GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 223 224 [225]

Auteur Topic: Waar we nu allemaal mee bezig zijn?  (gelezen 160614 keer)

me

• Newbie
  • *
Re: Waar we nu allemaal mee bezig zijn?
« Reactie #3360 Gepost op: september 30, 2017, 11:09:47 am »

5 meter al dat gaat wel heel snel  :o

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3361 Gepost op: oktober 01, 2017, 04:32:27 pm »

Added 8 T sections to the lot, adding another 120cm of fence, which brings the total up to just shy of 6 metres.

And it all fits nicely into one of my designated 20mm scenery drawers... Mind you, 6 metres of the stuff doesn't look like much.

Next up, doors, big doors, signs and more 10cm short straight sections.
Who is Gunbird? Johan van Ooij, Dutch, Mercenary Gamer, travels around to get in the occasional game. Current flavour of the month - Scenery bouwen! My Blog >> http://20mmandthensome.blogspot.com/

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3362 Gepost op: oktober 02, 2017, 02:26:54 am »

Wasn't very succesful with finding gate photographs, so gave up, grabbed a project box and based all my Dragons Teeth that I have for D-Day and the Siegfried line, did some tests to see what worked best for me, and made 40 inches plus some corners.

When and if I can afford it, I will invest in 4 more boxes for a additional 40 inches, and make 2 gates, 2 end pieces, 1 destroyed section and 1 bulldozed section. Well, maybe double the last 2. And maybe 4 end pieces. And....
Who is Gunbird? Johan van Ooij, Dutch, Mercenary Gamer, travels around to get in the occasional game. Current flavour of the month - Scenery bouwen! My Blog >> http://20mmandthensome.blogspot.com/

Gurth

• Jr. Member
  • **
    • understairs.nl
« Reactie #3363 Gepost op: oktober 02, 2017, 10:31:24 am »

Wasn't very succesful with finding gate photographs, so gave up, grabbed a project box and based all my Dragons Teeth that I have for D-Day and the Siegfried line, did some tests to see what worked best for me, and made 40 inches plus some corners.
Ze staan verkeerd :) Bij de afgeknotte stond de minst steile kant richting de vijand en de tegenoverliggende, steilere kant van de vijand af; afgeknotte waarbij de tegenoverliggende kanten even steil staan, stonden achter die met verschillende hellingshoeken, en waren of even hoog, of hoger dan de drakentanden in de rijen ervoor. Daarnaast stonden ze in de rijen meestal een beetje versprongen ten opzichte van de rij ervoor, maar dan hebben we het maar over 25 cm of zo, dus in 1:72 is dat maar een millimeter of drie. (Dit alles merk ik op gebaseerd op zelf opmeten van een hindernis van drie rijen diep.)

borkbork

• Hero Member
« Reactie #3364 Gepost op: oktober 02, 2017, 04:49:47 pm »

Aangezien de Duitsers vijanden aan vrijwel alle kanten hadden, staan dan niet automatisch alle kanten richting de vijand?  ;)

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3365 Gepost op: oktober 02, 2017, 06:40:44 pm »

Well, dit is wat ik kan betalen dus ik moet het er mee doen.
« Laatste verandering: oktober 02, 2017, 07:20:32 pm door Gunbird »

Gurth

• Jr. Member
  • **
    • understairs.nl
« Reactie #3366 Gepost op: oktober 03, 2017, 10:35:15 am »

Ik bedoelde vooral te zeggen dat ze realistischer zijn als je de afgeknotte en gepunte niet mengt, maar bijvoorbeeld of twee rijen afgeknotte, of twee rijen gepunte op één voetje zet — en bij die eerste de schuine aan de ene kant zet en de steilere erachter. Als je ze nog los kunt krijgen van de plaatjes waar ze op staan, heb je er zo te zien genoeg om dit te doen, want ze staan nu ook al twee aan twee.

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3367 Gepost op: oktober 03, 2017, 11:45:54 pm »

Nee, want dan ben ik weer 2x zo duur uit. Het is zo en het blijft zo.

Gurth

• Jr. Member
  • **
    • understairs.nl
« Reactie #3368 Gepost op: oktober 04, 2017, 10:29:01 am »

Waarom zou je twee keer zo duur uit zijn? Op elk van je voetjes staan twee rijen, als je op elk één van de twee losmaakt en op een ander voetje zet zodat je op elk maar één soort drakentanden hebt staan, kost dat je niks afgezien van wat lijm.

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3369 Gepost op: oktober 05, 2017, 12:50:58 am »

Anyway,

Based up the supercrappy Hasegawa tent, gave it a new front and some cosmetic updates, and it is now ready for a nice faded Khaki paintjob so it fits quite a few timeframes.

Gunbird

• Hero Member
    • Mijn Blog
« Reactie #3370 Gepost op: oktober 08, 2017, 03:35:20 pm »

Doubling my pleasure, or my opponants annoyance.....the Siegfried Line has been expanded to 90 inches.

Also started work on a StuG III C Lang for my 1945 Germans. Cause everyone loves an old banger.
Pagina's: 1 ... 223 224 [225]