GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14

Auteur Topic: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 december]  (gelezen 39479 keer)

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum - Urbis Divisio
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2015, 02:17:40 pm »

Dit weekend even tijd gehad om maar liefst 9 Sentinels en 2 Chimera's in elkaar te zetten.  ;D Ook even een begin gemaakt aan het schilderen van de tanks. Het is eigenlijk nog een proef van mijn kleuren schema voor voertuigen dus er mist nog wat variatie. Tips zijn altijd welkom! (Geen camo vlekken, dat wil ik juist niet! :P Ik wil een wat strakker 'design'.) Ik weet ook nog niet of ik de 'vieze zwarte vlekken' echt geslaagd vind of dat ik deze bij de Leman Russen weg laat.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: maart 10, 2015, 07:40:23 am »

Nog wen kleine update m.b.t. tanks. Ik heb een poging gedaan wat 'freehand' werk te verrichten aan de achterkant van de tank om de grijze/zwarte kleuren te breken. Ben er stiekem wel een beetje trots op. :)

Hajo

• Jr. Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: maart 10, 2015, 08:46:51 am »

Ziet er netjes uit. Blauwe van de lampen is mooi geworden.

Hebben ze een basecoat gekregen of is de verf direct op het plastic?

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: maart 10, 2015, 09:02:55 am »

Ziet er netjes uit. Blauwe van de lampen is mooi geworden.

Hebben ze een basecoat gekregen of is de verf direct op het plastic?

Ze hebben uiteraard een basecoat gekregen. (Wel de kleur grijs, van Motip, erg mooie dunne primer)

Volgens mij kun je niet eens verven direct op het plastic omdat dan je verf uitloopt. :P Vanwaar de vraag?

Hajo

• Jr. Member
  • **
« Reactie #19 Gepost op: maart 10, 2015, 11:07:41 am »

Ze hebben uiteraard een basecoat gekregen. (Wel de kleur grijs, van Motip, erg mooie dunne primer)

Volgens mij kun je niet eens verven direct op het plastic omdat dan je verf uitloopt. :P Vanwaar de vraag?
Puur nieuwsgierigheid. Qua kleur lijkt die primer behoorlijk op het plastic.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: maart 10, 2015, 11:56:05 am »

Op de manier, haha. Ik dacht even dat ik misschien iets vaags had gedaan ofzo. :P

De primer lijkt inderdaad heel erg op de kale plastic kleur, maar dan een paar tinten lichter. :)

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: maart 11, 2015, 02:04:29 pm »

Gister avond weer even wat details aangepakt. Was pas laat thuis van werk en fitness dus niet veel kunnen doen. Maar ze zijn bijna af nu! Alleen nog de wapens, wat battlefield debris aanbrengen rond de tracks en bovenop en wat resterende kleine details. De transfers moeten ook nog een wash krijgen, die zijn wel erg clean nu.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: maart 13, 2015, 09:01:58 am »

Gister avond maar liefst 3 uur bezig geweest met 1 squad hun armour zwart te verven. Wat een poke werk. :P Tip voor mensen die IG gaan schilderen; eerst de torso schilderen voordat je de armen op plakt. Maar goed, 1 squad bijna klaar nu!

Ik zit nog te twijfelen of ik grijs/witte stippen als camo wil doen op de zwarte armour, of dat dit er raar uit ziet.

Vanavond 3 Battletanks, 1 Punisher en 1 squad Scions ophalen en in elkaar zetten. :) Zondag de eerste battle met het leger.

TheDeamon

• Full Member
« Reactie #23 Gepost op: maart 13, 2015, 08:14:34 pm »

Ziet er goed uit ... maar wat ga je met de base doen ?!?

Blijft het zo ...? want nu is het wel veel grijs  ???

Grts Stefan

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: maart 14, 2015, 06:55:42 am »

Base wordt ook grijs maar met hier en daar wat plekjes bruin en een klein dotje gras En de baserand wordt zwart. Blijft alles lekker in thema.

De base mort overigens nog gedaan worden hoor, is nog niks mee gedaan nu. :P

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: maart 16, 2015, 01:45:47 pm »

Omdat ik de Pask van GW zelf niet zo tof vond, maar meer een Pask wilde zoals de artwork in de Codex heb ik besloten er zelf 1 te converten.

Afgelopen weekend ook alles in elkaar gezet! Nu rest alleen het schilderen nog en dan is mijn 1500 punten leger er helemaal klaar voor. Hopelijk red ik het voor 28 maart want dan kan ik met een fully painted leger aan het toernooitje in Haarlem mee doen. Gisteravond wel de eerste battle gespeeld met het leger. Helaas net aan verloren met 6-7. We speelden purge the alien en Pask ging helaas al dood in beurt 1 zonder ook maar 1 van zijn 29 schoten af te vuren. :(

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: maart 17, 2015, 07:19:21 am »

Gister avond weer tijd gehad om te schilderen. Ik spendeer echt teveel tijd aan m'n Guardsman. Nu toch zeker zo'n 15 uur bezig met deze ene squad, maar nog niet af. :P

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: maart 21, 2015, 12:38:49 am »

En de eerste squad guards en hun Chimera zijn af.  ;D Wellicht nog wat debris aanbrengen op de tank, maar dat is een latere zorg.

Killax

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: maart 21, 2015, 03:24:21 pm »

Awesome update, ziet er weer goed uit!

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: maart 23, 2015, 10:22:46 am »

Tweede squad is ook bijna klaar! Alleen hier en daar nog wat foutjes bijwerken en wat kleine details toevoegen. Ben heel blij met de squad marking, vooral als je beide squads nu naast elkaar zet is het kleine verschil heel erg vet. Tevens een begin gemaakt aan de Pask's HQ Leman Russ unit. Ook mijn defence lijn afgemaakt. Al met al een lekker productief weekend.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14