GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 ... 11 12 [13]

Auteur Topic: Het grote Warhammer Forge new releases topic.  (gelezen 30641 keer)

Cergorach

• Hero Member
Re: Het grote Warhammer Forge new releases topic.
« Reactie #180 Gepost op: mei 08, 2014, 09:32:59 am »

De titans en super heavys voor 40k hebben altijd heel goed verkocht. Misschien heeft dit te maken met de mentaliteit van de 40k speler en/of de context van 40k waar altijd referenties naar Titans en super heavys worden gemaakt in de fluff, maar nog belangrijker, de art. We hebben natuurlijk ook de verschillende implementaties van Adaptus Titanicus, Space Marine, Epic, etc. gehad wat al een eeuwigheid de vraag naar de grote modellen in de jongens dromen liet opbloeien. WFB heeft dat nooit echt gehad met monsters. Voor WFB zat ik eerder naar scenery te kijken, zoals die inn die ze hadden. De pest is altijd de prijs geweest en natuurlijk dat het groot en redelijk fragiel is voor transport (resin). De monsters/warengines in de sub GBP100 range zijn imho niet anders qua grootte dan wat GW tegenwoordig uitbrengt aan monsters, alleen de enorme dingen van GBP100+ zijn te groot voor normal play imho. Dat zijn naast de Deamons (die ook voor 40k werken) een stuk of vier modellen. Dat FW geen regels voor normal play heeft gemaakt voor de rest van zijn monsters is gewoon een tekortkoming in de regels/marketing, niet in model design imho.

irongollem

• Hero Member
    • Iron Arts miniature painting
Re: Het grote Warhammer Forge new releases topic.
« Reactie #181 Gepost op: mei 08, 2014, 06:45:14 pm »

Mee eens, maar als ik naar mijzelf kijk heb ik meer dan eens gegeken van "dat is een vet model" om dan vervolgens te denken...."ja maar wat moet ik er mee". Het is inderdaad niet de modellen zelf die slecht zijn, maar meer het totaal aanbod en de verwikkeling in het normale spel.
Opzoek naar iets wargaming related? check http://irongames.weebly.com voor uitgebreide lijsten met links!
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]