GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Ervaringen met modelwereld.eu?  (gelezen 7492 keer)

modelbouwer

• Newbie
  • *
Re: Ervaringen met modelwereld.eu?
« Reactie #15 Gepost op: januari 12, 2012, 12:17:33 am »

.
« Laatste verandering: mei 09, 2012, 11:17:57 pm door modelbouwer »

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #16 Gepost op: maart 06, 2012, 01:36:43 am »

Begin eens met aangifte te doen ( of hem in ieder geval voor het blok te zetten door te dreigen dat je dat doet ).
Als ik een advertentie van hem aanklik en "mail deze adverteerder" indruk om vervolgens  ...

"Controleer hier vooraf of de gegevens van de verkoper bekend zijn bij de Politie" ...

te checken staat er dat er geen meldingen over deze persoon gedaan zijn ( niet op telefoonnummer en niet op naam van de webwinkel ).

Dus, OF men doet geen aangifte OF het valt allemaal wel mee.

Persoonlijk zou ik bij deze meneer - met mijn huidige kennis - geen aankoop op afstand doen, maar gewoon mijn bestelling aan huis ophalen. In het ergste geval - als hij niet kan leveren - ben ik dan benzinegeld kwijt...

Overigens ben ik van mening dat dit forum een Wargames forum is, en geen feedbackforum over verkopers van andere websites.

« Laatste verandering: maart 06, 2012, 01:38:46 am door LoD »
Very 'Eavy,
Very Metal!

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #17 Gepost op: maart 06, 2012, 11:09:22 am »

Nou er zitten mensen op het forum hier die het zelfde probleem hebben, en ik vindt dat deze man zeer slecht zijn zaken onderhoud... en ik ben van mening dat daar wat aan gedaan moet worden.

Ik had dezelfde overweging als Lod (met de mod-pet op) maar besloot het wel toe te laten. Ik vind het een nuttige discussie. Als deze man de boel belazert, mag dat bekend worden. Als ik op zoek was naar informatie en ervaringen van anderen, zou ik het op prijs stellen dat die er waren. Als je nu googlet op 'modelwereld.eu' komt dit topic er te staan. En dat vind ik niet alleen nuttig, maar ook interessant voor onze club. :)
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

thegreatwhite63

• Full Member
« Reactie #18 Gepost op: maart 06, 2012, 04:18:17 pm »

Overigens ben ik van mening dat dit forum een Wargames forum is, en geen feedbackforum over verkopers van andere websites.

Tja, maar we zijn ook allemaal consumenten, m.a.w. we kopen zaken, namelijk de spulletjes om deze hobby te kunnen beleven. Het elkaar informeren (en mogelijk activeren) i.v.m. bonafide en malafide websites en handelaartjes lijkt mij wel iets voor een forum. TGW63
"Sometimes I wonder whether the world is being run by smart people who are putting us on or by imbeciles who really mean it." -- Mark Twain

joost kiefte

• Newbie
  • *
« Reactie #19 Gepost op: april 16, 2016, 02:09:21 pm »

Beetje wantrouwig geworden door (oude) berichten op dit forum eerst maar eens gebeld met Curt. Kwam betrouwbaar over en wist waar hij het over had. Een 6-tal items bij hem besteld die elders niet of moeilijk leverbaar zijn, dag erna in huis, netjes verpakt met bubble-wrap als bescherming en opvulling.
Een week later nog een bestelling geplaatst, waarbij Curt keurig opbe
de om aan te geven dat twee items nageleverd zouden worden en de rest meteen op de post zouden gaan. Dag erna daadwerkelijk in huis, wederom goed verpakt en wel.
Tot nog toe niets dan lof.

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #20 Gepost op: april 16, 2016, 05:20:09 pm »

En je hebt je speciaal aangemeld om een 4 jaar oud topic op te graven met als eerste post ook nog eens een hyperpositieve reactie over een verkoper waar op het web op zijn minst gemengde berichten over te vinden zijn? 
Ik zou bijna zeggen "Hoi Curt", ware het niet dat ik geen ip-nummers kan checken ;D.

Maar wat mij betreft gooien de mods dit topic dicht, is al 4 jaar geen discussie meer over geweest en beleid over "schandpalen" jegens andere sites/leveranciers is sindsdien veranderd.

Very 'Eavy,
Very Metal!

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #21 Gepost op: april 16, 2016, 09:28:01 pm »

Mee eens. Topic is al gesloten.
Every problem has an expiry date.
- African proverb