GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Heroes of Black Reach  (gelezen 468 keer)

Cergorach

• Hero Member
Heroes of Black Reach
« Gepost op: mei 25, 2017, 10:31:47 pm »

https://www.devil-pig-games.com/en/warhammer-40000-debarque-dans-le-heroes-system/

aka. Licensed boardgame op het Heroes of Normandie systeem, door Devil Pig Games...

Killax

• Hero Member
Re: Heroes of Black Reach
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2017, 10:36:57 pm »

Kan heel gaaf zijn. Ik hoop dat ze dus stiekem gewoon Epic-sized dingetjes hier voor gaan maken.

Ik hoopte ook op een Battlefleet return maar das al een beetje geweest met ffg. Zou wel stoer zijn als GW het toch zelf maakt :P

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #2 Gepost op: mei 26, 2017, 10:55:50 pm »

Killax, helemaal met je eens.

Killax

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: mei 27, 2017, 10:47:58 am »

Killax, helemaal met je eens.

Zou het in ieder geval een toffe verassing vinden. Had even dus de Heroes of Normandie gecheckt en dat ziet er ook erg leuk uit. Deze game heeft zeker potentie als je een soort van strategy boardgame wilt die heel erg netjes structuur aanbrengt in de boardgame.

Al met al denk ik dat GW wel vaker een boost zou kunnen geven aan sommige van hun oude ranges. Laatst eens verdiept in Epic en dat is ook een prima spel maar de 'logica' of gemakkelijke manier van beurt progressie is wat gemixt. Er komt misschien wel wat teveel bij kijken ;)

Heroes of Normandie as game systeem is wat dat betreft een stuk gemakkelijker door visualisatie. Zou een Epic game erg goed doen als een extratje voor erbij.
Pagina's: [1]