GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Warvisiongaming youtube channel  (gelezen 5624 keer)

Coolsskin

• Newbie
  • *
Warvisiongaming youtube channel
« Gepost op: mei 08, 2018, 03:27:53 pm »

Hallo allemaal ik ben nieuw hier op het forum.
Ik en een stel vrienden hebben een youtube channel (warvisiongaming 40k) en wil jullie uiteraard uitnodigen om subscriber te worden als je daar interessen in heb.

Wij hebben op dit moment alleen maar 40k op ons channel wat in de toekomst eventueel uitgebreid kan worden met 30k en zelfs andere spellen. Zo als zombicide!

Hier is een link van ons best bekeken filmpje.

https://m.youtube.com/watch?t=64s&v=GGPbAFw5Bc0

Groetjes stephan aka coolsskin

Ps mogen jullie toernooitjes organiseren zou ik daar graag van op de hoogte gesteld worden.

Kan ik misschien eens leuk mee doen.
« Laatste verandering: mei 08, 2018, 09:59:45 pm door Coolsskin »

Jayz

• Hero Member
  • Alliance Open & Generals of the West
    • Alliance Open
Re: Warvisiongaming youtube channel
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2018, 04:35:28 pm »

Hey stefan cool kanaal gelijk even een subje gedaan!

wat betreft events hou de events tab in de gaten op het forum.

Verder AllianceOpen https://www.facebook.com/AllianceOpenTournaments/

Wij organiseren een aantal grote events in Nederland, de volgende is 8 September
Alliance Open Events:
RTT 8 September
GT 17&18 November

Coolsskin

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2018, 10:30:00 pm »

Pfff... Dat is nog ver weg man ik ben toe aan een echt toernooi scene op regelmatige basis! of in iedergeval eens in de 2 tot 3 maanden en dan het liefste ITC ben je daar toevallig bekent mee?
Thanks voor de Sub! groetjes Stephan.

Jayz

• Hero Member
    • Alliance Open
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2018, 10:47:57 pm »

Hey Stefan, we hebben er net 2 weken geleden 1 gehad :P

maar zonder dollen kijk even bij: http://www.gwhobby.net/forum/index.php?board=2.0

er zijn meerdere 40K events aangekondigd in de aankomende weken :)

ITC word in nederland niet veel gespeeld vooral veel ETC of gewoon regular old GW missies zeker met chapter approved zie je dit meer.
Alliance Open Events:
RTT 8 September
GT 17&18 November

Coolsskin

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: mei 09, 2018, 11:28:43 am »

Erg jammer dat er niet veel aan itc gedaan word.

Volgens mij is dat namelijk wel een wereld wijd ding aan het worden in de 40k community.

Ik heb echt een grote neus dus al ik met me neus zat te kijken had ik ondertussen toch die toernooien gevonden moeten hebben!?

Zou je mij misschien de des betreffende linkjes kunnen sturen?

En zou jij geintreseert zijn voor een itc toernooi?

laat zeggen dat het gaat om te 10 tafels dus 20 man/vrouw

Ik zit er zelf namelijk aan te denken om dat te organiseren maar wil eigenlijk eerst ff een paar toernooitjes bij wonen om ff te kijken waar ik allemaal op moet letten!

Groetjes stephan en bedankt voor je response woord zeer gewaardeert!

Jayz

• Hero Member
    • Alliance Open
« Reactie #5 Gepost op: mei 09, 2018, 11:57:12 am »

Hey Stefan zo te zien is er in Eindhoven wel wat te doen. Verder hoorde ik dat er in breda nog een tournooi aankomt.
verder is er bij LotR utrecht regelmatig wel iets met 40K te doen (deze worden vaak op hun eigen site aangegeven). Is vooral je antennes goed uit hebben staan op de nodig fora en facebook sites. Tabletop Kingdom in denhaag organiseren ook regelmatig wat doubles events, wat meer casual speel stijl.

Itc is inderdaad redelijk universeel maar lang niet overal, in Europa zie je vooral dat de ETC rules als leidend worden gezien.

ITC heeft eerlijk gezegd naar mijn smaak ook teveel aanpassingen die de game nodeloos vertragen en vaak erg monotoon als het gaat om de "varierende objectives". Verder heeft Chapter approved en de beter FAQ houding van GW veel van de meerwaarde van ITC weg genomen.

Ik ben zelf redelijk vaak in voor events, daarom organiseer ik ze zelf ook samen met wat andere onder de banner Alliance Open :). Mocht je zelf gaan organiseren hebben we ook de mogelijkheid om terrein en matten te huren, mocht dat nodig zijn.

Alliance Open Events:
RTT 8 September
GT 17&18 November

Coolsskin

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: mei 09, 2018, 12:28:01 pm »

Ben mijn antennes nu aan het verlengen! 😉

Wel jammer dat er niet gewoon 1 ding is hier in nl waar je gewoon weg alles makkelijk kan vinden.

Ik weet niet of je bekent met het youtube kanaal
(Tabletop minions) die heeft een app gemaakt met vrienden waar mensen hun hobby events in kunnen zetten en winkels clubs ect ect...

Het zou toch gewoon weg mooi zijn als dat hier in nederland ook het geval zou zijn  :D

Wat betreft gaming matten heb ik er nu 3 ben van plan er nog 4 bij te halen ook voor variatie in battle reports.
Mij  maat en ik hebben ieder ons eigen zolder beschikbaar gemaakt voor onze hobby.
We hebben bijde een warhammer tafel an 4x8  ;)

Ik geloof dat we samen ook wel aardig wat terrain hebben om 10 tafels te vullen.

Zelf ben ik ook van  plan om eens mee te doen aan las vegas open en andere wereld wijd georganiseerde toernooien dus vandaar juist ook de interesse in itc.

Heb jij toevallig een linkje voor me waar ik die ETC regels kan vinden?

Ik zal je aanbod onthluden voor het geval we in de toekomst wel spullen nodig hebben om meer tafels op te vullen.
In iedergeval bedankt voor het aanbod.

Ff kijken op de site van lotr

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: mei 10, 2018, 01:43:01 pm »

Waarom wil je perse ITC spelen? Dat wordt praktisch alleen maar gespeeld in Amerika, daar hebben we hier niet zo veel aan. In Europa (en met name Nederland) wordt het nagenoeg niet gespeeld. Hooguit elementen uit de rules of de missies.

Dat ter zijde, de toernooien van GotW (/Alliance Open) zijn groot en goed georganiseerde, zoals Jayz al aangaf. In Leiden bij de Tafelridder zijn ook regelmatig gezellige en goed georganiseerde toernooien (staat nu een topic open). In Haarlem zijn wij (Wardice) nu ook bezig om voor het eerst in maanden weer eens een toernooi te organiseren (meer info volgt).

Daarnaast zijn er echt nog veel, veel meer toernooien in Nederland! Al met al genoeg te doen.

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #8 Gepost op: mei 10, 2018, 06:13:32 pm »

Ik meende dat "last chance open" en "no retreat" ook ITC regels gebruikten...Maar ja die zijn beide UK, een stukje niet Europa in Europa.
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

Coolsskin

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: mei 10, 2018, 09:35:33 pm »

Nou ik ben geintreseert in ITC omdat de ranking wereldwijd is, is toch leuk om je te kunnen meten met anderen in de wereld net als in online games ECT!?
En dus juist om die reden ben ik in ITC geintreseert.
Ik ben ook van mening dat het ook echt wereldwijd word, ik geloof er dan ook wel in dat het (niet) lang gaat duren voor het overwaait naar het vaste land in europa!
ik geloof zelfs dat ze in Spanje een ITC toernooi hebben in een of ander fort!

Stuur me met alle liefde een bericht als jullie wat hebben opgezet in haarlem dan kom ik wel met een aantal maten op trommelen.
misschien ken je (Mike Bekkum) man met paardenstaart en Sik.

De Tafelridder ga ik ff in de gaten houden, bedankt voor de tips en alle reacties uiteraard!

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: mei 10, 2018, 09:45:03 pm »

Er is een verschil tussen ITC rules en de ITC ranking. Er zijn ook grote toernooien zoals Adepticon in Engelend die niet ITC rules spelen maar wel punten opleveren voor de ITC ranking.

No Retreat in Spanje waar je het over hebt gebruikt bijvoorbeeld wel weer de ITC FAQ voor armies, maar hebben hun eigen missies.

Waarom ITC na 4 jaar nog niet in Nederland wordt gebruikt als vast format weet ik niet, maar het maakt mij persoonlijk ook niet uit. Veel toernooien in Nederland gebruiken bijvoorbeeld wel de ITC regel dat de onderste verdieping van ruines gesloten zijn, wat ik wel een top regel vind. Die gebruiken wij ook.

Coolsskin

• Newbie
  • *
« Reactie #11 Gepost op: mei 10, 2018, 11:19:31 pm »

Ja die regel van onderste verdieping vind ik zelf ook wel aardig, en wat denk jij van een schaak klok?
Ik heb er zelf eentje aan geschaft om me zelf te trainen zo snel mogelijk te gaan spelen, het zijn in de itc nu beta regels die wel redelijk goed ontvangen worden.

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #12 Gepost op: mei 11, 2018, 10:31:27 am »

No Retreat in Spanje waar je het over hebt gebruikt bijvoorbeeld wel weer de ITC FAQ voor armies, maar hebben hun eigen missies.

No retreat is in Gibraltar, en Gibraltar is onderdeel van de UK (kiek maar na, wist het zelf eerst ook niet)
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: mei 11, 2018, 02:46:40 pm »

No retreat is in Gibraltar, en Gibraltar is onderdeel van de UK (kiek maar na, wist het zelf eerst ook niet)

Maar het ligt nog steeds in zuid Spanje...  :P

Of ten zuiden van Spanje dan, om het correct te zeggen.

Sir Jaigo

• Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: mei 11, 2018, 03:16:28 pm »

Wardice speelde altijd en het Spellenhuis in haarlem
Volgens mij hebben je wel eens op een tournooi gezien.

We zitten daar inmiddels niet meer wegens verschillende redenen maar nog wel in Haarlem dus.
Neem gerust contact met ons op of kom mee met Mike.

Ik heb het idee dat je veel (amerikaanse?!?) filmpjes gekeken hebt zelf waar ze dus ICT spelen.

Ik zou zeggen verdiep je in de EU scene!

Als je zeer competitief kijkt is een schaak klok best een prima systeem. Omdat het eerlijk is.
Een schaak klok vind ik zelf wat ver gaan. Uit sociaal ookgpunt dan.
Met de tijden welke we hanteren op een tournooi voor een battle zou je tijd genoeg moeten hebben om het potje goed uit te spelen, dan wel een goed overzicht/ punt verschil moeten hebben om er een eind aan te knopen.
Daarbij speel ik zelf vrij vlot en met legers welke minder tijd vergen kwa movement in vergelijking met een swarm leger bijvoorbeeld.
Dus dan vind ik het niet zo erg dat het op die manier een beetje elkaar compenseert.

In mijn ervaring kan je iemand ook op aanspreken als je het echt te langzaam vind, of eventueel een beetje helpen.
Daarbij is het op tijd aangeven dat gezien de tijd bijvoorbeeld Turn 4 of 5 de laatste is, welke je kan anticiperen door zelf de klok in de gaten te houden en dat tijdens een tournooi ook bepaalde tijd markers worden omgeroepen.
want je laatste ronde speel je toch anders kwa risico en tactische keuzes.

Pagina's: [1] 2