GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14

Auteur Topic: Tale of X Gamers discussie topic  (gelezen 61310 keer)

Blonde Beer

• Hero Member
Re: Tale of X Gamers discussie topic
« Reactie #15 Gepost op: februari 17, 2010, 09:46:29 pm »

Ahh het was me niet opgevallen dat Ego-Gijs niet bij de 8 hoorde eerlijk gezegd.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #16 Gepost op: februari 17, 2010, 09:48:48 pm »

Ik heb de eerste post gewijzigd met de deelnemers en de regels van de Tale.

Maar zelf stel ik voor Ego-Gijs mede te delen dat hij hier geen deel van uit maakt. Ik heb niks tegen hem, maar zijn manier van doen vin dik niet zo tof.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #17 Gepost op: februari 17, 2010, 10:01:55 pm »

het deelnemen zal hem allicht ontgaan zijn, ik wil hem daar ook niet op afrekenen.
maar het lijkt me inderdaad beter het bij de huidige 8 te houden. wellicht dat de volgende ronde meer spelers aan kan nemen.

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: februari 17, 2010, 10:21:28 pm »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #19 Gepost op: februari 17, 2010, 10:27:10 pm »

Een schaduwspeler is op zich geen heel slecht plan, maar dan vind ik persoonlijk dat diegenen zijn vordering niet hier bij hoeft te houden, zodat we dit topic, overzichtelijk houden voor de 8 deelnemers.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

idontknow

• Jr. Member
  • **
« Reactie #20 Gepost op: februari 17, 2010, 10:38:58 pm »

Een schaduwspeler is op zich geen heel slecht plan, maar dan vind ik persoonlijk dat diegenen zijn vordering niet hier bij hoeft te houden, zodat we dit topic, overzichtelijk houden voor de 8 deelnemers.

Dat vind ik ook, ik volg het namelijk op de voet! haha ;D Dan kan je beter proberen een eigen tale te starten!

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: februari 17, 2010, 10:39:57 pm »

Dat bedoelde ik ook met de opmerking: "in het schildergedeelte"  :D
Dit gedeelte moet inderdaad alleen de vorderingen van de 8 originele spelers bevatten.

DJ

edit: ik denk trouwens dat Ego-Gijs in zijn enthousiasme niet alle voorgaande topics gelezen heeft, het zal geen boze opzet zijn dat hij hier een topic begint.
« Laatste verandering: februari 17, 2010, 10:42:35 pm door Drunkendwarf »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #22 Gepost op: februari 17, 2010, 10:43:41 pm »

Weet ik, zoals ik ook al zei, ik heb niets tegen hem persoonlijk.

idontknow

• Jr. Member
  • **
« Reactie #23 Gepost op: februari 17, 2010, 10:45:16 pm »

Dat bedoelde ik ook met de opmerking: "in het schildergedeelte"  :D
Dit gedeelte moet inderdaad alleen de vorderingen van de 8 originele spelers bevatten.

DJ

klopt had iets te snel gelezen haha maar je hebt zeker gelijk!

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #24 Gepost op: februari 17, 2010, 11:09:35 pm »

Heren, aan jullie te beslissen wat jullie willen mijn Ego-gijs. Mag zijn topic hier blijven, als schaduw speler als niet. Jullie mogen er ook met hem over PB-en, en als het bekend is kan het aan mij of Kholdaimon bekend gemaakt worden.

Ik hoor het wel. ;)
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #25 Gepost op: februari 17, 2010, 11:12:05 pm »

Ik stel het ter vote.

Ik zeg, schaduwspeler prima, maar buiten de 8 om, dus ook geen topic hier.

@de rest, komt u maar.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: februari 17, 2010, 11:30:58 pm »

Ik ben het met Wraith eens. We hebben al iemand "geweigerd" binnen de Tale, omdat deze persoon een 9e speler zou worden. Zou dan wel krom zijn om Ego-gijs hier binnen te houden.
Niets tegen hem persoonlijk, maar de Tale was al vol.
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #27 Gepost op: februari 17, 2010, 11:34:15 pm »

Maar, houden we hem als schaduw speler, of blijven we gewoon op 8, met de notie, dat als we een keer met oneven aantal zijn, iemand zich gewoon opofferd?

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: februari 17, 2010, 11:41:22 pm »

Precies wat je zei in je post voor me.

We houden hem als schaduwspeler, maar niet met een topic binnen de Tales. Wanneer iemand toch besluit te stoppen, kan hij er altijd nog bijgezet worden.
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: februari 18, 2010, 08:57:18 am »

Kan iemand anders die jongen niet even PMen? Of mailen?
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14