GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Een vraag aan de (warhammer) community: Events kalender  (gelezen 365 keer)

dims

• Gast
Een vraag aan de (warhammer) community: Events kalender
« Gepost op: december 25, 2011, 09:45:00 am »

Beste allemaal,

Hier op GW Hobby is een mooie events kalender geplaatst. Allerlei toernooien worden overzichtelijk weergegeven. Vanuit de Saints hebben we hier ook weel eens over nagedacht, en de discussie i vaaak gestopt bij :"Andere sites/ fora doen dat al". Maar uit nieuwsgierigheid wil ik wel eens weten hoe interessant het gevonden wordt als The Saints Tournaments ook een events kalender op de site presenteert? Naast onze eigen events dus! En dat kunnen dus ook events van niet-Warhammer-spellen zijn uiteraard!
Gooi maar eens een balletje op! Ik ben benieuwd...

Pascal
Saints Tournaments

Gloin

• Hero Member
Re: Een vraag aan de (warhammer) community: Events kalender
« Reactie #1 Gepost op: december 25, 2011, 09:56:23 am »

Nou ik denk inderdaad zolang er vanalles op geplaatst kan worden kwa toernooiformat en grootte en dergelijke en dat je misschien een soort mooi jaaroverzicht kan zien met 365 dagen, je er iets heel moois van zou kunnen maken... En wat is het probleem als er op meerdere plaatsen zo een kalender is?

Alleen zou ik oppassen om alle spelsystemen toe te laten. Ik denk dat je ergens toch een grens zou moeten trekken, zoals alleen miniature gaming. `

Fijne dagen!

Greetz Bart
I take Sly Marbo, then roll randomly to determine the rest of the army... Not that the results matter. I've got sly marbo!

Lexy

• Hero Member
  • De nummer 4 van de wereld
Re: Een vraag aan de (warhammer) community: Events kalender
« Reactie #2 Gepost op: december 25, 2011, 10:32:32 am »

Een gewone kalender op deze site werkt aardig, maar als je niet een eigen homebase / page hebben, lijkt het me wel, dat je een e-calender opzet voor iPhone en Android bijvoorbeeld.
Dat mensen ze ook in hun agenda kunnen zetten.
And I'm not afraid to show it.....
I'm Lexy and I know it!
Alex is de cruiff van warhammer.
Absoluut!
Pagina's: [1]