GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 2 3 [4] 5

Auteur Topic: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic  (gelezen 28672 keer)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
Re: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic
« Reactie #45 Gepost op: augustus 12, 2015, 08:20:02 pm »

En Tic trapt direct in de val. Iets zoeken waar 'ie mij op kan pakken. Dan heb ik de stemming verloren. Lijkt me geen speld tussen te krijgen. Ik zal mezelf nooit expliciet safe zetten, dus zal nooit zoiets zeggen als 'als jullie op mij stemmen, verliezen jullie een villie'. Dat kan iedereen namelijk wel zeggen en heeft totaal geen doel in het spel. En hoe je het ook wendt of keert, als ik 2 stemmen krijg, verlies ik. Ontken dat maar eens.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #46 Gepost op: augustus 12, 2015, 08:54:59 pm »

Lompe samenvatting in chronologische volgorde.

-Ik plemp mijn stem op Mir (white heeft op dit moment nog niet gereageerd)
-Mir’s eerste “serieuzere” post is een lijstje met wat iedereen tot dan toe gedaan heeft en tbh, er was niks om mee te werken (ik had daarvoor hetzelfde probleem) dus het onzin lijst was nog prima.
-Whiteridder die een post ervoor ontwaakt was vind het meteen een goede analyse
-Mir zegt dan zelf dat het een analyse van niks is. En meteen een steek naar white ridder.
- White reageerd met ach ja nietzeggend is better dan niets zeggen. En stemt op mij (omdat ik op IC wilde stemmen..)
-Ivar komt met een stem op White
-Lazo gaat op Ivar omdat Ivar te hard op white zou gaan. (en maakt het daarmee 2 stemmen)
- Ik meld dat white iets naar voren is geschoven maar ik laat mijn stem op Mir staan (via mobiel)
- White laat zijn stem op mij staan
- Ivar reageerd fel op Lazo’s post en veranderd zijn stem naar Lazo
- Ivar vs Lazo “ruzie”
- Ivar is dood en was villager.
- Lazo is dood en was villager
- Ik kom met de tekst dat het het vrij duidelijk maakt voor mij en de melding dat ik later met analyze zou komen
- Mir valt daar meteen over.
- - - - - - - Forum offline - - - - - - -
- Mir komt meteen met de pot duurt me lang zat ik wil nu al een lynch!!! (ok ok lichtelijk aangedikt door mij :P )
komt met 3 4 hapverklaringen. En dan een conclusie dat of ik of White wolf is.
- Ik kom dan met nog een hapverklaring (de 3 van mir waren in zijn voordeel, deze in zijn nadeel)
- Mir vermeld dat het wss tussen hem en mij zal gaan.
- White ridder komt er weer bij. Vind mij verdacht om een wat hij zelf vreemde redenatie vind en dat is dat hij niet denkt dat Mir 2x wolf kan zijn.  Komt ook meteen met de opmerking dat hij verdacht was in het spel en mensen hem er altijd snel uit willen hebben en hij niet een goede speler is. [1]
- Ik kom met de vraag aan white of het nut heeft hem te proberen te overtuigen en daarna met punten. (hap lijstjes van mij en mir, white komt later omdat dit via de telefoon is) + uitleg over dat de rollen RANDOM zijn.
- Mir komt ermee dar ik geen lijstje van White gemaakt had.
- Ik kom met hap lijstje van White die inderdaad bij deze hap ook het meeste voordeel had.
- White komt met alleen een reactie op het lijstje dat ik van hem gemaakt heb. De andere posts lijkt hij te negeren. Komt in deze post 2x met de tekst dat hij al verdacht werd, geen goede speler is [2][3] en meld dan dat de wolf slim speeld door hem als verdachte [4] naar voren te schuiven. Wat op dat moment echt totaal niet gebeurd.  En meld nog een keer dat hij gewoon niet denkt dat de stemmen random zijn. Verder meld hij dat hij mij zou happen ipv lazo omdat ik de grootste dreiging was? (waarom? Ik zie dit niet echt.. )
- Ik meld nog eens dat de rollen random zijn, en dat het vreemd is dat white ridder zichzelf als verdacht ziet ookal zie ik dat ottaal niet zo.
- White reageerd “Je  maakte een hap lijstje van mij, dat zie ik als aanval”
- Mir beaamd nogmaals dat de rollen echt random zijn.  Vind mijn verdediging hout snijden  Vraagt aan white wie hij gaat stemmen.
- White stemt op mij

Dan mijn voorlaatste post op die van mir die ik zou meenmen na.

En ik wil wel eens degene zijn die met jou meeloopt in plaats van andersom ;)
Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat Tic wolf is (al krijgt hij het nadeel van de twijfel op het moment) en daarom ben ik erg benieuwd naar jouw mening. In de hoop dat je nog iets zegt waardoor ik zeker weet dat jij safe bent (of juist niet)
Je weet niet zeker of ik wolf ben, maar je wilt best met White meestemmen inplaats van dat hij met jou meestemt? (komt allebei neer op een dode tic :( )

- Ik trap in de val om iets te zoeken waar ik mir op kan pakken volgens Mir.
Val? Of foutje in je tekst? Allebei mogelijk. Het is niet alsof het mijn eerste arguement tegen jou is :).

Ik zit vanaf het begin al op mir door een soort onderbuik gevoel. Whiteridder heeft niet echt veel gepost aan het begin waardoor ik niet echt iets had om mee te werken. Ik moet eerlijk zeggen dat zijn vele keren melden van dat hij verdacht is en gebruikt wordt door de wolf omdat hij een makkelijk doelwit is zitten mij toch wel dwars. Dit om 1 reden. Als ik wolf ben zie ik in bijna elke post wel een aanval tegen mij, je gaat er meer op letten je wordt er bewuster op omdat je niet wil dat mensen je verdenken. En dit is de enige verklaring die ik kan bedenken waarom Whiteridder zichzelf 4x als verdachte naar voren schuift terwijl het voor mij tussen Mir en mij lijkt te gaan.

Zoals ik al vermelde was mijn stem een voorlopige stem. Ik hoop graag dat er nog reacties komen van de andere heren gezien ik (hoewel het erop lijkt dat ik het loodje ga leggen) toch nog wel graag goed wil stemmen de laatste ronde. Dus ik zou het leuk vinden nog wel een reactie oid van beide te lezen voor ik definitief stem op ….. *trommelgeroffel*….

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:10:48 pm »

Reactie is geen probleem. Voor mij is er een winnaar. Ik denk dat het een Mexican stand-off wordt. Arme Aapje :)
En nee, dit is geen poging om onrust te stoken en verwarring te zaaien. Ik hou het alleen graag een beetje mysterieus voor de wolf.

Citaat
Je weet niet zeker of ik wolf ben, maar je wilt best met White meestemmen inplaats van dat hij met jou meestemt?

Het kan zijn dat ik het een beetje onduidelijk heb gezegd hoor, maar zo bedoel ik het niet helemaal. Laat ik zeggen dat ik gewoon heel graag wil weten wat White van plan is om te stemmen, maar ik geloof dat ik dat al weet.
« Laatste verandering: augustus 12, 2015, 09:12:44 pm door Mir »
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #48 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:18:27 pm »

naja met de voorlopige stemmen mir 1 tic 1 en jou stem voor de mexican standoff lijkt het me dat er maar 1 stem mogelijk is...

Maar nogmaals mijn stem staat nog niet vast, it aint over till the fat lady sings Dus inderdaad misschien komt er nog een verassend einde.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #49 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:31:01 pm »

Dat ik posts een aanval op mijzelf zie heeft deels met mijn prive situatie (weinig geduld, kortaan, en deels beetje onzekerheid, maar zal er verder niet over uitwijden) te maken en deels omdat ik eens een potje wil uitspelen en de wolf er uit te krijgen. Zeker nu wil ik de juiste keuze maken. Klinkt misschien beetje wanhopig, maar vindt dit een leuk potje en ben ook erg benieuwd of ik nu de juiste keuze maak.

Je mag er vinden wat je er van vindt. Ik houdt mijn stem op jouw, en ga zo naar bed toe. Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.

damn jullie moeten niet zo snel typen, ik kan dat niet zo snel aan. Stem gat dus naar Tic
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #50 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:34:50 pm »

Klopt ik mag er van vinden wat ik wil, maar jij mag ook stemmen wat je wilt.
Ik vind het alleen jammer dat je geen uitleg wil geven waarom je dan op mij stemt behalve het feit dat het je sterk lijkt dat mir 2x op rij wolf is. Is dat letterlijk je enige argument tegen mij? Zelfs nog naar meerdere posts die duidelijk gemaakt hebben dat het gewoon mogelijk is? Jammer.

Naja weltrusten dan maar.

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #51 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:44:54 pm »

Dubbelpost
En bij deze is mijn stem er nu echt uit  :)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #52 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:46:01 pm »

Mijne ook.

Maar dubbelposten is niet nodig. Ook niet met een knipoog. [/mod]
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #53 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:03:04 pm »

Hallo allen,
Stemming:
Tic - Mir
Mir - Whiteridder
Whiteridder - Tic

Herstem: morgen 12:00 binnen.

Misschien niet de juiste volgorde van namen, zit op mobiel.

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #54 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:05:09 pm »

Zat er wel in met de mexican standoff post van Mir eerder.

Ik zat al te twijfelen, maar nu mir de kans heeft laten schieten om de pot te eindigen met een stem op mij ben ik wel heel erg geneigd om toch maar voor whiteridder te gaan. (tenzij dit allemaal een plan was van mir om te eindigen met 0 stemmen op zich) maar dat lijkt me te ver gezocht.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #55 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:13:56 pm »

@host: waarom morgen de herstemming pas?

@tic: ik zat nog erg te twijfelen of dit wel de juiste strategie was, omdat de wolf natuurlijk alsnog snel op iemand anders kan stemmen. Maar dat is gelukkig niet gebeurd. En ik vond het ook weer net te laf om m'n stem niet bekend te maken. Zeker nu ik iedereen opriep om dat juist wel te doen.

Stel: Whiteridder is wolf. Dan is het uitstellen van de revote in zijn voordeel omdat hij al in bed ligt en dus vanavond niet meer gaat stemmen. Vanavond nog stemmen zorgt ervoor dat hij niet meer kan stemmen. Daarom vermoed ik dat ik goed zat en Aapje het spannender wil maken door White nog een kans te gunnen.
Als White toch geen wolf is, dan is het nu heel makkelijk uit te spelen voor Tic.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #56 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:16:11 pm »

@ Mir: waarschijnlijk lig ik voor 11 uur in bed. Ik weet niet hoe laat ik er morgen uit ben, ik slaap de laatste tijd veel. Daarom voor 12:00 morgen ochtend.

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #57 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:20:40 pm »

@mir, naja als je wolf bent was dit niet de juiste strategie, maar ook geen slechte gezien je het nu alleen uitstelt.
wel mooi hoe het nu makkelijk uit te spelen voor mij zou zijn als wolf, je hebt me als het ware nog maar 1 optie gegeven.

Maar ik denk dat jij als wolf toch gewoon je stem op mij zou hebben laten staan en daardoor is mijn revote wel duidelijk denk ik.

Mocht je wolf zijn Mir, ludieke actie. Wil dan graag de gedachte erachter weten achteraf.
Zo niet, bedankt voor de extra kans waardoor we toch wel de wolf hebben kunnen pakken.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #58 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:29:46 pm »

Jij bedankt dat je me (redelijk) op het laatste moment van gedachte hebt doen wisselen door goed je best te doen. En als je toch wolf bent: ik haat je. ;)
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #59 Gepost op: augustus 13, 2015, 09:50:49 am »

Heey mensen, ik heb het heel druk vandaag dus vandaar even een korte reactie. Ik laat mijn stem staan op Tic.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa
Pagina's: 1 2 3 [4] 5