GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19

Auteur Topic: WW141 Complot - De jacht is geopend!  (gelezen 28904 keer)

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
Re: WW141 Complot - De jacht is geopend!
« Reactie #210 Gepost op: maart 15, 2011, 02:28:37 pm »

Over Bob, ik had gisterochtend de verkeerde keuze gemaakt rond de toen inactieve Bob. Hij speelt mee en is niet safe dus verdacht.

Over Mir, nee die staat er niet op voor de vorm. Dat ik LR vooruit schuif is ook omdat ik wil weten wie eventueel mee zouden willen op LR en wie daar een probleem mee heeft. En hoe diegene dat dan gaat aankaarten :)

Maar ik wil best met je mee op Mir vandaag.

Verder zie jij dus niets in die opmerking van Loucom dat er drie wolven zouden zijn (zoals in een vroege versie van het inschrijftopic het idee van mr black was)? Ik zie dat toch wel als een verantwoorde gok, Loucom is geen wolf.
Miniature War Gamer

Ivo

• Hero Member
« Reactie #211 Gepost op: maart 15, 2011, 02:34:38 pm »

Verder zie jij dus niets in die opmerking van Loucom dat er drie wolven zouden zijn (zoals in een vroege versie van het inschrijftopic het idee van mr black was)? Ik zie dat toch wel als een verantwoorde gok, Loucom is geen wolf.
Wie bedoel je hier met "jij"? Als je het tegen mij hebt: het lijkt wel onschuldig, maar kan ook echt fake zijn. Hebben de afgelopen paar potjes al een aantal keer gezien dat mensen heel makkelijk safe gezet worden wegens niet opletten. Daarom wilde ik me liever op andere argumenten concentreren dan me op die opmerking richten.

Trouwens, Ping. Je hebt in het begin van het topic gezegd dat je iets had tegen LR, wat je nu niet wilde vermelden. Wordt het interessant om dat nu te benoemen, nu LR bovenaan je lijstje staat en je mensen mee wilt krijgen?

Loucom

• Newbie
  • *
« Reactie #212 Gepost op: maart 15, 2011, 02:43:39 pm »

IVO gij wolf.

"Wie zei je dat er zijn?
"De heer Joustra en iemand van de Dienst Diplomatieke en Koniklijke Beveiliging. Ze hebben besloten iedereen van het kernkabinet en de Commissie Stiekem mansbewaking te geven.

Volkert knikte nuchter.
Voor Bob, IC en Anita was het te laat, maar
voor LR en Loucom was de beveiliging onderweg.
Volkert keek de DKB-officier aan. De teams van Lazo en die andere, die kunnen we toch ook inzetten, ik voel me een beetje naakt zo.

En..is dat de reden waarom jij hier bent, Tjibbe?" Vroeg Volkert wat overbodig. Tjibbe knikte somber, helaas wel Volkert, volgens de dreigingsanalyse loop jij geen exceptioneel risico.

Volkert ontplofte en liep zijn privekantoor in met de woorden "leg dat maar aan Pim en de anderen uit!"

Dit is laatste post van AK voor de lunch. Waarom zou hij LR en mij willen beveiligen? En als het voor Ic, Anita, Bob te laat is?
In dat context lees ik ook dat LR SAFE is.

Jij interpreteert het mooi van AK heeft de mij en LR uitgenodigd dus wij konden geen hap doen. Maar het kan nog steeds zo zijn dat Geert sorc was.
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #213 Gepost op: maart 15, 2011, 03:00:45 pm »

Citaat
Wordt het interessant om dat nu te benoemen, nu LR bovenaan je lijstje staat en je mensen mee wilt krijgen?

Krijg ik iemand mee dan? Ik zie nog niemand zich melden eerlijk gezegd. En nee, het lijkt me nog steeds te riskant eerlijk gezegd.

@Loucom: Hoe kan de gastheer nu ooit iemand safe zetten? Of snap ik je redenatie niet goed?
Miniature War Gamer

Ivo

• Hero Member
« Reactie #214 Gepost op: maart 15, 2011, 03:23:57 pm »

Ping, ik snap je niet. Hoe kun je verwachten dat er mensen met je meegaan op LR als je argumenten onder de pet houdt. Ik denk dat ik wel ongeveer snap waarop je hint, maar dat lijkt me dan juist wel relevante informatie. We gaan rap richting eindspel, dus mij lijkt open kaart nu toch beter. (Is makkelijk gezegd als je niet precies weet waar het over gaat. ;) )

IVO gij wolf.
Post van Loucom. Volgens mij maak je een paar fouten in je redenering:
- AK heeft vanuit zijn rol geen enkele manier om individuele mensen safe te zetten. Hij kan alleen bepaalde koppels safe zetten. Als hij A en B uitnodigt maar er is toch een hap, dan zijn A en B in ieder geval niet samen wolf, maar ze kunnen individueel nog wel wolf zijn (B en C bijvoorbeeld, waarbij C die avond de hap instuurde).
- AK heeft in zijn eerdere posts veel moeite gedaan om duidelijk te maken dat hij jou en LR uitnodigde op vrijdag. Door jullie nog eens apart in laatste post te noemen, vestigt hij daar extra aandacht op.
- Ik heb al in een eerdere post toegegeven dat dit geen bewijs is voor het feit dat jij en/of LR wolven. Als dat zo was, had ik direct voorgesteld om jullie beiden op te knopen. Ik heb hier vanochtend een tijd over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat er nog een andere optie is: Wilders was op vrijdag Bane (niet Sorc, zoals je suggereert). De Bane-fluff kwam op donderdag bij de lynch. Later heeft de host toegelicht dat de fluff wijst op de rol van Wilders voor de dag erop. Waar we er dus eerder vanuit gingen dat Wilders op donderdag Bane was (toen Lazo gehapt werd), bleek dat op vrijdag te zijn (toen er geen hap was). Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat het gebrek aan hap niet te danken was aan de burgemeester, maar aan Wilders. Daar komt ook mijn gedachtegang van vanochtend vandaan, dat AK dit scenario door had (wolven waren op het spoor van Wilders) en daarom zichzelf opofferde.

Concluderend: Gebrek aan hap kan te danken zijn aan AK: In dat geval is Loucom en/of LR verdacht. Of gebrek aan hap is te danken aan Bane. In dat geval zegt dat niks over Loucom en/of LR (en is de kans groot dat Wilders vanavond dood gaat, omdat de wolven vrijdag al op het goede spoor zaten).

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #215 Gepost op: maart 15, 2011, 03:42:26 pm »

Ok, om verwarring te voorkomen en ook om te voorkomen dat we van een mug een olifant maken: de eerste stem van LR was op IC. Motivatie mochten we naar raden maar ík dacht bij mezelf: LR denkt misschien dat IC de eerste post heeft omdat hij een PB heeft gehad en is dat de echte reden voor die stem.

Nu hebben alle villies een PB gehad, iets wat ik weet omdat ik villie ben en ik mijn rol moest opzoeken want in eerste instantie dacht ik special te zijn. Als LR géén villie is dan zou hij als wolf gedacht kunnen hebben dat IC special was en dus extra leuk voor een parkeer stem. Voor mij ook een reden om tijdens de pot IC een beetje meer dan normaal met rust te laten, tot wat verder in de pot.

Natuurlijk kan LR ook de laatste special zijn en daarom had ik iets van 'hou maar onder de pet tot die special duidelijk is' en ik geef ook meteen toe dat het een lekker speculatief verhaaltje is. Behalve dan dat ik wel zeker weet (in het verleden regelmatig met LR wolf geweest) dat hij de 'de eerste die post heeft significant meer kans iets te zijn dan iemand die pas na een paar uur opduikt' theorie kent.

Maar verwarring gaan opzoeken door beschuldigingen dat ik iets achter hou lijken me ook niet handig, maar dit is het. Valt tegen of wat? :)

Verder vind ik het verhaal van Ivo een stuk helderder dan de versie van Loucom. En duidelijk over de verspreking, het kan inderdaad fake zijn maar mijn ervaring is dat die gok 9 van de 10 keer goed uitpakt en die ene keer ben ik dan de sukkel van de week. ;)
Miniature War Gamer

Loucom

• Newbie
  • *
« Reactie #216 Gepost op: maart 15, 2011, 03:52:27 pm »

Tweede poging, net hele bericht kwijt.

Pingwin sorry, ik heb het verkeerd opgevat, dat degene die uitgenodigd werden safe waren.

Dan alsnog AK kan eerste avond mij en LR hebben gepakt, en de tweede avond weer. Dan zouden we safe zijn, want had eerste avond hap ook niet door kunnen gaan. Net soort van mastermind.

Als ik Ak zijn post lees: Voor Ic, Anita, Bob was het te laat en voor Lr en Loucom komt nog beveiliging. Zou ik lezen dat LR en ik safe zijn.

Ivo.
Je vergeet nog dat Geert ook sorc kan zijn geweest.

Mir.
Vind ik wel erg meedoen op ideëen van anderen. Komt zelf niet met veel nieuws aanzetten.

Koppel Ivo - Mir vind ik wel ergens kloppen. Ivo komt met ideëen, Mir gaat wel mee door of op die van anderen. En over mekaar hebben ze het haast niet.
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #217 Gepost op: maart 15, 2011, 03:56:34 pm »

Citaat
Als ik Ak zijn post lees: Voor Ic, Anita, Bob was het te laat en voor Lr en Loucom komt nog beveiliging. Zou ik lezen dat LR en ik safe zijn.

Er staat 'was de beveiliging onderweg'. Dat rijmt niet echt met jouw uitleg dat hij jullie al twee dagen te gast had en daarmee wist dat jullie als combo af vielen. Ik denk dat AK aangaf wie hij die avond te gast zou hebben.
Miniature War Gamer

Ivo

• Hero Member
« Reactie #218 Gepost op: maart 15, 2011, 04:08:17 pm »

Ping, ik snap je verhaal voor zover het over LR gaat: hij stemt voor iemand die misschien een PM met rol gehad heeft, omdat hij zelf (misschien) een PM met rol gehad heeft. Ik snap dat op zich dat je dat opmerkt maar nog niet naar buiten brengt, omdat het beide kanten op kan.

Wat ik niet helemaal snap is het volgende:
Nu hebben alle villies een PB gehad, iets wat ik weet omdat ik villie ben en ik mijn rol moest opzoeken want in eerste instantie dacht ik special te zijn. (...) Voor mij ook een reden om tijdens de pot IC een beetje meer dan normaal met rust te laten, tot wat verder in de pot.
Als jij weet dat iedereen een rol heeft gehad, waarom ga je er dan nog vanuit de IC de eerste post maakt vanwege een PM en dat dat iets te betekenen heeft. Je weet dan toch zelf dat IC als villie ook een PM heeft gehad en daarom makkelijk eerste post kan hebben? Volgens mij zit de denkfout hierin: Je schrijft LR bepaald gedrag toe omdat hij gedacht kan hebben dat alleen specials een PM hebben gehad en vervolgens ga je op basis van het gedrag van LR (waarvan je weet dat de aanname niet klopt) zelf IC ontzien. Klopt niet...

Verder voor Loucom. Je zegt weer dat Wilders vrijdag Sorc had kunnen zijn. Volgens mij heb je een stuk van mijn post over het hoofd gezien. Ik quote mezelf nog even.
Wilders was op vrijdag Bane (niet Sorc, zoals je suggereert). De Bane-fluff kwam op donderdag bij de lynch. Later heeft de host toegelicht dat de fluff wijst op de rol van Wilders voor de dag erop. Waar we er dus eerder vanuit gingen dat Wilders op donderdag Bane was (toen Lazo gehapt werd), bleek dat op vrijdag te zijn (toen er geen hap was).

En daarna zegt je:
Dan alsnog AK kan eerste avond mij en LR hebben gepakt, en de tweede avond weer. Dan zouden we safe zijn, want had eerste avond hap ook niet door kunnen gaan. Net soort van mastermind.
Dit kan niet kloppen. Als AK jullie beiden de eerste avond had uitgenodigd, had hij daarna geweten dat jullie niet samen wolfden (maar individueel nog wel wolf konden zijn, zoals ik eerder uitgeschreven heb). Hij zou dan geen enkele reden hebben om jullie de avond erop weer allebei uit te nodigen. Hij heeft hooguit wat gewisseld tussen Loucom, LR en IC (vandaar zijn verwarring en correcties), maar maakt uiteindelijk duidelijk dat hij op de belangrijkste avond (vrijdag) Loucom en LR uitgenodigd had.
Ik snap dat je nu (o.a. door Mir) in het verdachthoekje wordt gedrukt en dat je op zoek bent naar een verdediging. Maar je moet het niet hebben van de rol van de burgemeester, volgens mij.

Ben trouwens nog steeds aan het wachten op inbreng van Bob en LR vandaag. Wordt wel een baggerpotje zo...

Lord Raven

• Full Member
  • I ain't no white trash
« Reactie #219 Gepost op: maart 15, 2011, 04:32:05 pm »

Het lijkt mij duidelijk dat Ak mijzelf en Loucom gisteren had uitgenodigd te gast te zijn. Wat ik daarentegen niet geheel snap uit zijn laatste post is eht volgende:
Citaat
Voor Bob, IC en Anita was het te laat, maar
Betekent dit dat hij Bob, Anita en IC al eens uitgenodigd had? Indien dit de enige mensen zijn die uitgenodigd waren tot op dat moment en het de gastheer was die ervoor had gezorgd dat de hap op vrijdag niet doorging is de enige conclusie die ik kan trekken dat Bob wolf is. Enkel indien Geert de hap heeft tegen gehouden op een of andere manier, of dat de wolven niet de hap hebben ingestuurd kan ik een andere conclusie trekken. Dit is de eerste gedachte die ik heb over de lunch van gisteren. Ik zal straks eens nalezen wat er geschreven is, maar in mijn optiek is denk ik het beste aanknopingspunt (of opknopingspunt :p) Bob
« Laatste verandering: maart 15, 2011, 04:35:17 pm door Lord Raven »
Catching flies in his mouth
Tasting freedom while he dares
Then crawling back to the top of the stairs
He won't see the sun again for years to come
He's broken out in love

Like a cat without a care
Roaming freely through the streets
You could find him in amongst the pigeons in the square
But he won

Bob

• Full Member
« Reactie #220 Gepost op: maart 15, 2011, 04:38:24 pm »

Maar Lord Raven, waarom staan er dan drie namen? Daar kun je toch niks mee?

IC dus geen wolf, hmm jammer en ook dat AK eruit is als gastheer.  Dan houden we 7 man over en hebben we dus nog twee kansen, dat is nog te doen.

Uit Aunknorrie’s laatste posts blijkt dat hij Loucom en LR had gekozen voor die nacht. Deze twee kunnen dus nooit een koppel zijn aangezien er een lunch was. De rest kan ik niks uithalen van eerdere lunches. Even vraagje voor de rest: Concludeer ik dit nou goed of zou dit toch gaan over de nacht waar geen hap was?

Ivo & Stijn &Loucom blijven voor mij niet verdacht. Ik durf te zeggen dat er aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hier  minimaal één wolf zit:
Pingwin
Mir
Lord Raven

Maar wie is de vraag?

De lynch van gisteren was wel interessant. Lord Raven stemde op Ivo, terwijl hij dat nergens had aangekondigd. Spreekt dit voor of tegen hem? Ik vind dat dit zeker voor hem spreekt, aangezien als wolf vrijwel altijd je stem aankondigt omdat je die stem zo geloofwaardig mogelijk wilt maken. Als wolf zorg je er wel voor dat alles netjes staat.
Dan Mir, die ‘meeliep’ met IC op mij, zonder echt goede argumenten. Dit zorgde er voor dat ik twee stemmen en verder had nog niemand zijn stem aangekondigd dus het kon goed zijn dat ik dood ging hierdoor. Mir moest snel weg, dat verklaarde de stem op mij ook wel, maar als wolf is het ook lastig om met een goed gegronde stem te komen.
Ten slotte Pingwin, die het langst wachtte met zijn stem insturen. Pingwin had het steeds over LR-Mir-IC en bleef daar over twijfelen. Toen ik en Ivo onze stemmen op IC geparkeerd hadden, ging Pingwin mooi mee en stemde IC daarmee dood, verder waren er namelijk twee op mij bekend en één op Ivo. Aan de ene kant had Pingwin mij makkelijk kunnen doodvoten, maar dat was niet geloofwaardig geweest met eerdere posts van hem. Nu deed hij ‘net alsof’ hij nog een pot  van vroeger ging opzoeken, maar daar hoorde we niks meer van en hij ging mee op IC, die dus villie bleek.

Ik weet het dus nog niet, moet het nog verder gaan bekijken. Voorkeur ligt dus bij Pingwin of Mir, maakt me niet zo heel veel uit.

Lord Raven

• Full Member
  • I ain't no white trash
« Reactie #221 Gepost op: maart 15, 2011, 04:39:05 pm »

Ok, om verwarring te voorkomen en ook om te voorkomen dat we van een mug een olifant maken: de eerste stem van LR was op IC. Motivatie mochten we naar raden maar ík dacht bij mezelf: LR denkt misschien dat IC de eerste post heeft omdat hij een PB heeft gehad en is dat de echte reden voor die stem.

Nu hebben alle villies een PB gehad, iets wat ik weet omdat ik villie ben en ik mijn rol moest opzoeken want in eerste instantie dacht ik special te zijn. Als LR géén villie is dan zou hij als wolf gedacht kunnen hebben dat IC special was en dus extra leuk voor een parkeer stem. Voor mij ook een reden om tijdens de pot IC een beetje meer dan normaal met rust te laten, tot wat verder in de pot.

Natuurlijk kan LR ook de laatste special zijn en daarom had ik iets van 'hou maar onder de pet tot die special duidelijk is' en ik geef ook meteen toe dat het een lekker speculatief verhaaltje is. Behalve dan dat ik wel zeker weet (in het verleden regelmatig met LR wolf geweest) dat hij de 'de eerste die post heeft significant meer kans iets te zijn dan iemand die pas na een paar uur opduikt' theorie kent.

Maar verwarring gaan opzoeken door beschuldigingen dat ik iets achter hou lijken me ook niet handig, maar dit is het. Valt tegen of wat? :)

Verder vind ik het verhaal van Ivo een stuk helderder dan de versie van Loucom. En duidelijk over de verspreking, het kan inderdaad fake zijn maar mijn ervaring is dat die gok 9 van de 10 keer goed uitpakt en die ene keer ben ik dan de sukkel van de week. ;)

De reden dat ik de eerste ronde op IC stemde was de wijze waarop hij zijn post had verwoord en was in eerste instantie bedoelt als een placeholder omdat ik niet wist of ik online zou komen. Daarna dreigde hij dat hij mij er elke pot uit zou proberen te gooien, iets waardoor ik mijn stem op hem liet staan. Ik dacht dat dit allemaal wel duidelijk was, zelfs in het begin van het spelletje

De verwoording waar ik over viel was het volgende:
Citaat
Tijd om maar eens een wat vragen naar het Kabinet te sturen.
Dit klinkt niet als een trots lid van de coalitie
He's broken out in love

But he won

Ivo

• Hero Member
« Reactie #222 Gepost op: maart 15, 2011, 04:43:02 pm »

Ik denk vanavond nog wel even tijd te hebben om verder te spelen, maar zit ook nog kans in dat er wat tussenkomt. Daarom gooi ik mijn stem er nu vast uit. Ik kom uit op Mir. Had al een tijdje mijn verdenkingen, en met die achtergrond ga je een aantal van zijn posts ook anders lezen.

Zijn communistische fluff in de openingspost. Leuk om naar terug te verwijzen, als je als linkse wolf het spel wint: "Ik zei het toch".
Mir (een schuilnaam leek hem in deze wel gepast) was op het moment van het tragische voorval in de Tweede Kamer, niet in Nederland. Hij was in China voor een belangrijke handelsmissie met zijn partij. Hij streefde naar strakkere banden met China, al was dat in het huidige klimaat waarin Nederland altijd als een loopjongetje van de VS werd gezien en als enige meer neutrale punt op buitenlands gebied de mensenrechten scheen te hebben, nogal lastig. De versterking van de banden met Peking, juist ondanks deze problemen, was dan ook het doel van de reis.

Verderop, als het gaat over de niet-stem van Hasharii, nog zo'n leuke opmerking. Mir weet misschien uit ervaring dat wolf-zijn niks hoeft te zeggen over het al dan niet stemmen. ;)
Nu ik er over nadenk, is de kans klein dat Hashpijp wolft. Anders vergeet je toch niet te stemmen.

Daar ben ik niet echt van overtuigd. Er kan van alles tussen komen waardoor je vergeet te stemmen of te laat bent. Dat zegt weinig over je rol.

Oh, post van Bob. Paar puntjes:
- Zelfs als AK LR en Loucom had uitgenodigd en ze allebei wolf waren, was de hap doorgegaan. Uitnodiging stopt alle acties, behalve als deze tegen de burgemeester zijn gericht. (Dat bedoelde je toch?)
- Als je mij en Stijn en Loucom safe hebt staan, hoe kom je er dan bij dat er minimaal één wolf in het rijtje Pingwin/Mir/LR staat. Dan moeten in dat rijtje toch beide wolven staan? Tenzij je zelf wolft, natuurlijk. ;)

Lord Raven

• Full Member
  • I ain't no white trash
« Reactie #223 Gepost op: maart 15, 2011, 04:43:56 pm »

Maar Lord Raven, waarom staan er dan drie namen? Daar kun je toch niks mee?

IC dus geen wolf, hmm jammer en ook dat AK eruit is als gastheer.  Dan houden we 7 man over en hebben we dus nog twee kansen, dat is nog te doen.

Uit Aunknorrie’s laatste posts blijkt dat hij Loucom en LR had gekozen voor die nacht. Deze twee kunnen dus nooit een koppel zijn aangezien er een lunch was. De rest kan ik niks uithalen van eerdere lunches. Even vraagje voor de rest: Concludeer ik dit nou goed of zou dit toch gaan over de nacht waar geen hap was?

Ivo & Stijn &Loucom blijven voor mij niet verdacht. Ik durf te zeggen dat er aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hier  minimaal één wolf zit:
Pingwin
Mir
Lord Raven

Maar wie is de vraag?

De lynch van gisteren was wel interessant. Lord Raven stemde op Ivo, terwijl hij dat nergens had aangekondigd. Spreekt dit voor of tegen hem? Ik vind dat dit zeker voor hem spreekt, aangezien als wolf vrijwel altijd je stem aankondigt omdat je die stem zo geloofwaardig mogelijk wilt maken. Als wolf zorg je er wel voor dat alles netjes staat.
Dan Mir, die ‘meeliep’ met IC op mij, zonder echt goede argumenten. Dit zorgde er voor dat ik twee stemmen en verder had nog niemand zijn stem aangekondigd dus het kon goed zijn dat ik dood ging hierdoor. Mir moest snel weg, dat verklaarde de stem op mij ook wel, maar als wolf is het ook lastig om met een goed gegronde stem te komen.
Ten slotte Pingwin, die het langst wachtte met zijn stem insturen. Pingwin had het steeds over LR-Mir-IC en bleef daar over twijfelen. Toen ik en Ivo onze stemmen op IC geparkeerd hadden, ging Pingwin mooi mee en stemde IC daarmee dood, verder waren er namelijk twee op mij bekend en één op Ivo. Aan de ene kant had Pingwin mij makkelijk kunnen doodvoten, maar dat was niet geloofwaardig geweest met eerdere posts van hem. Nu deed hij ‘net alsof’ hij nog een pot  van vroeger ging opzoeken, maar daar hoorde we niks meer van en hij ging mee op IC, die dus villie bleek.

Ik weet het dus nog niet, moet het nog verder gaan bekijken. Voorkeur ligt dus bij Pingwin of Mir, maakt me niet zo heel veel uit.

Wellicht heeft hij maar 5 man in totaal uitgenodigd, heeft hij een bepaald persoon meer dan 1 keer uitgenodigd, wat denk ik IC zal zijn geweest. Daarnaast is je redenering over de lunch echt verschrikkelijk slecht en lijkt een doorzichtige ploy om te doen lijken alsof je de regels van de gastheer niet kent. Het is altijd zo, en je doet lang genoeg mee om dit te weten, dat een actie die wordt ingestuurd die de gastheer betreft door een of beide van de gasten door werkt, deze acties worden enkel tegengehouden indien de acties niet gericht zijn op de andere gast of de gastheer
He's broken out in love

But he won

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #224 Gepost op: maart 15, 2011, 04:46:43 pm »

@ivo:
Citaat
Volgens mij zit de denkfout hierin: Je schrijft LR bepaald gedrag toe omdat hij gedacht kan hebben dat alleen specials een PM hebben gehad en vervolgens ga je op basis van het gedrag van LR (waarvan je weet dat de aanname niet klopt) zelf IC ontzien. Klopt niet...

Daar heb je gelijk in, ik heb dat niet echt scherp opgevat... Ik ben in mijn eigen idee over LR zijn overweging mee gegaan en uit het oog verloren dat dit deel onzin was. Nu heb ik het zelf nooit als een super theorie gezien, vandaar dat het me ook niet heeft tegen gehouden op IC te stemmen.

@bob: grappig dat we allebei uitkomen op LR en Mir met elkaar dan als derde man. Alleen gooi jij LR zomaar uit je analys en hou je Mir en mij over om op te stemmen. Dat snap ik dan weer niet.

@LR: weerwolf spelers zeggen wel eens iets anders dan ze werkelijk bedoelen. Ik zeg niet dat je dat gedaan hebt maar het schijnt voor te komen.

@ivo: ik had denk ik liever LR gekozen maar ga mee op Mir.
Miniature War Gamer
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19