GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 ... 17 18 [19]

Auteur Topic: WW141 Complot - De jacht is geopend!  (gelezen 28923 keer)

Ivo

• Hero Member
Re: WW141 Complot - De jacht is geopend!
« Reactie #270 Gepost op: maart 16, 2011, 08:58:56 am »

Hmm, het Fur Elise was het in ieder geval niet.

Ten eerste het feit dat je een persconferentie aankondigde. Vond ik ten lijken op iemand die een uitzonderlijke positie heeft (Rutte/Wilders), ten tweede leek het toen of je ook in-game een belangrijke mededeling zou gaan doen (uitkomen van special).

Toen de post over de DKB en dat jij niet beveiligd ging worden. Dat las ik alsof je duidelijk je hoofd op het hakblok legde en er vanuit zou gaan dat je gehapt werd. Je noemde een aantal mensen safe en beveiligd, een aantal anderen niet. Ik kon van de rijtjes niet direct iets maken, maar het kwam heel erg over alsof dit je laatste manier was om informatie aan ons over te brengen.

Ik was trouwens gisteren nog vergeten te melden dat ik in mijn openingsfluff ook een kleine hint naar mijn rol had verstopt:
Hij was immers niet alleen Tweede-kamerlid, maar tevens raadslid in Almere en binnenkort gedeputeerde in Overijssel.
Meerdere functies = meerdere rollen = Wilders.

aunknorrie

• Hero Member
  • Hallo, ik ben aK en ik ben verslaafd aan mindfoks.
    • Volg me op twitter...
« Reactie #271 Gepost op: maart 16, 2011, 09:05:34 am »

Kijk, daar had ik nu overheen gelezen. Evengoed had ik je vanwege je gerichte zoeken op safe staan.

Overigens was jouw hunt een overweging om uit te komen. Maar dat had ik beter volledig kunnen doen, in plaats van alleen fluffwijs.

Ik had wel gehoopt na gisterenavond meer zekerheid over LR te hebben.

Tot slot werd ik erop gewezen dat het DKDB is, geen wonder dat ze me hebben laten vallen.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

(zo komt een man wel aan een reputatie)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #272 Gepost op: maart 16, 2011, 12:12:12 pm »

Ik als wolf zat extra te letten op dat soort hints en ik had het niet door :-[

Wel jammer dat het nu opeens afgelopen is, ik ging er wel vanuit dat we het zouden redden. Wolven is altijd leuk. De laatste dag zat ik echt te zenuwen, daarvoor was er eigenlijk weinig aan de hand. Het kan altijd maar zo omslaan van 'dit winnen we op onze sokken' naar 'iedereen stemt mij eruit'.
Kudo's aan Ivo, goed gespeeld. En leuk gehost mr. black. Leuke fluff en goed georganiseerd. Kan ik nog wat van leren!
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

aunknorrie

• Hero Member
    • Volg me op twitter...
« Reactie #273 Gepost op: maart 16, 2011, 01:19:30 pm »

Oh Mir,

Je hebt me nog steeds niet geantwoord ::)

Nee, grapje. Het was een leuke pot inderdaad.
En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen.
* kuch * kuch *

Ivo

• Hero Member
« Reactie #274 Gepost op: maart 16, 2011, 01:25:59 pm »

Wel jammer dat het nu opeens afgelopen is, ik ging er wel vanuit dat we het zouden redden. Wolven is altijd leuk. De laatste dag zat ik echt te zenuwen, daarvoor was er eigenlijk weinig aan de hand. Het kan altijd maar zo omslaan van 'dit winnen we op onze sokken' naar 'iedereen stemt mij eruit'.
Het was inderdaad nog best spannend. Als ik op een villie had geschoten, waren er vandaag nog 4 mensen over met nog 1 wolf. Dan had het bij de lynch goed moeten gaan, anders was het voor ons afgelopen.

Wat waren trouwens de afwegingen voor de hap op Pingwin gisteren? Verdenking van GW, of omdat hij zo duidelijk op LR zat?

aunknorrie

• Hero Member
    • Volg me op twitter...
« Reactie #275 Gepost op: maart 16, 2011, 01:27:53 pm »

Wat waren trouwens de afwegingen voor de hap op Pingwin gisteren? Verdenking van GW, of omdat hij zo duidelijk op LR zat?

Valt niet uit te sluiten. Lazo deed één post deze pot. Daarin prikte hij op LR (en niet eens serieus).
Volgende dag was hij do...der niet meer.
* kuch * kuch *

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #276 Gepost op: maart 16, 2011, 05:56:25 pm »

Ach heb wel gelachen deze pot, en met plezier gevolgd! AK's dood brak de hele pot open en ik zag nagenoeg iedereen lekker voor zichzelf denken en spelen.

Goede pot, leuke fluf, een ontijdig einde voor mij  :(
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...
Pagina's: 1 ... 17 18 [19]