GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2] 3 4

Auteur Topic: Bas' WAAAAAAAGH!  (gelezen 19752 keer)

starwars

• Hero Member
Re: Bas' Beastherd
« Reactie #15 Gepost op: maart 13, 2010, 12:18:56 pm »

De afgelopen week heb ik toch maar weer met m'n Chaos Dwarfs gespeeld, en nu zit ik toch te twijfelen aan de fluff van m'n Beasts. Zou het stoer zijn om een soort Cult van Hashut ervan te maken, zodat ze bij m'n Chaos Dwarfs passen? Chaos Dwarfs aanbidden een stierengod, en de Minotaurs zijn natuurlijk dikke vette stieren. Dus zou een minotaur-heavy leger met veel runes van Hashut wat zijn? Dat zou dan wel een stuk duisterder worden dan het oorspronkelijke forestdwellers idee dat ik eerst had.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #16 Gepost op: maart 13, 2010, 06:05:32 pm »

Ik zeg go for it :D
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #17 Gepost op: maart 13, 2010, 11:06:02 pm »

klinkt tof....zo kun je ook leuke conversions toepassen...

starwars

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: maart 14, 2010, 11:18:21 am »

klinkt tof....zo kun je ook leuke conversions toepassen...

Zoals? Alle ideeen zijn welkom ;p

En omdat Ungor saai zijn om te schilderen, ben ik maar begonnen met een Cygor bij elkaar te Greenstuffen. Hij wordt best stoer, al zeg ik t zelf. Ik zal vanavond wat fotos posten.

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #19 Gepost op: maart 14, 2010, 06:19:39 pm »

nou ik moest meteen denken aan stoom aangedreven dingen....gemaakt door bevriende chaos dwarfs
je kunt er ook hele gave chariots voor bedenken.....misschien zoiets als de ironback boar van de orcs ipv razorgor want die waren namelijk ook gemaakt door de chaos dwarfs...

starwars

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: maart 15, 2010, 01:46:21 pm »

Steampowered chariots is wel een tof idee ja. Ik heb nog een Steamtank liggen, dus die bits komen wel van pas hierbij.

Verder ben ik begonnen aan een Gor. Ik heb geprobeerd om hem er meer als een stier uit te laten zien dan een geit, omdat de stier toch het symbool van Hashut is. Verder heb ik hem nog een pijpenkrulsikje gegeven, en wat scalemail ipv chainmail. Wat denken jullie ervan, is hij stierachtig genoeg? Of kan ik er nog wat aan veranderen om hem nog meer stiereigenschappen te geven? Hij is trouwens nog niet af, dus er moet sowieso nog het een en ander aan veranderd worden.

En verder begint m'n Cygor ook aardig vorm te krijgen nu. Er komt nog wel wat greenstuff op hier en daar, maar de basis is nu wel compleet.

starwars

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: april 04, 2010, 06:48:31 pm »

Ok, ik ben dus naar Orcs geswitched. Deze maand heb ik het volgende geschilderd:

Black Orc Warboss
10 Orc boys met Full Command

Heb hier alvast een pic van de boss, van de Orcs komt nog.

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: april 04, 2010, 06:52:55 pm »

Vet model! Waar heb je die vandaan?
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #23 Gepost op: april 04, 2010, 07:04:14 pm »

Zat die niet bij AoR Warhammer online?

Anyways, ik vind hem vet!
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

starwars

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: april 04, 2010, 08:00:26 pm »

Hij zat geloof ik bij zo'n Warhammer computerspelletje, maar ik heb m van Ebay. Hij is echt HUGE! En het is de reden geweest om even te kijken of ik nog wat ORcs in m'n kast had ;p

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: april 04, 2010, 08:26:54 pm »

Nou ben erg jalours :).
Okay, mijn post is niet helemaal onderbouwd en er kunnen subtiele verschillen zitten met de werkelijkheid, echter klopt het voor 90% wel.

starwars

• Hero Member
Re: Bas' WAAAAAAAGH!
« Reactie #26 Gepost op: april 11, 2010, 02:54:13 pm »

Het schilderen gaat nog voorspoedig. M'n 200 punten voor April zijn ook alweer af. Ik heb inmiddels ook al een paar potten gespeeld met dit leger, en ik vind het zo ongelovelijk leuk spelen. Lekker kloten met animosity, en natuurlijk de Waaagh afroepen, en vervolgens een enorme lading attacks gooien in combat. Het is nog wel heel erg een elite leger, omdat ik gewoon nog niet zoveel Orc popjes heb. Hopelijk kan ik straks wat meer expendable units neerzetten. Wat nu dus af is, is een unit van 25 Big Uns met add. handweapon en Full command, en een dikke Black Orc Boss. Up next: 10 Arrer boys, en daarna eindelijk wat Black Orcs!

En nu nog wat pics omdat het anders wel erg saai wordt:

De poppen die klaar staat om geschilderd te worden. M'n 25 boys en warboss die al geschilderd zijn, een BSB, 10 arrer boys, 36 Black Orcs en een Giant.

De 25 Big Uns. Ze krijgen nog op sommige plekken zo'n leuk schaakbordpatroontje, en daarna zal ik wat betere pics maken.

En nog een plaatje van de Bosses:

Breazer

• Sr. Member
« Reactie #27 Gepost op: april 11, 2010, 07:54:13 pm »

nice die orc met zijn armen over elkaar vind ik erg tof staan in zo'n normale unit...
was dat niet een games day mini?

starwars

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: april 11, 2010, 09:02:37 pm »

nice die orc met zijn armen over elkaar vind ik erg tof staan in zo'n normale unit...
was dat niet een games day mini?

Jawel :)

Blonde Beer

• Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: april 11, 2010, 09:23:13 pm »

Hehe zo te zien hebben onze legers ook dezelfde banners...
Pagina's: 1 [2] 3 4