GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14

Auteur Topic: Tale of X Gamers discussie topic  (gelezen 69216 keer)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Re: Tale of X Gamers discussie topic
« Reactie #120 Gepost op: maart 26, 2010, 10:38:42 pm »

Iemand uberhaupt nog wat van Idontknow gehoord?
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #121 Gepost op: maart 28, 2010, 01:37:02 pm »

Nope, maar zeg hem wel laatst online op het forum.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

starwars

• Hero Member
« Reactie #122 Gepost op: maart 29, 2010, 09:01:44 pm »

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #123 Gepost op: maart 29, 2010, 11:12:53 pm »

Al verander je halverwege van leger, maakt mij niet uit. ;)

Ik heb het wat minder. Ik dacht van het weekend wel even een inhaalslag te kunnen maken, wordt ik ziek op zaterdagmiddag, waarbij avond erger was en de zondag heb ik helemaal weinig gedaan naast bed liggen. Vandaag wel weer werken, maar schilderen hoop ik dan morgen weer op te pakken. Blegh, ziek zijn verstoort te veel. :-\
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Gloin

• Hero Member
« Reactie #124 Gepost op: maart 30, 2010, 09:13:29 am »

Jongens moet helaas mijn 1e joker pakken... Moet voor 1 mei 1700 pts guard geschilderd hebben en dat heeft nu even voorrang... En owja een paar belangrijke tentamens die ik moet halen als ik door wil mogen gaan met de studie  ::)
Ik haal trouwens wat ik heb gemist wel in :)

Greetz Bart

@ Wicked dwarf: Beterschap jong :) Jij ook ziek geworden afgelopen weekend? Lag zondag in een keer met 40.2 koorts op bed uit het niets. Blijkt luchtweginfectie te zijn joepie ::)
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #125 Gepost op: maart 30, 2010, 09:40:11 am »

Hey Gloin, neem aan dat je nog niet helemaal beter bent, dus beterschap. ;) Mocht je wel al beter zijn, wat is jouw geheim? :P

Succes in ieder geval met je tentamens.

Wie zijn er nu eigenlijk klaar? Wraith, Blonde Beer en Breazer de enige?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #126 Gepost op: maart 30, 2010, 02:34:53 pm »

Yeah I guess. Well slecht hoor Tim, je eigen initiatief falen! :P
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #127 Gepost op: maart 30, 2010, 03:05:16 pm »

het lijkt er een beetje op dat we inderdaad maar met een paar zijn...
zonde stiekem toch...had graag gezien dat dit alles een beetje op gang gekomen zou zijn...
ik zelf ben momenteel ook met andere dingen bezig...al loop ik wel flink voor met de tale....ik denk dat ik deze week weer eens wat af ga maken zodat ik in elk geval wat nieuws posten kan..(ik heb tenslotte nu praktisch alle modellen bij elkaar)

maar komop mannen...schouders eronder...eind april moet er toch echt wat staan vind ik.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #128 Gepost op: maart 30, 2010, 03:09:57 pm »

Inderdaad. Wie geen 500 punten gepaint heeft, is niet welkom op Ducosim!

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #129 Gepost op: maart 30, 2010, 05:07:19 pm »

Hehe ik heb net uit de voordeel bak voor 10 euro 20 metalen black orcs gehaald, nieuw in verpakking, samen met een trol van 5 euro, omdat ik zon beetje alles voor de rest nu geverfd heb :).

Vind het wel ook een beetje zonde, vooral omdat iedereen ook een flink stuk in Febr. had om aan het werk te gaan, maarja iedereen heeft zn eigen leefstijl natuurlijk. Hoop wel dat ik straks op de ducosim meer dan 2 tegenstanders heb :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #130 Gepost op: maart 30, 2010, 05:23:06 pm »

Ach, en anders neem ik 1000 punten mee ;)

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #131 Gepost op: maart 30, 2010, 07:14:07 pm »

Falen doe ik pas met opgeven. ::)

Aan het absolute einde zal ik 2200 punten of meer helemaal geschilderd hebben. 8)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #132 Gepost op: maart 31, 2010, 01:27:01 am »

Hahaha, daar houd ik je aan.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #133 Gepost op: maart 31, 2010, 11:07:08 am »

Ik heb trouwens een erg gaaf idee die ik na pasen ga uit proberen (is namelijk voor de tweede lading). Hierbij zullen Wood Elves spelers het of gaaf vinden of helemaal niets. Ik ben benieuwd (ook hoe het gaat uitpakken). 8)

Gloin

• Hero Member
« Reactie #134 Gepost op: maart 31, 2010, 11:37:56 am »

@ Wicked Dwarf: ben alles behalve beter :p Dus heb helaas geen geheime truc voor je ofzo  ;)

Maar heb hetzelfde als jou over de tale: Aan het einde staat er minstens 2200 geschilderd en toernooiklaar op tafel! (en zeker aangezien ik niet op vakantie ga deze zomer  ::))

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14