GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Opfrissen forum gedeelte lotr/hobbit  (gelezen 604 keer)

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
Opfrissen forum gedeelte lotr/hobbit
« Gepost op: mei 24, 2018, 10:12:34 am »

Nu er binnenkort een nieuwe editie komt was ik eens aan het kijken hoe het forum gedeelte er nu bij ligt. Veel oude berichten staan er nog die volgens mij wel weg kunnen.

Wil binnenkort beginnen met schoonmaak maar wil dat niet doen zonder overleg. Geef gerust aan wat iemand wil bewaren of wat je anders wilt zien in het lord of the rings/hobbit gedeelte. berichten van gaande activiteiten en ook verslagen van laatste 2 jaar zal ik niet weg doen. Forumgedeelte moet weer leuk en overzichtelijk zijn met goede inhoud.

Zal vast mijn idee geven van volgende topic die nog zullen worden vastgepind het sbg gedeelte.
- History 2001 tot hobbit oude regeboeken en bgima. plek voor alle oudere details/boeken/geschiedenis van onze hobby. ook alle legers zal ik hier dan in zetten
-Rulespack.
-Regelvragen: deze zal dan wel gaan over hobbit editie of de nieuwste die er aan gaat komen.

Denk dat het ook goed is om battle companies toete voegen aan het war of the ring gedeelte en naam dan aan te passen?

Zal eerst paar weken reacties afwachten voor er iets verandert. Als er spelers zijn die ideeen hebben hoor ik het graag en als iemand wil meewerken is er vast ruimte voor.

maarten

• Jr. Member
  • **
Re: Opfrissen forum gedeelte lotr/hobbit
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2018, 01:35:33 pm »

Misschien een idee om t forum stuk middle earth  te noemen. Aangezien the hobbit en lotr allebei in middle earth afspelen.

Helm

• Moderator
  • Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #2 Gepost op: mei 25, 2018, 04:58:28 pm »

Misschien een idee om t forum stuk middle earth  te noemen. Aangezien the hobbit en lotr allebei in middle earth afspelen.
Goed idee.

Wat mij betreft kan het hele War of the Ring gedeelte weg; er wordt nooit iets gepost en slechts een enkele ziel speelt het nog.

De 'nieuwe' regels van The Hobbit kunnen ook verdwijnen, topicnaam kan binnenkort veranderd worden in 'Nieuwe regels Middle-Earth SBG' denk ik.
« Laatste verandering: mei 25, 2018, 05:02:06 pm door Helm »
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #3 Gepost op: mei 25, 2018, 08:32:05 pm »

Is het ook een optie om de andere spelvarianten met de middle earth modellen bij war of the ring te zetten. Denk dan battle companies

Helm

• Moderator
  • Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #4 Gepost op: mei 25, 2018, 08:47:59 pm »

Tsja, Battlecompanies en het spel WotR hebben niet veel met elkaar te maken denk ik?
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #5 Gepost op: mei 26, 2018, 02:21:46 pm »

Je speelt het met zelfde modellen en het zijn beide niet de sbg vorm. Naam topicdeel dan wel aanpassen naar spelvaranten middele earh.
Tweede topic deel dan middle earth stategy game

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #6 Gepost op: mei 27, 2018, 07:06:15 am »

Hoe is Battle Companies geen SBG? Je hebt het SBG regelboek nodig, gebruikt de SBG profielen van figuren en speelt in praktisch alle opzichten een gewoon SBG potje. Een los onderdeel van het forum is mogelijk (wat betreft activiteit niet nodig echter, lijkt me?), maar samen met WotR lijkt me bijzonder onlogisch - BC is een uitbreiding van SBG, WotR een totaal ander spel.

Nieuwe naam en updaten van wat info klinkt goed.

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #7 Gepost op: juni 02, 2018, 09:28:27 pm »

Gedeelte al wat aangepast. Zal langzaam zo wat bezig blijven.zijn er tips of aanmerkingen graag hier.

Vandaag weer oude post verwijdert uit algemene gedeelte die niet meer interresant is om iets op te zoeken.
Bijna pagina zo verwijdert met topic"s die op verkeerde plek stonden of aanbiedingen die niet meer gelden etc
« Laatste verandering: juni 04, 2018, 10:23:16 am door Arabog »

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #8 Gepost op: juni 06, 2018, 04:42:46 pm »

Titels zijn intussen door een admin aangepast .  ik ben nu in het spel gedeelte bezig om oude post te verwijderen die door de tijd achterhaald zijn door onder andere nieuwe regels. Oude legerlijsten vooral van voor de warband tijd.
Pagina's: [1]