GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: The Saga of Hrothgar Priestkiller  (gelezen 7135 keer)

Ingmar

• Sr. Member
    • Strategikon
Re: The Saga of Hrothgar Priestkiller
« Reactie #15 Gepost op: maart 12, 2014, 09:09:18 am »

Top, bedankt voor de info! Wel jammer van de mdf.. Ik had namelijk gehoopt op iets wat makkelijk op te slaan was!:-)
<---Strategikon - a blog about SAGA and other wargames

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: maart 16, 2014, 12:20:07 pm »

Real, hoe bevallen de vierkante bases in de praktijk? Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen, zodat de miniaturen ook als eenheid ingezet kunnen worden.
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: maart 16, 2014, 12:28:46 pm »

Bevalt prima. Maakt geen verschil t.o.v. ronde. Ronde zijn iets mooier vind ik, maar vierkante zijn praktischer en bruikbaarder voor andere spellen. Moet je natuurlijk wel zorgen dat de modellen goed op elkaar aansluiten en geen grote uitstekende cloaks enzo hebben.  ::)
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: maart 23, 2014, 11:45:09 pm »

De SAGA van Hrothgar Priestkiller is alweer voltooid.  :'( Zijn hele warband is nu 100% gereed. Best lekker gevoel om een leger helemaal af te hebben. Enige eerdere keer dat dat me gelukt is, was met mijn BFG vloot.

De laatste figuren die nog op de schildertafel stonden, plus een bannerbearer die eindelijk een banner gekregen heeft:

Verder maar wat fototjes van de warband genomen. Slecht belicht, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken:

De grote man zelf en zijn vlaggendrager. De runen spellen "Fenrir mun rina" oftewel "Fenrir will run (again)!" Als aanvoerder van een stelletje Fenrir devoten moet je natuurlijk zelf wel in je beste wolfpelt voor de dag komen:

Dan de basis van elk leger, de Bondi warriors. Iemand moet immers het vuile werk doen:

De Ulfhednar berserkers:

Dan vier hearthguard units. Mits het nodig is kunnen twee van deze Hirdmen teams natuurlijk samengevoegd worden tot een groep Warriors:

Nog wat detailshots:

Dan nog wat arme Thralls met bogen. Hoewel ik er meer voor voel om ze te omschrijven als Bondi met bogen, want ik heb nooit zo goed gesnapt waarom je een stel onbetrouwbare verachtelijke slaven mee zou nemen op je drakkar als je ter meerdere eer en glorie van Fenrir op plundertocht gaat:

Wellicht dat ik er ooit nog wat Pagan Rus modellen aan toevoeg, zodat ik ze eventueel ook zo in kan zetten. Maar ik wacht nog op het Varjazi & Basileus boek, dus dat duurt nog even.
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #19 Gepost op: maart 24, 2014, 12:02:38 am »

Lol! Jij hebt je SAGA al voltooid voordat het officieel begonnen is!  :P

Mooie modellen.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #20 Gepost op: maart 24, 2014, 06:40:38 am »

Genot voor het oog! Prachtige schilden, zijn dit plakkers of freepaints?

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: maart 24, 2014, 08:05:43 am »

LBM transfers die zorgvuldig zijn weggewerkt met MicroSol en bruine washes en evt vrij diep ingekleurd met verf als ik het patroon zelf over de rand af moest maken.

Pagina's: 1 [2]