GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 14

Auteur Topic: Tale of X Gamers discussie topic  (gelezen 62666 keer)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
Tale of X Gamers discussie topic
« Gepost op: februari 15, 2010, 11:31:09 pm »

« Laatste verandering: april 06, 2010, 12:19:25 am door wraith 2.0 »
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
Re: Tale of X Gamers discussie topic
« Reactie #1 Gepost op: februari 15, 2010, 11:38:36 pm »

Ik heb net een topic geplaatst, gelocked en gestickied over de regels van dit gedeelte. Jullie kunnen dus allemaal 1 topic aanmaken voor je leger, waarin zowel de lijsten, als de fluff, etc. komen te staan.

Als er animo voor is wil ik dit algemene topic ook wel stickyen, zodat het duidelijk in het oog springt.

En aangezien ik dit al zie aankomen:

Mocht er commentaar zijn op deze regels kan je met mij contact opnemen via PM. Geen gerant over de regels in de topics hier. ;)
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #2 Gepost op: februari 15, 2010, 11:39:41 pm »

Ik heb zelf verder geen commentaar op de regels Possible, ziet er goed uit zo. Dit topic sticky-en ben ik wel voor.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2010, 10:20:25 am »

Ja ik ga vanavond maar eens serieus aan het typen slaan :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: februari 16, 2010, 10:46:14 am »

Ik hoopte ook snel aan de slag te kunnen gaan met de fluff en het uitwerken van alles lijsten (500 punten, 1000 punten, 1500 punten, 2000 punten en 2200 punten). Niet dat we bij elk van deze punten een battle spelen, maar 2200 is ons einddoel en de andere 4 verschillende puntenwaarde zijn het meest gespeelde volgens mij. Dus ik wilde dit gewoon alvast hebben.

Moet alleen nog een Great Eagle aanschaffen (die ik convert alsof hij een Gor aanvalt) en dan heb ik alles. Ook Hero's ga ik zelf converten (High Elf Highborn/Noble en een Spellweaver met Weaver Kindred op een Unicorn!).

Plannen, plannen...

Anyway, hopelijk eind deze week de fluff!
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Gloin

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 16, 2010, 11:03:19 am »

@ Wicked dwarf: Jup zo wilde ik het inderdaad ook gaan doen. En zeker aangezien ik kwa fantasy spelen nog een vrij grote noob ben  ::)

Eind deze week wil ik ook de fluff en de eerste lijst afhebben en dan iig begonnen zijn met het in elkaar zetten/licht converten van mijn skeletons. Het zijn allemaal van die oude skeletons met die lelijke shields en daarom krijgen ze dus marauder shields. Mocht iemand van jullie trouwens nog bits nodig hebben; Ik zit wel midden in een verhuizing, maar gewoon roepen en dan zal ik even kijken of ik bij die dozen kan en of ik het heb (denk het wel :)).

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: februari 16, 2010, 01:41:07 pm »

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben geloof ik op een brigade doos na eigenlijk helemaal compleet. Maar ik heb wel een lading orc en gobbies deeltjes straks over, dus als iemand bv nog wat bijzondere schields nodig heeft moet ie maar roepen.

Ergens vind ik het wel grappig trouwens dat we tales of X gamers zijn, en dat we dan met z'n achten zijn :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: februari 16, 2010, 01:57:44 pm »

De X is ook een variabele. Eigenlijk moet het nu worden "The Tale Of The Eight Gamers". De X stond dus niet voor 10. :P Had wel gekund, maar dan heb je een hele grote groep. Maar goed, maar zien hoe ver we komen. ;)
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: februari 16, 2010, 02:19:53 pm »

Agh X staat ook leuk :). Ga nu maar eens beginnen met het schrijven me topic.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #9 Gepost op: februari 16, 2010, 03:05:08 pm »

@ Wicked dwarf: Jup zo wilde ik het inderdaad ook gaan doen. En zeker aangezien ik kwa fantasy spelen nog een vrij grote noob ben 
Maart Bart, ik denk zomaar, dat iedereen dat is :P Wat het allemaal des te leuker maakt, gezien we dan geen uitblinkers hebben tijdens het spelen, en we dus lekker met zen alle kunnen gaan stuntelen.

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: februari 16, 2010, 03:41:19 pm »

Kan iemand mijn topic uit het fantasy forum ook hier heen halen?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #11 Gepost op: februari 16, 2010, 03:47:53 pm »

Moet je possible ff voor schoppen.

Kholdaimon

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 16, 2010, 04:05:08 pm »

Of mij tegenwoordig, en bij deze is het gebeurd.

starwars

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 16, 2010, 10:05:26 pm »

Misschien kunnen de ToXG-regels nog worden gestickied? Hoeveel punten we per maand gaan afmaken enzo.

Ik zal in de loop van de week mijn topic aanmaken en eens even wat meer over m'n Beastmen leger na gaan denken.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #14 Gepost op: februari 17, 2010, 09:31:13 pm »

Even een vraagje.

Ego-gijs heeft zomaar een topic hier aangemaakt, en denkt nu dat hij meedoet. Dat is dan speler nummer 9. Volgens mij hadden we besloten dat we met 8 vol zaten, of ligt dit aan mij? We hebben Sarcon immers ook verteld dat het al "vol" was, dus eigenlijk vind ik dat we het niet kunnen maken om Gijs wel mee te laten doen.

Ook het feit dat hij zichzelf zomaar uitnodigt vind ik een beetje vreemd.
« Laatste verandering: februari 17, 2010, 09:37:05 pm door wraith 2.0 »
Pagina's: [1] 2 3 ... 14