al valt Warhammer nu onder het kopje: "Miniatuur spellen".

Bedoeling is dat we dit -voorlopig- actief monitoren. Verdient een spel een eigen subforum, dan houdt/krijgt het dat. Verdwijnt de aandacht ervoor, dan valt het gewoon onder het algemene deel.

Citaat
Zelf zou ik dus zeggen: Helemaal GEEN hoofdonderwerp "Videogaming", en als je er iets over kwijt wilt: Offtopic.

Die insteek hebben we nu op het oude forum en dat is eerlijk gezegd ook de opzet op het nieuwe forum. Blijkt een spel als Warhammer: Total War populair genoeg voor een eigen forum, dan kunnen we dat veranderen.

GWHobby 2.0 moet flexibeler worden, met de actualiteit meegaan en zal zeker niet blijven rusten op een aantal vaste peilers zoals nu. Veel mensen zullen daar wel even aan moeten wennen...  ;)

96 
 Gepost op: december 04, 2019, 03:41:05 pm 
Gestart door Jase - Laatste bericht door Duncan McDane
Jase: Laatst actief:juli 26, 2019, 01:12:23 pm

Kan dus wel even duren voordat die reageert  ;D.

97 
 Gepost op: december 04, 2019, 10:29:12 am 
Gestart door Inquisitor Constantine - Laatste bericht door Aerendar Valandil
Ook mee eens. Langdurig inactieve subfora zien er een beetje armoedig uit.

98 
 Gepost op: december 04, 2019, 09:12:10 am 
Gestart door Inquisitor Constantine - Laatste bericht door Possible
Zie het als kaf van het koren scheiden. Als er een offtopic gedeelte komt, zou je daar ook over video games kunnen praten. Of je maakt er een apart bakje van.

Ik zou beginnen met zo min mogelijk grote onderwerpen op een forum. Zoals het op dit moment is, zijn het er veel te veel. Alles van bv Warhammer Fantasy kan makkelijk onder een kopje: Warhammer Fantasy, en niet apart Taktieken, Regels, AoS, Algemeen. Geen reden om het allemaal tot in den treuren te destileren.

Zelf zou ik dus zeggen: Helemaal GEEN hoofdonderwerp "Videogaming", en als je er iets over kwijt wilt: Offtopic.

Blijkt het na verloop van tijd dusdanig populair, kun je altijd nog een apart blok er van maken.

Hear, hear!

99 
 Gepost op: december 04, 2019, 08:44:12 am 
Gestart door Jase - Laatste bericht door matcap
Dan neem ik de UM transfers en de doos met MK IV torsos en helmets wel over :)

100 
 Gepost op: december 04, 2019, 07:45:08 am 
Gestart door Inquisitor Constantine - Laatste bericht door Crackbone
Zie het als kaf van het koren scheiden. Als er een offtopic gedeelte komt, zou je daar ook over video games kunnen praten. Of je maakt er een apart bakje van.

Blijkt het na verloop van tijd dusdanig populair, kun je altijd nog een apart blok er van maken.

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]