GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 2 3 [4]

Auteur Topic: Terugkijken naar 3 jaar 9th Age.  (gelezen 4151 keer)

Lionhammer

• Full Member
Re: Terugkijken naar 3 jaar 9th Age.
« Reactie #45 Gepost op: december 12, 2018, 09:46:50 pm »

Ik zelf speel geen fantasy maar heb het de laatste jaren ook nergens meer gezien. Zag vroeger wel fantasy op bijvoorbeeld Ducosim. Zijn er geen spelers die daar eens potjes kunnen demoen of toernooitje voor organiseren? of is 9th age daar niet geschikt voor?
Bij LoTR Utrecht, Amsterdam en Eindhoven wordt T9A veel gespeeld. Helaas niet bij alle plekken, en in mijn eigen gebied heb ik zo vaak "wij spelen liever Age of Sigmar" gehoord dat ik het heb opgegeven.

Pellegrim

• Full Member
  • Waaaargh
Re: Terugkijken naar 3 jaar 9th Age.
« Reactie #46 Gepost op: december 14, 2018, 08:24:27 pm »

Ik zelf speel geen fantasy maar heb het de laatste jaren ook nergens meer gezien. Zag vroeger wel fantasy op bijvoorbeeld Ducosim. Zijn er geen spelers die daar eens potjes kunnen demoen of toernooitje voor organiseren? of is 9th age daar niet geschikt voor?

Ja, het begint hier en daar ook wel weer steeds beter te lopen hoor ... Uden's Nieuw Jaar Toernooi zit vol of bijna vol, in 2019 zijn er twee GT's (1 en 2 dagen), Den Haag heeft zn eerste toernooitje net achter de rug, en er is een club in oprichting, in Heerhugowaard wordt steeds meer gespeeld.

Vaak begint het inderdaad met even wat oude namen opzoeken, paar keer afspraken, campaigntje of een toernooitje doen; de meeste hebben hun legers nog en alle poppen zijn nog bruikbaar. Dus het is een kleine stap om weer te starten. Wel een leuke stap ;)

De Facebook (The 9th Age Netherlands) is inderdaad een goede meeting point. Maar je hebt ook deze map met spelers nog https://www.the-ninth-age.com/index.php?user-map/

Dobbel-on
Pagina's: 1 2 3 [4]