GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]

Auteur Topic: 50 Euro voor WH40K uitleg "cursus" LOLMAO  (gelezen 9257 keer)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
Re: 50 Euro voor WH40K uitleg "cursus" LOLMAO
« Reactie #90 Gepost op: november 21, 2010, 02:28:57 pm »

Kreta = toerisme, daar gelden andere regels.
Dat soort technieken zie je in armere landen inderdaad vaker, maar meestal is dat in meer traditionele handelsvormen erger. Op een traditionele markt zeker wel, maar in een shopping mall met grote westerse merken niet. Die marktkooplui en andere kleine handelaars moeten het voor hun klantenbinding hebben van persoonlijke contacten en overredingstechnieken. Ons systeem van merknamen en reclame heeft dat in principe overbodig gemaakt en daarom zijn wij dat niet meer gewend.
Verder eens met Lod.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Marnix

• Full Member
« Reactie #91 Gepost op: november 22, 2010, 02:03:31 pm »

Hoe zit dat verhaal met dat ze bij GW vrouwen slecht behandelen?

Mijn ervaring is heel anders. Als ik samen met vrouw en dochter naar de GW Rotterdam ga zijn ze juist altijd aardig tegen mijn vrouw. "Oh leuk dat je weer zwanger bent.." "Mijn vriendin doet zus.. zo. blabla.." altijd maken ze wel even een praatje met haar.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #92 Gepost op: november 22, 2010, 02:46:54 pm »

Mijn ervaring is heel anders. Als ik samen met vrouw en dochter naar de GW Rotterdam ga zijn ze juist altijd aardig tegen mijn vrouw. "Oh leuk dat je weer zwanger bent.." "Mijn vriendin doet zus.. zo. blabla.." altijd maken ze wel even een praatje met haar.

Daar zit hem het probleem meestal ;) Heb je net een verkoper die naast GW-liefhebber ook een normaal mens met vriendin is. Veel anderen zijn dat niet en weten niet hoe ze zich in het bijzijn van vrouwen moeten gedragen.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #93 Gepost op: november 22, 2010, 03:12:11 pm »

Daar zit hem het probleem meestal ;) Heb je net een verkoper die naast GW-liefhebber ook een normaal mens met vriendin is. Veel anderen zijn dat niet en weten niet hoe ze zich in het bijzijn van vrouwen moeten gedragen.

Dat is vrij amusant aan het Rokin, ja. Soms komen daar vrouwen binnen, waar de lokale redshirts geen raad mee weten.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #94 Gepost op: november 22, 2010, 03:17:20 pm »

Dat is vrij amusant aan het Rokin, ja. Soms komen daar vrouwen binnen, waar de lokale redshirts geen raad mee weten.
Maar Nick en Dan weer wel :P
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #95 Gepost op: november 22, 2010, 03:22:13 pm »

Maar Nick en Dan weer wel :P

Dan bedoel je? Die brede, laid-back gast vanuit het Caribische gebied, dat was mij nou nooit opgevallen ::)

(Als je kijkt Dan, geintje, moet kunnen)
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Aenar

• Sr. Member
  • Andijvie, you are under arrest!
« Reactie #96 Gepost op: november 24, 2010, 01:02:38 pm »

Vrouwen in de GW(maar ook in andere drukbezochte wargamewinkels :P )? Mijn vriendin (Queen Andijvie) is net een pot honing in een bijenkorf, dat is de kortste omschrijving die ik kan geven. Ze is vrouw EN fanatiek hobbyspeler!
Legers:
High Elves 8000 puntjes! 80% Old Style, 10% New style painted!

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #97 Gepost op: november 24, 2010, 07:39:49 pm »

Hehe, het is ook echt heerlijk om met je vriendin een gw winkel in te lopen en als het personeel vraagt aan mij of ze kunnen helpen ik gewoon naar me vriendin kan wijzen, van dan moet je bij haar zijn, ik ben hier alleen maar als aanhang :). Dan moeten verkopers altijd even hun hoofd schudden om weer bij te komen 8).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

A Luna

• Hero Member
  • ◉_◉
    • CMoN Gallery
« Reactie #98 Gepost op: november 26, 2010, 11:13:31 am »

Mijn vriendin is een keer spontaan de GW ingelopen zonder dat ik haar mee sleurde.
Ze was op zoek naar van die oude gameboy(color) spelletjes en dacht dat de GW wel spellen verkocht. Ze ging naar binnen en werd aangestaard door iedereen in de winkel en na 3 zinnen kwam ze erachter dat het toch niet de winkel was dat ze dacht dat het was. Ik ben wel bezig met het assimilatie proces om haar geinteresseerd te krijgen in miniaturen 8)
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]