GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Warhammer beurzen  (gelezen 3733 keer)

Han Zijlstra

• Newbie
  • *
Warhammer beurzen
« Gepost op: november 09, 2011, 10:48:47 am »

Vergeef mijn onkunde , maar bestaat er ook zoiets als een Warhammer beurs waar je allerelei items kunt kopen/ruilen?  ( a la treinenbeurs in houten?)

grtz Han

Voxnovanion

• Hero Member
  • 40K: IG/SoB/GK/Inq/Eldar/Knights
Re: Warhammer beurzen
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2011, 10:53:32 am »

Voor zover ik weet niet specifiek gericht op Warhammer, maar bij bijvoorbeeld Crisis (jaarlijks in Antwerpen, was afgelopen weekend) heb je een hele zaal met mensen die tweedehands mini's verkopen (en misschien ook wel ruilen), waaronder heel veel (oude) Warhammer.
"If you have events run by people who are not actively engaged in what's going on in 40K today, I think you're going to have a bad time" - Carl Tuttle, Forge The Narrative podcast

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #2 Gepost op: november 09, 2011, 10:55:46 am »

Op ducosim staan ook wat stands maar niet zo veel meer als eerst. En anders nog de Fanatic 2011 in zwolle op 3 december.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Arabog

• Elderlings
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #3 Gepost op: november 09, 2011, 09:20:46 pm »

Op dit moment zijn er in nederland wel aardig wat evenementen waar soms ruilbeurs/koopbeurs aan vast zit. Niet specifiek alleen gericht op warhammer dan maar dan voor alle miniaturen.
Denk dat je op marktplaats en hier op her forumgedeelte: te koop/ gezocht nu vaak de meeste aanbiedingen tegenkomt.
We hebben het wel geprobeerd op ducosim (volgende is 19 november te amersfoort) maar vaak toch moeilijk. veel spelers bieden het eerst dan hier te koop aan en deal word via site gesloten en werkelijke afhandeling dan vaak op ducosim.

Gloin

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: november 10, 2011, 08:52:54 am »

Er is trouwens wel 1x per jaar in Keulen (Duitsland he :p) een Gamesday. Dat is eigenlijk een groot warhammer event, een soort van beurs, waar je van GW kunt kopen. Het is alleen geen ruilbeurs.

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

theodoris

• Newbie
  • *
  • Power corrupts the Corruptable
« Reactie #5 Gepost op: november 13, 2011, 11:27:51 am »

Een hele grote spel beurs is Spiel in Essen(Duitsland), er zijn 6 hallen waarvan 1 hal voornamelijk mini`s dus ook warhammer word verkocht en alles wat er om heen draaid(koffers, verf, micro art).
Deze is altijd in oktober.
als ik toch een kwartje kreeg voor iedere keer dat iemand tegen me zei dat ik geen metalen papegaai kan maken van het omsmelten van kwartjes had ik nu een big ass metalen papegaai

Voxnovanion

• Hero Member
  • 40K: IG/SoB/GK/Inq/Eldar/Knights
« Reactie #6 Gepost op: november 13, 2011, 02:15:40 pm »

Een hele grote spel beurs is Spiel in Essen(Duitsland), er zijn 6 hallen waarvan 1 hal voornamelijk mini`s dus ook warhammer word verkocht en alles wat er om heen draaid(koffers, verf, micro art).
Deze is altijd in oktober.

Al krijg ik de indruk dat bij Spiel (Essen) de hoeveelheid aanwezige Warhammer spullen wel een stuk minder is dan een aantal jaar geleden. Vroeger stond Games Workshop er altijd zelf met een hele grote stand waar je losse bits packs kon kopen en snuffelen door oude blisters e.d. Volgens mij zijn er ook weinig 2e hands miniaturenverkopers op Spiel. Wel veel verkopers van alternatieve merken, resin add-ons (zoals Micro Art Studios) en scenery.
"If you have events run by people who are not actively engaged in what's going on in 40K today, I think you're going to have a bad time" - Carl Tuttle, Forge The Narrative podcast

coolpenguin

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: december 05, 2011, 11:40:47 pm »

Weet iemand hoe zit het met stand alone verkopers in Spiel? Ik ben de eigenaar van Warhammerbits, maar ik vraag me na het bericht van Voxnovanion af of het wel rendabel is om daar te staan?

Ik wou naast bits en tweehands spul ook normale artikelen verkopen, zoals Micro Art en GW. Als de merken er zelf ook staan hebben ze dan normale prijzen of zitten ze lekker laag zodat jij er niet tussen kan komen als webwinkeltje? (En staat Feldherr er ook?)
:)

Galathon

• Full Member
« Reactie #8 Gepost op: december 06, 2011, 10:56:28 am »

De kosten voor een stand op spiel zijn naar mijn weten vrij hoog. Ik geloof dat je voor een kleine stand al zo'n 150 euro betaald.

Feld Herr, Micro Art Studios, Mantic en nog wat andere staan er zelf ook en hebben dan ook beurs aanbiedingen. GW staad er zelf niet meer maar er zijn veel winkeliers die het wel verkopen, maar doen dat eigenlijk naast hun andere spellen.

De Tafelridder

• Elderlings
  • Hero Member
    • De Tafelridder
« Reactie #9 Gepost op: december 06, 2011, 12:11:18 pm »

Een kleine stand op Spiel kost 650-850 euro.
Daar komen je verblijfkosten nog bij.'
Tenzij je 4-5 dagen tussen Nederland en Duitsland wilt op-en-neer rijden.
DE spellenwinkel van Leiden: Verkoop en speelruimte.
Elke donderdagavond: Wargames avond!

Helm

• Moderator
  • Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #10 Gepost op: december 09, 2011, 10:46:24 am »

Crisis in Antwerpen, 1x per jaar. Daar kun je wel wat vinden :D
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2017:
W: 30