GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]

Auteur Topic: Warhammer Total War  (gelezen 8144 keer)

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
Re: Warhammer Total War
« Reactie #90 Gepost op: oktober 03, 2017, 02:28:01 pm »

Goed om te weten dat de legers op een Ark niet als versterkingen meewerken, voor ik straks flink voor paal sta bij m'n eerste invasie van Ulthuan.  :P

Voorlopig vermaak ik me trouwens enorm met de kleine ratten. Het vijandige leger stuiten met stapels slaves of clanrats terwijl je er wat warpfire/lighting bovenop gooit, werkt precies zoals zou moeten (blij te zien dat magie nu echt de moeite waard is trouwens). The Menace Below is werkelijkwaar geweldig; de Skaven hebben dan misschien geen cavalerie of vliegende regimenten, maar vijandige artillerie, boogschutters of andere kwetsbare doelen uitschakelen is nooit makkelijker geweest.. en als dat niet lukt, is een paar seconden afleiden toch in ieder geval genoeg om er nog een bombardement van magie of artillerie bovenop te gooien, waarbij je vast iets van vijanden raakt ergens.  ;D

Kaleb

• Sr. Member
« Reactie #91 Gepost op: oktober 03, 2017, 02:33:39 pm »

Goed om te weten dat de legers op een Ark niet als versterkingen meewerken, voor ik straks flink voor paal sta bij m'n eerste invasie van Ulthuan.  :P
Als het jou wel lukt, hoor ik het graag. Ik ga mijn luxe troepen er weer af halen iig en vervangen voor simpletons, want nu is het een full-on combat-stack met alle sweet stuff en characters die niet meer doen dan met pompons zwaaien en fluiten.

Voorlopig vermaak ik me trouwens enorm met de kleine ratten.
Dat wordt ook zeker weten mijn tweede campaign. Skaven is 'het' leger wat nooit geschilderd is, maar wil altijd al wilde spelen. Ga de modellen zelfs van de hand doen aanstaande november.
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)

Briebel

• Full Member
« Reactie #92 Gepost op: oktober 03, 2017, 09:20:20 pm »

Op crisis verkopen ? :-)

Kaleb

• Sr. Member
« Reactie #93 Gepost op: oktober 04, 2017, 11:17:52 am »

Op crisis verkopen ? :-)
>500 3e Ed Warhammer modellen?
Dat zou zonde zijn. Daar zijn liefhebbers genoeg voor op evilbay.
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #94 Gepost op: oktober 04, 2017, 02:14:25 pm »

Ooooh, oude skaven. <3

Ik ben ook met de Skaven campaign begonnen. Lachen!

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Kaleb

• Sr. Member
« Reactie #95 Gepost op: oktober 04, 2017, 04:05:32 pm »

Ooooh, oude skaven. <3
Hier gekocht.
De verkoper had geen foto's en werd hier ronduit belachelijk gemaakt...., maar ik heb hem gewoon ontmoet op het station in Zwolle (hij kwam uit Enschede of Almelo).
De schoenendoos was bijna 10 kg aan lood  ;D

Contant afgerekend.

Ik ben ook met de Skaven campaign begonnen. Lachen!
Zit me er ENORM op te verheugen ! Eerst nog een stukje DE afspelen, zit pas op 3 rituals namelijk.
De DE campaign bevat interessante nieuwe elementen (slavery), dus ik ben benieuwd in hoeverre dat ook bij de ratjes zo goed is gelukt.
« Laatste verandering: oktober 04, 2017, 04:07:57 pm door Kaleb »

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #96 Gepost op: oktober 04, 2017, 07:37:19 pm »

Wow, vet. Blijkbaar heb ik een topic gemist, anders was ik je misschien wel voorgeweest ook! :P

De Skaven campaign tot nu toe bevalt goed. Warpstone verzamelen voor de rituals, en voedsel om happy te blijven. Leuke mechanic is dat hoe langer je in een regio blijft, hoe kutter die regio wordt, ook voor jezelf.

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #97 Gepost op: oktober 04, 2017, 08:58:20 pm »

Ha, ook ik begon deels met de Skaven omdat een leger ervan schilderen er nooit van gekomen is. Met mijn schildertempo zou ik misschien rond het jaar 2062 eens een potje hebben kunnen spelen.

Recente bevindingen: Doomwheels zijn geweldig. Verwachtingen waren hoog, maar zijn overtroffen. In een eerste gevecht reed er een op volle snelheid tegen de vijandige generaal en botste hem meters weg, om vervolgens meteen de achtervolging in te zetten en er nog een paar keer overheen te rijden. De willekeurig rondschietende warp lighting raakt soms zowaar wat. Momenteel heeft Queek er 3 als flank in z'n leger, en dat smaakt toch naar meer. Tijd om de economie wat te versterken tot ik een leger van 19 kan veroorloven...

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #98 Gepost op: oktober 05, 2017, 05:18:45 pm »

Ik ben ook maar overstag gegaan. omdat, nou ja, lizies...

TW warhammer 1 heb ik overgeslagen maar liezies was in fantasy mij eerste en favorite leger dus na lang twijfelen, kon ik deze niet laten liggen.

Net mijn eerste 2 uur met mazamundi doospeelt en het speelt wel vlot. en veel minder de statische linies van rome en shogun.
Ik vind het wel leuk!
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #99 Gepost op: oktober 11, 2017, 02:28:43 pm »

En ondertussen heb ik de campagne met Mazamundi uitgespeeld.

De battles lijken me chaotischer dan in de historische total war's.
De vortex campaing geeft eens een heel ander doel. wat leuk is. hierdoor moet je echter wel legers niet te ver van je start centrum houden wat de veroveringen in het spel wat vertraagd. spijtig dat vrijwel alle rituals in de zelfde buurt plaats vinden. enkel mijn laatste vond veel verder plaats. Maakt het zo veel gemakkelijker om alles te verdedigen.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]