GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Regels van ToxG-subforum  (gelezen 5299 keer)

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
Regels van ToxG-subforum
« Gepost op: februari 15, 2010, 11:34:53 pm »

Ten eerste gelden in dit sub-gedeelte natuurlijke de algemene forumregels, die hier te vinden zijn.

Om het verder overzichtelijk te maken, gelden hier ook de volgende regels:

1. Elke participant heeft recht op 1 topic voor zijn leger. Hierin kan hij zijn fluff plaatsen, zijn army list, etc. komen te staan. Daarnaast kan hier ook gereageerd worden door andere forumleden. Je gaat dus niet een apart topic aanmaken elke keer dat je weer een nieuwe lijst hebt bedacht, nieuwe foto's hebt gemaakt, of wat dan ook.
2. Er mogen wel andere topics aangemaakt worden, zolang deze niet gaat over de legers, maar over de andere aspecten van ToxG. Oftewel, een topic om af te spreken op welke datum er een toernooi gehouden word, en waar. Of een algemeen vragen gedeelte, bijv. Dus geen topics als "Welk leger vind jij het mooist?", of: "Vind jij ook niet dat Possible zijn space-smurven roze moet verven?".
3. Topics buiten dit sub-gedeelte over ToxG zijn vanaf heden dus ook niet meer toegestaan. Taktische beoordeling op je lijst zal ook in jouw eigen topic plaats vinden, en niet binnen taktieken. Een topic op een andere plaats met het bericht: "Beoordeel hier mijn lijst *insert link*", is dus ook niet de bedoeling. 
4. Mocht je twijfelen of iets is toegestaan of niet, dan kan je daar over contact op nemen met ondergetekende.

Als iedereen zich aan deze regels houd, zou het overzicht makkelijk te behouden moeten zijn. Als er een topic sticky gemaakt moet worden (zoals bijvoorbeeld de inschrijf lijst), kan er een PM naar mij gestuurd worden met een verzoek hiertoe, en dan zal ik dit in behandeling nemen.

Game on,

Pascal
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!
Pagina's: [1]