Ik denk dat ik behalve mijn broertje niet zo super snel een tegenstander zal vinden met 2000 punten beschikbaar, maar je weet maar nooit en met de FAQ denk ik dat wel wat meer spelers in de gw het gaan spelen.
2000 punten uit Isengard dus.
epic:
Saruman
Lurtz
common:
4x Uruk-hai warband, captain (shields)
4x Uruk-hai warband, captain (shields)
3x Uruk-hai warband, captain (crossbows)
3x Uruk-hai phalanx
3x Uruk-hai phalanx
rare:
1x Uruk-hai berserker warband
1x Isengard Troll chief
1x Isengard Troll chief
2x Isengard siege ballista
Legendary:
5x Sharkhu`s hunters (shields)
fate:
Sigil of the fallen kings (gaat op 1 van de Uruk-hai warbands met shield)
Een lekker sterk centrum met 8 companies Uruk-hai met schilden, beschermt door 3 pikes aan beide kanten. Dan de berserkers, trollen, wargs en kruisbogen om lekker veel schade aan te richten. Ballista`s maken grote formaties af of mumaks

saruman is wat mij betrefd een no brainer qua kracht aan magie en hoge courage. Het zou speltechnisch waarschijnlijk beter zijn om 2 ringwraiths te pakken maar dat is al gelijk zo kazig.
Evt. vervang ik Sharkhu`s hunters nog door een gewone formatie van wargruiters met captain en banner, aangezien Sharkhu`s hunters geen banner mogen en ik heb net zo`n mooi gecoverte wargruiterbanner :cry:
Ik heb bijna alle modellen, 1 company kruisbogen moet nog geconverd worden dmv gewone uruk-hai en empire kruisbogen. Verder gebruik voor de Isengard troll chiefs Mordor troll chiefs met een schild gemaakt van plasticcard. 1 ballista is scratch build uit hout en plastic.
Als het leger af is zal ik er wel een fotootje van maken.
Ook op TC gepost maar omdat hier meer de gamers zitten krijg ik hier misschien wat meer commentaar.