GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Nog bedankt Rutger.  (gelezen 644 keer)

Usuthu

• Sr. Member
Nog bedankt Rutger.
« Gepost op: april 01, 2011, 10:39:09 pm »

Ik kwam nog een leuk stukje tegen op de AA AAR van dat forum.

Yup, it was an awesome day. I met a lot of nice people and had great talks with a lot of them. I handed out a lot of flyers and gave a lot of explanations about where the miniatures came from.

Best talk was with a Dutch Uruzgan-veteran who took great interest in Leighs scenariobook and my Bushmaster. He was looking for stuff to recreate some of the missions he went on, so I gave him the fourth coupon as a way to thank him for his service.

I don't know if I should have now, because the con support coupon is intented for gamewinners. It just seemed appropriate at the time though, so I hope its not a problem.

That's not a proble at all, Rutger! I'd have happily given him a free copy on the spot myself. We leave who you give the coupons out to your discretion!

Een dag, die er voor gezorgd heeft, zodat mijn spel tot wat het nu is!
(Oke het is geen complimenten dag) Bedankt Rutger!!!!

Real

• Moderator
  • Hero Member
Re: Nog bedankt Rutger.
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2011, 12:30:20 pm »

Haha, graag gedaan hoor! Het is inderdaad uitgelopen op een fantastisch spel, dus nu is de cirkel rond en ben IK degene die ge├»nspireerd word.  ;D
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier
Pagina's: [1]