GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19

Auteur Topic: WW141 Complot - De jacht is geopend!  (gelezen 19672 keer)

Bob

• Full Member
Re: WW141 Complot - De jacht is geopend!
« Reactie #225 Gepost op: maart 15, 2011, 04:50:01 pm »

Oh, post van Bob. Paar puntjes:
- Zelfs als AK LR en Loucom had uitgenodigd en ze allebei wolf waren, was de hap doorgegaan. Uitnodiging stopt alle acties, behalve als deze tegen de burgemeester zijn gericht. (Dat bedoelde je toch?)
- Als je mij en Stijn en Loucom safe hebt staan, hoe kom je er dan bij dat er minimaal één wolf in het rijtje Pingwin/Mir/LR staat. Dan moeten in dat rijtje toch beide wolven staan? Tenzij je zelf wolft, natuurlijk. ;)

- Je hebt gelijk, die conclusie van mij kan geschrapt worden.
- Ik heb jullie 3 niet 100% safe staan en aangezien het aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid was, vond ik beide wolven iets te gevaarlijk om neer te zetten ;)

@bob: grappig dat we allebei uitkomen op LR en Mir met elkaar dan als derde man. Alleen gooi jij LR zomaar uit je analys en hou je Mir en mij over om op te stemmen. Dat snap ik dan weer niet.
Lord Raven is zeker voor mij niet safe, maar voor vandaag stem ik liever jou of Mir eruit dan LR. Daarom laat ik hem voor nu even weg. We zitten beide op Mir, die maar doen dan? :D

stijn19

• Hero Member
« Reactie #226 Gepost op: maart 15, 2011, 04:53:04 pm »

@loucom: is dat niet meer wat hij dan die avond heeft gedaan. jouw en LR uitnodigen. dus een van jullie beiden kan nog steeds best wolf zijn. alleen niet allebei (of mogen ze wel de gastheer vermoordeb als ze uitgenodigd worden? )
Goblin Gardener

Bob

• Full Member
« Reactie #227 Gepost op: maart 15, 2011, 04:54:58 pm »

@loucom: is dat niet meer wat hij dan die avond heeft gedaan. jouw en LR uitnodigen. dus een van jullie beiden kan nog steeds best wolf zijn. alleen niet allebei (of mogen ze wel de gastheer vermoordeb als ze uitgenodigd worden? )

@ dat tussen haken: Ja. Zie Ivo's reactie op mij.

Stijn, wie is de wolf?

Lord Raven

• Full Member
  • I ain't no white trash
« Reactie #228 Gepost op: maart 15, 2011, 05:10:10 pm »

Dat mag toch altijd? Of heb ik het nou compleet verkeerd, enkel indien een actie is gericht op spelers buiten de gasten en de gastheer gaat de actie gewoon door
Catching flies in his mouth
Tasting freedom while he dares
Then crawling back to the top of the stairs
He won't see the sun again for years to come
He's broken out in love

Like a cat without a care
Roaming freely through the streets
You could find him in amongst the pigeons in the square
But he won

Bob

• Full Member
« Reactie #229 Gepost op: maart 15, 2011, 05:18:05 pm »

Dat mag toch altijd? Of heb ik het nou compleet verkeerd, enkel indien een actie is gericht op spelers buiten de gasten en de gastheer gaat de actie gewoon door

Ik weet niet precies wat jij denkt dat de gast heer, maar dit is de rol:
Citaat
Mark Rutte; Mark Rutte is de gastheer. Hij mag elke dag 2 spelers 'uitnodigen' voor een persoonlijk gesprek. Deze spelers kunnen daardoor geen actie uitvoeren (lunch/actie van G.W.), is de actie tegen de Rutte gericht dan gaat deze wel door.

Acties tegen de gastheer gaan dus altijd door.

stijn19

• Hero Member
« Reactie #230 Gepost op: maart 15, 2011, 05:41:15 pm »

ja maar dus is er niemand safe door hem, si?
Goblin Gardener

Lord Raven

• Full Member
  • I ain't no white trash
« Reactie #231 Gepost op: maart 15, 2011, 05:56:51 pm »

ja maar dus is er niemand safe door hem, si?
Nope
Catching flies in his mouth
Tasting freedom while he dares
Then crawling back to the top of the stairs
He won't see the sun again for years to come
He's broken out in love

Like a cat without a care
Roaming freely through the streets
You could find him in amongst the pigeons in the square
But he won

stijn19

• Hero Member
« Reactie #232 Gepost op: maart 15, 2011, 06:01:40 pm »

ik dacht dat loucom dat dacht  ::)
Goblin Gardener

Ivo

• Hero Member
« Reactie #233 Gepost op: maart 15, 2011, 06:24:22 pm »

ik dacht dat loucom dat dacht  ::)
Stijn, ga je straks al deze informatie nog gebruiken voor een mooie analyse, of blijven het korte posts met vragen die al eerder vandaag beantwoord zijn? ;)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #234 Gepost op: maart 15, 2011, 06:28:51 pm »

Stijn, heb je zelf ook nog bijdrages aan deze pot?

Ik vind de combo Loucom-Bob nog altijd de beste.

Mir.
Vind ik wel erg meedoen op ideëen van anderen. Komt zelf niet met veel nieuws aanzetten.

Koppel Ivo - Mir vind ik wel ergens kloppen. Ivo komt met ideëen, Mir gaat wel mee door of op die van anderen. En over mekaar hebben ze het haast niet.

Dit (eerste punt) vlak nadat ik een post van een hele pagina heb gemaakt waarin ik mijn theorie uiteenzet. Natuurlijk wordt daar wat ingebracht wat anderen hebben gezegd, maar ik borduur erop voort en trek mijn eigen conclusies.

En volgens mij kun je, als je even oplet, wel zien dat Ivo en ik nooit samen wolf kunnen zijn. Mocht ik vandaag hangen, dan is dat zo'n beetje volledig op het conto van Ivo te schrijven. Daarvoor was er weinig aan de hand. Je medewolf opofferen, dat doe je niet als je met maar twee wolven speelt. Als objectief toeschouwer zou ik uit deze discussie dan ook de conclusie trekken dat Ivo safe is als ik wolf blijk te zijn.
Bovendien is het niet waar dat Ivo en ik het niet over elkaar hebben. Ivo heeft de jacht op mij geopend, ik heb Ivo min of meer (met wat twijfel) safe gezet. Dat ik hem safe zet, wil niet zeggen dat ik het niet over hem heb. En al helemaal niet dat hij het niet over mij heeft, want dat heeft hij duidelijk wel!

Ik vind dit een bijzonder zwak verweer van Loucom. Stem gaat dan ook op haar.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Loucom

• Newbie
  • *
« Reactie #235 Gepost op: maart 15, 2011, 06:40:30 pm »

En dan vind ik voor AK meest logische verklaring dat hij me 2 avonden achter elkaar heeft genomen. Maar dan alsnog, we weten het niet, en als AK me heeft uitgenodigd dan ben ik niet de wolf geweest.

Als ik eruit ga succes vanavond, houdt dan wel degene in de gaten die mij eruit willen hebben. Ivo - Mir. Een van de twee is sowieso wolf. Moet gewoon.

Aangezien meer mensen ook Mir verdacht vinden, gooi ik mijn stem op Mir.
En niet alleen daarom maar ook om wat ik eerder noemde.

En Mir wie zegt dat 2 wolven mekaar niet opofferen? Weet nog potje Ping met Anita. En jij en ivo zijn ervaren genoeg om het toch te wagen, en vooral we nu verder in het potje zijn.
Wolven willen geen safejes dus mooi zo verwarring krijgen. Want iemand eruit krijgen die villies safe hebben staan scheelt jullie weer een hap.
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

Ivo

• Hero Member
« Reactie #236 Gepost op: maart 15, 2011, 07:09:30 pm »

Als ik eruit ga succes vanavond, houdt dan wel degene in de gaten die mij eruit willen hebben. Ivo - Mir.
Dit snap ik echt niet. Loucom, zou je wat quotes van mij willen posten waaruit blijkt dat ik je eruit wil hebben? Ik heb dat namelijk vandaag helemaal niet zo bedacht, en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je dat uit mijn posts gelezen hebt. Mir kwam met een theorie over jij en Bob als koppel. Ik heb dat van een aantal verschillende kanten bekeken en mijn conclusie (die ik in mijn posts verwoord heb) was telkens dat ik dat niet waarschijnlijk vond. Je schiet nu heel erg in de verdediging en gaat er daarbij vanuit dat de aanval (naar Mir) ook vanuit mij komt. Als je even terugleest, zul je volgens mij zien dat dat onterecht is. Maar nogmaals, wil je wat posts van mij quoten waaruit zou blijken dat ik je eruit wil hebben?

Posts van LR en Mir vallen me nog steeds op. LR post wel wat over zijn vroege stem op IC en over de burgemeester-discussie, maar lijkt verder niet echt in te gaan op de zaken omtrent Mir en gaat ook niet in op de vraag die ik hem stelde. Mir net zo. Hij blijft hangen op Loucom-Bob, gaat daarbij niet in op de tegenargumenten die ik hierover gegeven heb. En ten slotte kiest hij nu voor Loucom, terwijl hij eerder nog zo overtuigd was van Bob. Ik krijg van Mir nu heel erg een vibe van een wolf die weet dat hij eraan gaat en probeert zijn medewolf niet mee te sleuren (of in ieder geval een villie mee te sleuren in zijn val). Het komt in ieder geval zeker niet over als een villie, die ons wil helpen met extra informatie, nu hij eruit lijkt te gaan.

Loucom

• Newbie
  • *
« Reactie #237 Gepost op: maart 15, 2011, 07:15:38 pm »

Concluderend: Gebrek aan hap kan te danken zijn aan AK: In dat geval is Loucom en/of LR verdacht. Of gebrek aan hap is te danken aan Bane. In dat geval zegt dat niks over Loucom en/of LR (en is de kans groot dat Wilders vanavond dood gaat, omdat de wolven vrijdag al op het goede spoor zaten).

Tja opzich zegt je niet met zoveel woorden. Jemig ik krijg ook geen grip op jou, weet niet wat ik allemaal van je moet vinden. Ene keer denk ik van zoals je reageert wolf. Andere post is weer te onwolverig.
Pingwin: Strakke actie hoor, echt een van de meesterlijkste wolvenstunts die ik ooit gezien heb! Wiens idee was het ook alweer dat vrouwen ook weerwolf mogen spelen?
WW 142, 25-03-2011

Ivo

• Hero Member
« Reactie #238 Gepost op: maart 15, 2011, 07:22:16 pm »

Concluderend: Gebrek aan hap kan te danken zijn aan AK: In dat geval is Loucom en/of LR verdacht. Of gebrek aan hap is te danken aan Bane. In dat geval zegt dat niks over Loucom en/of LR (en is de kans groot dat Wilders vanavond dood gaat, omdat de wolven vrijdag al op het goede spoor zaten).

Tja opzich zegt je niet met zoveel woorden. Jemig ik krijg ook geen grip op jou, weet niet wat ik allemaal van je moet vinden. Ene keer denk ik van zoals je reageert wolf. Andere post is weer te onwolverig.
Kijk, en dát vind ik dan weer verdacht. Ik val je niet aan, maar je leest het er wel in. Slecht geweten? ;)

(Sorry, ben nu een beetje aan het prikken, omdat het kan.)

Bob

• Full Member
« Reactie #239 Gepost op: maart 15, 2011, 07:27:26 pm »

Ik ga mee op Mir. Sowieso zag ik Mir al liever gaan dan Pingwin en aangezien op Pingwin geen zin heeft ga ik mee. Daarnaast vind ik die laatste post van Mir opvallend waarin hij niet reageert op de beschuldigingen maar door gaat op twee makkelijke targets.

Het geeft ons in ieder geval informatie en hopelijk goede.

Wel jammer dat Stijn na die vragen niet met iets inhoudelijks komt.
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19