GWhobby.net

Warhammer Fantasy & Age of Sigmar => Fantasy Regels => Topic gestart door: AK-47 op juni 25, 2015, 09:51:47 am

Titel: cloak en magic cloak
Bericht door: AK-47 op juni 25, 2015, 09:51:47 am
Vraagje,

Ik ga vanavond voor de tweede keer Warhammer spelen.
Ik speel dark elves en wil een dread lord meenemen met een sea dragon cloak en een cloak of twilight, mag dit? of mag je geen twee cloaks dragen?
Ik zie het magic item als een upgrade voor je cloak, maar binnen de groep wordt dit gezien als een tweede cloak en dat zou dan niet mogen..

Alvast bedankt
Titel: Re: cloak en magic cloak
Bericht door: leohertog op juni 25, 2015, 11:04:01 am
Is geen probleem die cloak of Twilight erbij. Deze combi wordt op toernooien vaak toegepast . Succes ermee.
Titel: Re: cloak en magic cloak
Bericht door: AK-47 op juni 25, 2015, 05:06:30 pm
Cool, bedankt!