GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12

Auteur Topic: Wraith's Empire Tale of Painter Blog.  (gelezen 33928 keer)

Breazer

• Sr. Member
Re: Wraith's Sons of Scharzwald
« Reactie #30 Gepost op: februari 20, 2010, 05:44:49 pm »

nouja zoveel zijn het er niet...
20 gors en een unit warhounds en je bent er al
dus dat valt mee

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #31 Gepost op: februari 21, 2010, 01:21:34 am »

Cap is uitgerust een kleine 150 punten waard. met de 80 van de crossbowmen is dat voor mij 230 punten wat af is.

Heb vanmiddag de volleygun en de militia aangeschaft, dus alleen de 20 flaggelants, en het leger is compleet.

Ik hoop niet dat mensen het me kwalijk nemen als ik gewoon rustig verder ga met schilderen, want ik ga nu niet tot begin april op de kont rusten :P
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: februari 21, 2010, 08:55:54 am »

Ga je gang hoor, ik bouw ook een kleine buffer voor de periode wanneer ik vader word :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #33 Gepost op: februari 21, 2010, 05:03:14 pm »

En speciaal voor onze blonde beer, een pre-dip foto. En omdat Ralf hem zo tof vond, is het de man met de rode snor, die nu trouwens Ralf heet :P

Maar zonder al te veel gekheid, zo zien de modellen er uit voordat ze een bad krijgen:
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #34 Gepost op: februari 21, 2010, 05:04:36 pm »

En dan mijn vraag, waar dip je ze in? Want ik wil ook gaan dippen :P Tot nu toe werkte ik met citaldel washes, maar dippen is sneller volgens mij.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #35 Gepost op: februari 21, 2010, 05:09:03 pm »

Armypainter Quickshader. En dan de Darktone. Dat 24 uur laten drogen ( 12 uur drogen, 12 uur uitharden ) en daarna een laagje Testors Dullcoat er overheen.

Goed, nog even een kleine update. Gister de Militia doos en een volleygun aangeschaft. Nu zit er bij de millitia geen Command sprue, en was ik ook lichtelijk teleur gesteld toen ik de doos opende, en de helft van de spullen die op de doos stonden ( wapens en dergelijke ) zitten gewoon niet in die doos. Afijn, ik heb een poging gedaan om een command groep te maken, met rest bits van andere kits, en een versneden vlag van de Bretonnia men at arms.

Zoals jullie zien, zijn er diverse kits gebruikt, waaronder de Empire General en de Handgunner kit. Ook heeft de Sgt een torso van de greatswords aan. Dit om de indruk te geven, samen met de warrige baard en ooglap, dat het een oude veteraan is, die niet geschikt lijkt voor de reguliere eenheden, en daarom de militia leid. De banner drager heeft een oude banner van de Bret men at arms, zoals al even snel gezegd. Alle tierelantijnen zijn er af gesneden, om uit te beelden dat het maar arme boeren jongens zijn, die niet echt een fatsoenlijke vlag kunnen betalen. De muziekant heeft een fluitje, en zingt ook luidkeels, waarschijnlijk liederen uit de streek waar deze boeren en vechtjassen vandaan komen.

Commandgroup bestaat uit vader Felix en zijn twee zonen. Fluff komt er aan, als de unit een verflaagje heeft.
« Laatste verandering: februari 21, 2010, 05:20:43 pm door wraith 2.0 »

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: februari 21, 2010, 05:21:16 pm »

Klopt, aantal wapens zijn conversies op die doos :) Je weet dat militia geen command hebben he?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #37 Gepost op: februari 21, 2010, 05:22:38 pm »

Rechtsonder pagina 77 staat toch echt van wel.

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #38 Gepost op: februari 21, 2010, 05:26:15 pm »

Ok, sinds de nieuwe editie Empire, al zo'n 2 jaar, is het me nog nooit opgevallen dat Militia tegenwoordig een commandgroup hebben  ::)

Je command ziet er zeker goed uit trouwens. Maakt militia denk ik ook een stuk aantrekkelijker. Goedkoop, veel attacks, en als je ze shield achter je gewone troepen overleven ze het lang genoeg om in combat te kopen.

*Gaat op zoek in zijn bitbox voor 10 extra free company fighters en command*

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #39 Gepost op: februari 21, 2010, 05:27:05 pm »

Toch een beetje beter dat boek doorsnuffelen man, eerst die archers en nu dit.....you're making the empire look bad :P

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #40 Gepost op: februari 21, 2010, 05:39:00 pm »

Ik heb al lang geen empire meer gespeeld:P Uitstapjes naar historics, confrontation en Dark Elves hebben zo hun tol genomen  :'(

We kunnen trouwens de fluff van onze twee empire legers een beetje samen laten lopen, interesse?

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #41 Gepost op: februari 21, 2010, 05:52:40 pm »

Lijkt me super. Ben ik wel voor in.

Oh, en ik jat even schaamteloos het idee van dwergen tussen mijn units als he het niet erg vind :P

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #42 Gepost op: februari 21, 2010, 05:53:40 pm »

Zolang ze in empire kleding zijn ;) :P

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #43 Gepost op: februari 21, 2010, 06:03:25 pm »

Ik wilde er meer Mercs van bouwen. En ze dan tussen men crossbow lieden stoppen voor wat afwisseling.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #44 Gepost op: februari 21, 2010, 09:52:54 pm »

wut?
ik ben een man met een baard ja!...niet met snor....hij is wel tof...omdattie gewoon lekkah fout is...
snorren zijn bruut...

maargoed ik moet dus nog een stomme ungor uit de kast gaan halen en die mark gaan noemen....en die krijgt dan ook gewoon een snor...
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12