GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15

Auteur Topic: Sea of Green Waagh!/Ogre Kingdoms  (gelezen 68631 keer)

Blonde Beer

• Hero Member
Re: Sea of Green Waagh!
« Reactie #45 Gepost op: februari 19, 2010, 11:03:14 pm »

Zo de eerste SpearChucka is af, alleen nog even de bases een kleurtje geven, en dan kunnen ze voorlopig de kast in.
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #46 Gepost op: februari 19, 2010, 11:04:16 pm »

Foteaux!
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: februari 19, 2010, 11:17:05 pm »

Hehe net besloten dat ik iets meer werk wil doen aan de bases, dus foto's komen morgen/vannacht :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #48 Gepost op: februari 20, 2010, 11:46:58 am »

Nog steeds erg weinig licht hier binnen (en ik kan op het moment even niet naar buiten) maar wou toch effe snel een foto maken van wat dingen waarmee ik bezig ben zoals de chucka, en me eerste fanatic.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #49 Gepost op: februari 20, 2010, 08:49:18 pm »

Fewww wat zijn die plastic fanatics lelijk zeg, ben met de 3de bezig, maar daar die ga ik maar eens massaal customizen, want anders ziet het er echt niet uit.

leonjong

• Hero Member
« Reactie #50 Gepost op: februari 20, 2010, 10:00:29 pm »

Volgens mij was het nog niet zo lang geleden dat fanatics nog metaal waren dus die kan je vast nog wel vinden en anders 2de-hands. Maar ja, met dit model zal het dan wel constant omvallen enzo  ::)

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #51 Gepost op: februari 20, 2010, 10:12:07 pm »

Vind de fanatic models van Gamezone erg leuk,maarja die zijn weer niet van GW. Misschien moet ik maar eens op bezoek gaan bij de GameWorkshop in Den Haag om te kijken wat ze daar hebben liggen.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #52 Gepost op: februari 20, 2010, 10:18:33 pm »

je kunt die van gamezone best gebruiken hoor... ik gebuik voor het model dat Satus moet gaan voorstellen ook een avatars of war model

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #53 Gepost op: februari 20, 2010, 10:47:01 pm »

Ahh misschien dat ik dan toch eens me Gamezone chariot ga gebruiken, al is de base door de bouw van de chariot langer dan volgens de regels.

Heb me fanatic bijgeknipt/geplakt en gekleid, en een laagje verf op gedaan, en ben al wat blijer er mee. 

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #54 Gepost op: februari 20, 2010, 10:53:01 pm »

Hier is ie. De "schuifstrip" is weggeknipt, heb t model zn aarde aanrakpunt verplaatst naar zn andere voet, en een stukje van de mantel en de voet in de lucht met greenstuff erbij gemaakt.

idontknow

• Jr. Member
  • **
« Reactie #55 Gepost op: februari 21, 2010, 01:00:36 pm »

Hey mede Goblin,,  ;D
er goed gedaan! erg mooi,,
Ik zie graag meer ::)

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #56 Gepost op: februari 21, 2010, 01:59:02 pm »

Ahh dankje wel. Ik zit er over te denken om me eigen Pump wagen te bouwen met losse bits van wapens die ik over heb van een Orc regiment doos, en een aantal snotlings van de fanatic doos. Zo eens kijken of dat een beetje lukt.

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #57 Gepost op: februari 21, 2010, 03:15:17 pm »

Blonde Beer,

Ook hier gelden de normale forum regels, oftewel, geen dubbelposts. Als je iets wilt toevoegen kan je de wijzig / edit knop gebruiken.
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #58 Gepost op: februari 21, 2010, 03:55:56 pm »

Ok.

Ben gisteravond een beetje aan het oefenen geweest met snijwerk en greenstuff, en dit is me eerste test resultaat:

Vandaag maar eens een beetje verf op doen, zodat ik beter kan zien waar de botten wil laten uitsteken en slierten bloed wil plaatsen etc.
« Laatste verandering: februari 23, 2010, 11:23:43 am door Blonde Beer »

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #59 Gepost op: februari 23, 2010, 03:06:10 pm »

Dit doe je gewoon om mij te pesten of wat? :p
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15