GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: mercenaries mark 3  (gelezen 4346 keer)

axion

• Newbie
  • *
mercenaries mark 3
« Gepost op: maart 07, 2017, 11:55:06 pm »

Was wat research aan het doen over Mercenaries in mark 3 en het viel me op dat er wat mist in de  nieuwe War room app iets missen  dat de Rhulic Warcasters niet de Rhulic Warcaster  regel hebben dat ze allen controle kunnen hebben over Rhulic Warjacks en Rhulic Warjacks missen Rhulic Warjack. Is het een fout in de App of weggehaald omdat het duidelijk voor hun is  rhulic alleen of zijn ze opengesteld aan de andere warjacks.  kan nergens vinden of door veranderingen een rhulic caster nu wel een mule  of andere typische mercenaries warjack mag hebben vergeleken met mark 2, dus zijn ze nog gelimiteerd aan de rhulic of opengesteld aan alle warjacks met uitzondering van character restricted jacks net zoals minions units en solo zijn opengesteld
armies I play and time to focus on just 2 or 3 armies

Warmachine: Retribution of Scyrah, Protectorate of menoth Cryx
Hordes: Circle of Orboros, Trollbloods, Skorne, Minions,

CallmeHK

• Hero Member
Re: mercenaries mark 3
« Reactie #1 Gepost op: maart 08, 2017, 06:09:25 am »

Het is nog steeds zo dat rhulics alleen de rhulic jacks kunnen gebruiken, en dat de humans de human jacks kunnen gebruiken. Waar je deze regel zou moeten vinden in de tekst weet ik zo snel niet maar het is in ieder geval wel zo.

Zucht.. kon ik maar gunners bij caine3 nemen. :(

Edit: als ik naar mijn Ossrum kaartje kijk in warroom staat er toch echt rhulic warcaster, en zodra ik hier dan weer op klik kom je op pagina 92 van de regels waar je vraag beantwoord staat.
« Laatste verandering: maart 08, 2017, 06:12:42 am door CallmeHK »

axion

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: maart 08, 2017, 01:46:15 pm »

vreemd dat minions warlocks het op de kaart houden maar Rhulic warcasters het wordt verplaats naar de regels dus de standard mercenaries contracts blijven bestaan met de restricties van samenwerking naast animosity

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: maart 08, 2017, 05:36:29 pm »

Technisch gezien bestaan de contracts niet meer. Je kunt nu kayazy (vroeger 4star) samen met precursors (vroeger highborn) spelen.

Animosity is er helaas nog weg ja.

axion

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: maart 08, 2017, 10:34:32 pm »

oke dus elke warcaster kan nemen wat hij wilt nu een heeft geen problemen meer door mogelijke khador alliancies of past niet in cygnar man dat is zoveel beter nu animosity niet echt een probleem me gevonden rust vooral op geloof als morrowan or thamarite

Pagina's: [1]