GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Spiel 2011  (gelezen 662 keer)

Gunbird

• Hero Member
Spiel 2011
« Gepost op: oktober 20, 2011, 10:36:38 am »

Nog mensen die toevallig naar Spiel gaan? Normaal pak ik alleen een tripje naar Crisis maar ik kreeg een uitnodiging omdat er vrijdag een plekje in de auto was van een stel bordspelende vrienden, en daar zeg ik dan geen nee tegen.

Zal dan wel eigenlijk alleen maar kijken worden en niet kopen, maar toch.

Gunbird

• Hero Member
Re: Spiel 2011
« Reactie #1 Gepost op: oktober 22, 2011, 01:50:08 am »

Net terug van Spiel, de groep waar ik mee meeging is meer gericht op bordspellen (heel veel keus) en LARP (een stuk minder keus, erg weinig zelfs). Qua modellen is het daar 3 keer nix, dus afgezien van wat verf en een Heavy Gear Northern Strider plus een weapons upgrade pack voor 16 euro zat er voor mij niets in. Mijn vrienden hebben wel wat spellen gekocht, oa 7 wonders of the world wat we vanavond meteen 2 keer gespeeld hebben en welke stiekum erg leuk is, en qua rollenspel is er een complete set nieuwe boeken van Deathwatch aangeschaft (niet door mij)

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #2 Gepost op: oktober 22, 2011, 08:43:43 am »

Bren en ik zijn een paar jaar geleden ook op Spiel geweest. Meer dan Freebooter Miniatures, Masqeruade, Pulp City en Miniaturenland was er toen ook niet. Ow wacht Kraken was er nog. Ik vond het enorm tegenvallen. Voor bordspellen is er natuurlijk wel zat.

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: oktober 25, 2011, 08:31:36 am »

Ik heb het voordeel dat ik ook bordspellen leuk vindt, maar het financieel niet kan lijden. De rest van de groep wel dus dat levert heel veel bordspelletjesavonden op  ;)

Maar ik rijd ook liever naar Crisis dan Spiel.
Pagina's: [1]