GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13

Auteur Topic: De nieuwste figuurtjes  (gelezen 24351 keer)

niek

• Sr. Member
  • May the Valar guide you.
Re: De nieuwste figuurtjes
« Reactie #165 Gepost op: januari 09, 2018, 08:04:29 pm »

Tja, over de prijs: prima, niet te duur en niet te goedkoop lijkt me, zeker voor de kwaliteit van de miniaturen. Qua poses: Love them! Niet elk modelletje hoeft dynamisch en in beweging te zijn, daarbij past het ook wel bij de look van deze Nazgul, lekker menacing. Ik kan niet wachten om ze te bestellen zodra ze te bestellen zijn!
Schilderen, daar houd ik van!

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #166 Gepost op: januari 10, 2018, 11:12:57 pm »

Individueel vind ik ze er goed uit zien, als groepje van drie is het dan wat saai, maar met z'n negenen ziet het er dan wel weer erg mooi uit. Benieuwd of ze op enig moment nog een op de film gebaseerde Necromancer gaan maken en hoe ze die precies gaan uitbeelden...

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #167 Gepost op: maart 01, 2018, 05:04:04 pm »

Meer nieuws!

Naast het onderstaande worden Farmer Maggot en de Hobbit Shirriffs schijnbaar binnenkort terug in productie gebracht (mooi, dan hoef ik me eindelijk niet meer schuldig te voelen voor het converten van waardevolle Shirriffs naar doodnormale Militia) én schijnen er los daarvan plannen te zijn voor een Made to Order programma zoals de afgelopen tijd voor bijv. Blood Bowl en Necromunda is gedaan. Geen idee wat er bij zal zitten (misschien alternatieve poses omdat het plan was om alle profielen gewoon permanent speelbaar te hebben?), maar het kan geen kwaad alvast te beginnen met sparen...

En verder dus:

Hilda Bianca en Percy zijn dan eindelijk echt af en klaar om uitgebracht te worden op de zeer korte termijn:

Hele berg Goblin Mercenaries + captain:

En ten slotte de minst verwachte release in tijden, een upgrade kit voor je Mumak! Want, waarom ook niet? Tusk weapons, een nieuwe mahûd die de touwtjes in handen heeft, oren waar eerdergenoemde touwtjes aan vast zitten en een alternatieve slurf. Ruim op tijd voor de komende Pelennor Fields uitbreiding!

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #168 Gepost op: maart 02, 2018, 10:02:28 am »

Die mumak upgrade kit! Fantastisch gewoon! Vermoedelijk gaat er dus op termijn een tweede mumak in huis komen!

Hilda bianca en percy vind ik ook wel geslaagd, veel beter dan de kinders van bard.

De mercenerys ga ik nog eens geschild moeten bekijken. Maar wel al positief dat het er 12+ captain per doos gaan zijn!
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #169 Gepost op: maart 02, 2018, 10:52:40 am »

Ik zag het bericht op WHC, super vette releases! Ook tof dat de Mumak wat aandacht krijgt, misschien toch maar eens eentje kopen en super strak painten als display model.

Zijn die Goblin Mercenaries nou een nieuwe leger? Of een uitbreiding op Gundabad? Ik vind het erg toffe modellen.

morbal

• Hero Member
« Reactie #170 Gepost op: maart 02, 2018, 12:02:40 pm »

De goblin merc staan in there and back again.
Zijn troepen voor Azogs legions. met een deployment mogelijkheid om in scenery in een soort ambush te deployen.

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #171 Gepost op: maart 02, 2018, 04:41:49 pm »

In Battle Companies staan de Goblin Mercenaries trouwens ook nog in de Goblin Town lijst (als promotie voor gewone goblins). In het gewone spel is dat (nog?) niet het geval.

niek

• Sr. Member
  • May the Valar guide you.
« Reactie #172 Gepost op: mei 22, 2018, 03:02:31 pm »

Vanuit Warhammer Fest vorige week:

Knights of Dol Amroth on foot.

De binnenkort zeer waarschijnlijk te bestellen mercenaries.

Hurin the Tall

Ingold

Allemaal tof!
« Laatste verandering: mei 22, 2018, 04:38:27 pm door niek »
Schilderen, daar houd ik van!

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #173 Gepost op: mei 22, 2018, 11:22:57 pm »

Nieuwe Mordor, jeuj.
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #174 Gepost op: mei 23, 2018, 11:12:43 am »

Nog even en dan komt het nieuwe regelboek uit met veel (heel veel) spul rond de battle van Pellenorfields. Verwacht alle oude plastic kits weer terug samen met veel nieuw spul. Denk dat ze de oude helden die vroeger in tin waren nu in resin zullen uitbrengen.
Vroeg een medewerker van gw of het dit najaar kwam maar hij verwachtte dit al eerder.

morbal

• Hero Member
« Reactie #175 Gepost op: mei 23, 2018, 12:57:12 pm »

Ik kijk uit naar nieuwe boeken! De modellen zien er ook goed uit!
Zijn er plastic sets, related aan pelenor fields, die momenteel out of print zijn? Bepaalde hero's als beregond wel natuurlijk.
Ik had dacht ik gehoord dat de nieuwe boeken in de zomer zoude komen. Dus nog een maandje of 2 geduld! hoewel dat dan weer misschien vroeg zal zijn als er nog geen green bestaat van hurin en ingold?

Ik hoop wel dat Beregond en damrod geen volledige warbands meer kunnen leiden. Nu zie ik vaak damrod, beregond en denethor elk met een volledige warband en dan nog vaak een sterke held als een boromir. of bormir en faramir. degelijke aantallen en slagkracht met 2 degelijke hero's. maar dit laat niet echt de mogelijkheid om andere named hero's mee te nemen vrees ik.

The knight of the with tower vind ik persoonlijk ook een fantastich model, maar ziet de tafel zo zelden vanwege bovengenoemde reden. Ik hoop dat er meer synergie komt tussen helden zoals bij thorins comp of lake town.

Leuk dat er eindelijk terug knights on foot uitkomen! Ik hoop echter dat er mogelijkheden zijn om er andere hoofdjes op te zetten. Nu zie ik te veel niet gehelmde hoofden. Indien dit 1 set word en niet een knight set en een command set hoop ik ook dat de banner en hoorn optioneel zijn!

Nieuwe mordor modellen zien er echt wel heel goed uit, maar ook zij moeten opboksen tegen tal van profielen. Dus hun regels zullen zowel goed, nieuw als niet te duur moeten zijn.

Het lijkt me een hele uitdaging om voor al die modellen een goed profiel te schrijven Da je mee wilt pakken, maar dat niet beter is dan wat er nu is.

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #176 Gepost op: mei 23, 2018, 03:14:56 pm »

Voor de knight of dol amroth waren al details bekend. 6 knight on foot die zelfde opties hebben als de knights op paard. Dus je kunt zelf kiezen tussen helm of niet en banner en hoorn zullen ook kunnen.

morbal

• Hero Member
« Reactie #177 Gepost op: mei 23, 2018, 05:31:02 pm »

Fantastich!
nu hopen dat de rest van fiefdoms ook wat uitbreiding krijgt en dan ken ik mijn volgend leger!

Ingold

• Full Member
« Reactie #178 Gepost op: juni 04, 2018, 05:29:16 pm »

Een model voor het personage waar mijn naam op gebaseerd is, I’m TRIGGERED! Die moedor Orcs vind ik ook tof. Ben zeer benieuwd wat er nog meer komen gaat.

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #179 Gepost op: juli 15, 2018, 02:03:18 pm »

https://www.warhammer-community.com/2018/07/15/15th-july-forge-world-open-day-return-to-middle-earthtmgw-homepage-post-4fw-homepage-post-1/

The Battle of Pelennor Fields will be available in August.
(En meer relevante tekst via bovenstaande link.)

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13