GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Just when I thought I was out...  (gelezen 582 keer)

Vendil

• Sr. Member
  • "Suffer not the witch to live."
Just when I thought I was out...
« Gepost op: mei 26, 2018, 09:20:04 pm »

Hoi,

Na tien jaar tijd, 20 horus heresy boeken en de meest recente aankondiging dat mijn schatjes worden gereleased in plastic in 2019 ben ik terug in de wereld van 40k! Ik heb mijn oude 1500 pts Space Marines, 1200 pts Imperial Guard and 3500 pts Sisters of Battle weer afgestoft en vol genot gekeken naar de modelletjes waar duizenden uren in zijn gestoken. Hoewel mijn voorkeur uit gaat naar de legers van het Imperium heb ik een doosje Tau aangeschaft om wat felle kleurtjes en hoog contrast te verven.

Dit is slechts een tijdelijke zwakte. Gewoon een paar squadjes Xenos voordat ik mijn oog terug keer op echte legers. Mijn vraag luid dan als volgt. Tot hoeverre kan je tegenwoordig legers combineren en wat zijn de zogeheten drawbacks? Kan ik bijvoorbeeld Sisters of Silence en Custodians bij mijn Space Marines gebruiken of kan ik een groepje Imperial Guard meenemen om de eerste kogels op te vangen?

Ik zie er naar uit om mij weer onder jullie te mengen!

[Insert Starcraft 2 Player banner hier]

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
Re: Just when I thought I was out...
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2018, 09:28:27 am »

Je kan verschillende detachements nog steeds mengen binnen een alliantie:

SIsters of Silence met Custodes is geen probleem. Wel moet je een complete detachement vullen om nog iets van een bonus te krijgen.

Ik zit er niet heel erg in (ik speel alleen maar mono-detachement), maar ik dacht dat je detachements mocht mengen zolang ze de zelfde keywords "Imperial" heeft bijvoorbeeld. Imperial Guard met custodians, Sisters of Battle met Marines, kan allemaal. zolang je wel een detachement kan vullen. (Zie een detachement als een vroegere Force Organisation Chart, die op verschillende manieren kan samengesteld worden).

Vendil

• Sr. Member
  • "Suffer not the witch to live."
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2018, 07:53:10 pm »

Nice! Dankjewel Crackbone. Ik ga binnekort een rulebook aanschaffen maar wou eerst even lekker hobbyen. Het doet mij goed om te weten dat ik ook een paar doosjes van de nieuwe  loyalists kan aanschaffen en gebruiken in de toekomst!
[Insert Starcraft 2 Player banner hier]

Space_JS

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: mei 28, 2018, 12:13:37 am »

Vergeet ook niet de Faq en errata pdf's te lezen
Pagina's: [1]