GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19

Auteur Topic: WW141 Complot - De jacht is geopend!  (gelezen 28929 keer)

Loucom

• Newbie
  • *
Re: WW141 Complot - De jacht is geopend!
« Reactie #240 Gepost op: maart 15, 2011, 07:28:59 pm »

Nee geen slecht geweten. Maar ik zit er met mijn kop niet zo bij als anders. Dus zit elke keer weer alles na te lezen en vergeet ondertussen als ik bezig ben met redenatie.
Maar ik heb mijn stem op Mir ingestuurd. En ga nu eerst naar EHBO, dus hoop dat we nu eindelijk echt een wolf te pakken hebben.
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #241 Gepost op: maart 15, 2011, 08:11:36 pm »

Het Torentje, 21.38, 14-03-'11
Was het hem dan eindelijk gelukt? Ging Mark Rutte nu toch echt aan de vrouw? Tijdens zijn vele chatsessies, in een chat speciaal voor politici, gebruikte hij als nickname 'Folkert de Beer'. Het had een hoop tijd gekost, maar uiteindelijk was hij succesvol, hij was zelfs zo succesvol dat er twee mensen gereageerd hadden op zijn verzoek voor een afspraakje. De ene gebruikte gebruikte de naam M*R, de ander S3xYgIRlGL80. Mark had de beslissing snel gemaakt, Sexygirl mocht langskomen bij het torentje. Toen ze op de deur klopte herkende Mark haar al, de assistente van Schatsema, een GroenLinkse. Even was Mark in de wolken, totdat hij ineens nog iemand naast zich zag. Niemand minder dan Emile Roemer. Dus, jij bent M*R? Hijgde Rutte. Jij bent verantwoordelijk voor al die dode politici? Hoe durf je hier te komen, hier kom je nooit mee weg! Roemer glimlachte alleen. Al snel begreep Rutte waarom, hij had een pistol in zijn hand. Tien tellen later was Mark Rutte er niet meer.

The Dragon's Lair, 00.32, 15-03-'11
Verslagen stonden de PVV'ers, VVD'ers en CDA'ers in de kroeg. De dood van Rutte kwam nog harder aan dan die van de anderen. Plotseling ging de telefoon, het was Wilders. Heren, dame, wacht niet, dood dhr. Mir. Het is Emile Roemer. Woedend sprong iedereen op, daar zou hij spijt van krijgen! Emile Roemer werd nooit meer teruggevonden.

Ergens in Limburg, 20.03, 15-03-'11

Goedenavond, heel Nederland is in shock. Mark Rutte is op onverklaarbare wijze vermoord. De dader schoot hem neer in het torentje. Er is een dag van nationale rouw afgekondigd, vele landen hebben hun medeleven getoond. Ook SP-lijsttrekker Roemer is plotseling verdwenen,
zijn verdwijning heeft veel gelijkenissen met die van de verdwenen PVV'ers en VVD'ers. De politie staat versteld omdat men uitging van een extreem-linkse groepering.

Grijnzend zette Wilders de tv uit, uiteraard deed de dood van Rutte hem pijn. Dit werd echter geheel teniet gedaan door het bericht dat ook Roemer verdwenen was. Eindelijk deden zijn fractiegenoten hun werk. Het was tijd voor een goed glas Cognac. Het werden er wel meer dan één, veel meer. Halfdronken probeerde Wilders nog uit te zoeken waar Job Cohen te vinden was, maar al snel besefte hij dat dat beter tot morgen kon wachten.

2. Bob - Mir
5. Pingwin - Mir
7. Ivo - Mir
8. Loucom - Mir
10. Lord Raven - Bob
11. Mir - Loucom
12. Stijn19 - Stijn19(2)

Ak is gisteravond gehapt, hij was Mark Rutte.
Mir is vandaag gelynch, hij was Emile Roemer.

Stijn :'( :'( :'(
Stop met je leven, het is weer wederwolf tijd :)

stijn19

• Hero Member
« Reactie #242 Gepost op: maart 15, 2011, 08:14:12 pm »

Nee echt goed gaat het voor mij deze pot niet meer komen...
Ik probeer de pot te snappen, maar dat lukt echt voor geen meter. Het lukt niet om in de pot te komen

ovirgens als Ivo en loucom blaffen dan wil ik wel credits :P (puur op gevoel i know)

Ik denk dat wilders nog geen bane geweest is want dan was hij al dood geweest
@Ivo: waarom bied je je excuses aan voor het prikken op loucom?

ik denk dat ik opnieuw op ivo stem

waarsch....

WTF ik dacht dat het 21.00 was :(

EDIT:

hmm ik denk dat ik mijn verdachten van het lijstje mag schrappen en dat we morgen LR kunnen opknopen?
Goblin Gardener

Bob

• Full Member
« Reactie #243 Gepost op: maart 15, 2011, 08:16:14 pm »

Wolf eruit, netjes allen :)

Stijn toch....

stijn19

• Hero Member
« Reactie #244 Gepost op: maart 15, 2011, 08:19:47 pm »

sorry het was barbaars I know, niet echt mijn mannier van spelen, maar ik zit er totaal niet in. volgende pot ga ik alles goedmaken  ::) nu ga ik schade beperken
Goblin Gardener

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #245 Gepost op: maart 15, 2011, 08:47:10 pm »

:'(

Пролетарии всех стран, соединяйтесь!
« Laatste verandering: maart 15, 2011, 08:52:20 pm door Mir »
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #246 Gepost op: maart 15, 2011, 09:20:56 pm »

*Haunt*

Proletariers aller landen, solidariteit???

Het is goed dat je niet in een leven na de dood gelooft Emile, anders was ik je nog tegengekomen ook.

(Ikzelf ga van mijn 72 kippetjes genieten, eens een r*chts* b*l, altijd een r*chts* b*l)

Oh, Loucom, consider youself sigged ;)

PS, mr Black, bedankt voor de fluff.
*haunt*
« Laatste verandering: maart 15, 2011, 09:28:23 pm door aunknorrie »
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Ivo

• Hero Member
« Reactie #247 Gepost op: maart 15, 2011, 09:38:19 pm »

Mooi om te zien dat we het goed hadden met Mir. Kon ook eigenlijk niet anders, met zo'n rode openingspost. (Hulde trouwens voor de afscheidsfluff. :) )

Verder nog even korte reactie op Stijn: Ik neem aan dat je er nog niet uit ligt met 2x niet-stemmen. Da's op zich mooi. Ik ga er vanuit dat je nu wel safe bent, maar verder hebben we dan ook helemaal niks aan je. En dan nog om credits lopen neuzelen ook? Ik ben wel klaar met je voor deze pot. Ga in het vervolg even bedenken of je uberhaupt wel mee wil spelen. Schrijf je anders gewoon niet in.

Zo, dat is er ook weer even uit, dat lucht op... Ik ga zo weer verder voetbal kijken. Morgen zien of we de tweede wolf dan kunnen pakken. Ben benieuwd, ik verwacht nog wel iets leuks van Pingwin ofzo.

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #248 Gepost op: maart 15, 2011, 09:59:14 pm »

Den Haag, 21.46, 15-03-'11
Wilders stapte uit de auto, hij was klaar om de strijd in zijn voordeel te beslissen. Langzaam stroopte Geert zijn mouwen op en pakte hij een wapen. Met lichte twijfel liep hij naar 'The Dragon's Lair', zijn pistool stevig in zijn hand houdend. Toen hij bij de deur stond, klaar om naar binnen te gaan, zag Wilders een plasje bloed, een plas die steeds groter werd. Het bloed kwam uit het hoofd van P. Ingwin. Wilders keerde het lijk zonder blikken of blozen de rug toe. Gek, dacht hij, ik wilde eigenlijk hem doden. Gelukkig heb ik me bedacht. De barman stond nog rustig de glazen te wassen, op het moment dat hij Wilders opmerkte, was het al te laat. Geert sloeg hem met al zijn kracht naar de grond. Raven zou nooit meer wakker worden. Hij besefte hoeveel Raven eigenlijk wel niet op Cohen leek. Stom dat hij dat nooit eerder door had gehad, stom dat de andere PVV'ers dat nooit door hadden gehad. Niet dat het erg was, het was nou toch allemaal afgelopen. Vermoeid liet hij zich zakken in de eerste de beste stoel die hij zag.

Ergens in Limburg, 09.00, 16-03-'11
Met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht werd Wilders wakker. Terwijl Wilders zich afvroeg waar hij was, hij moest in 'The Dragon's Lair' zijn, hoe kon hij nou thuis zijn. Snel sloeg hij de krant van gister open, niets over vermoorde PVV'ers, verdwenen VVD'ers of iets dat daar op leek. Verward zette Wilders de tv aan, in de hoop dat het journaal hem verder hielp. Ook dit bracht niets nieuws. Plotseling besefte Wilders dat het allemaal een droom was geweest.

Goedenmorgen, excuses voor het onderbreken van 'Nederland in Beweging!', vanochtend heeft ons het onverwachte bericht bereikt dat Geert Wilders per direct uit de politiek stapt. Naar eigen zeggen is hij mentaal volledig opgebrand, meer wilde hij niet kwijt. Zodra wij meer te horen krijgen, krijgt u dit direct te horen.

Bonaire, 15.26, 27-03-'11
Geert zat onderuitgezakt in een strandstoel, steeds weer dacht hij; 'Waarom ben ik niet eerder gestopt?'

Heren, dames, WW141 is bij deze geëindigd. De PVV'ers hebben dus gewonnen. Lord Raven was Job Cohen. Dank voor het meespelen.
« Laatste verandering: maart 15, 2011, 10:01:25 pm door mr.black »

Bob

• Full Member
« Reactie #249 Gepost op: maart 15, 2011, 10:02:39 pm »

Lord Raven heeft zichzelf gehapt? Jammer, vorige keer gaf je ook al op terwijl het juist leuk is om de pot uit te spelen aangezien iedereen nog echt wel twijfelde.

Leuk gehost mr.black en mijn oprechte excuses voor mijn gedrag in het begin, maar er kwamen helaas wat dingen tussen.

Lord Raven is inderdaad wolf als hij de bar opent :P

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #250 Gepost op: maart 15, 2011, 10:03:42 pm »

Nope. LR is gehunt, hij had Pingwin gehapt. :)
De rollen van Geert waren trouwens; sorc., bane, seer, hunter. Morgen zou hij de dronkenlap zijn geworden. :P

Ivo

• Hero Member
« Reactie #251 Gepost op: maart 15, 2011, 10:04:04 pm »

Nope, ik heb LR neergeschoten met mijn Hunter-schot. Pingwin was gehapt.

Woohoo! "Suck it, reds". :D

G.W. for president!
/sarcasm

Bedankt, Mr. Black, voor een toffe pot. Superfluff. :D

Zo, weer verder voetbal kijken...

Loucom

• Newbie
  • *
« Reactie #252 Gepost op: maart 15, 2011, 10:04:41 pm »

Nee LR is geschoten. Had hem eigenlijk niet zomaar verdacht.

Ivo  was Geert?
Ak verklaar nou jou doen eens allemaal?

En consider sigged? bedenk?
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

Bob

• Full Member
« Reactie #253 Gepost op: maart 15, 2011, 10:05:59 pm »

Haha netjes Ivo!
Wie heb je allemaal gesorcd/seerd?

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #254 Gepost op: maart 15, 2011, 10:07:36 pm »

aK beschermt en Mir geseerd. Erg netjes gedaan dus. aK heeft het trouwens ook lekker gedaan door LR op dag 2 uit te nodigen. :)
« Laatste verandering: maart 15, 2011, 10:11:04 pm door mr.black »
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19