Stijn, heb je zelf ook nog bijdrages aan deze pot?
Ik vind de combo Loucom-Bob nog altijd de beste.
Mir.
Vind ik wel erg meedoen op ideëen van anderen. Komt zelf niet met veel nieuws aanzetten.
Koppel Ivo - Mir vind ik wel ergens kloppen. Ivo komt met ideëen, Mir gaat wel mee door of op die van anderen. En over mekaar hebben ze het haast niet.
Dit (eerste punt) vlak nadat ik een post van een hele pagina heb gemaakt waarin ik mijn theorie uiteenzet. Natuurlijk wordt daar wat ingebracht wat anderen hebben gezegd, maar ik borduur erop voort en trek mijn eigen conclusies.
En volgens mij kun je, als je even oplet, wel zien dat Ivo en ik nooit samen wolf kunnen zijn. Mocht ik vandaag hangen, dan is dat zo'n beetje volledig op het conto van Ivo te schrijven. Daarvoor was er weinig aan de hand. Je medewolf opofferen, dat doe je niet als je met maar twee wolven speelt. Als objectief toeschouwer zou ik uit deze discussie dan ook de conclusie trekken dat Ivo safe is als ik wolf blijk te zijn.
Bovendien is het niet waar dat Ivo en ik het niet over elkaar hebben. Ivo heeft de jacht op mij geopend, ik heb Ivo min of meer (met wat twijfel) safe gezet. Dat ik hem safe zet, wil niet zeggen dat ik het niet over hem heb. En al helemaal niet dat hij het niet over mij heeft, want dat heeft hij duidelijk wel!
Ik vind dit een bijzonder zwak verweer van Loucom. Stem gaat dan ook op haar.