GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4 5

Auteur Topic: Gunbirds PRC - Oude wijn in high tech zakken - Tomorrow's War  (gelezen 16816 keer)

Edzard

• Hero Member
  • "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
Re: Gunbirds PRC - Oude wijn in high tech zakken - Tomorrow's War
« Reactie #15 Gepost op: maart 30, 2012, 01:05:09 am »

Ziet er zoals altijd weer geweldig uit. Het is ook cool dat je zoveel werk in het terrein steekt - inspirerend!

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: april 01, 2012, 08:27:21 pm »

Zonder goed terrein kun je de gemiddelde tafel beter gebruiken naar hoe die oogt. Als een golfbaan/parkeerplaats/biljarttafel.....is mijn mening

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: april 06, 2012, 06:54:31 pm »

Aangezien het bij Maelstrom weer es niet vlot met de bestellingen (4 stuks in backorder nu....zucht) maar even de trein gepakt naar Den Bosch en daar 2 politietrucks aangeschaft waarvan net de laatste blister nog aanwezig was (niet echt politietrucks dus, maar trucks uit de FoW range die ik daarvoor gebruik). Netjes gebased, 1 heeft nu een ram ploeg op de voorkant zitten waarvan ik nog niet ga zeggen waar die vandaan komt, misschien raadt iemand het wel. Zeker nu ik de agenten er langs kan zetten zijn ze heel erg ok voor het beoogde doel. Als nu de personenwagens van Khurasan weer in productie gaan dan heb ik ook gewone politiewagens en is dat gedeelte van de force compleet en zullen we es zien of ze het langer dan 5 minuten uithouden tegen de niet-Aliens (of wat langer tegen seperatisten, wie weet)

Tevens een echte Chinese stoffen politiebadge binnengekregen dus die dient mooi als referentie voor wat freehanden later, en als motivator.
http://www.flickr.com/photos/37668100@N00/373952833/ (ik heb zo te zien een iets luxere versie

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #18 Gepost op: april 07, 2012, 12:01:01 pm »

Arathorn zitten net te denken aan een Alien vs Predator scenario.

Khurasan heeft natuurlijk de prachtige Aliens, en Huntarrs.

Een scenario met gerandomiseerde aliens, twee teams van 5 marines met een apc ofzo, en een of twee hunters lijkt me best leuk.
Hunters krijgen natuurlijk de uberstealth dingen en skills, victory points voor elke alien, terwijl de marines een geheel ander objective moeten volbrengen (wat natuurlijk dichtbij het alien hol ligt)

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: april 07, 2012, 12:24:41 pm »

Aliens (vs Predators) is precies de basis van het eerste gedeelte van mijn leger met de burgers en de politie :)

Ik heb al 2 Hunters in bestelling staan, en heb deze week wat spullen van Peter Pig binnengekregen waaronder skulls om een Hunter mee aan te passen.....moet ik er alleen nog wat ruggegraat bij maken :)

Met weinig heel veel doen. Moeten we wel even doorbouwen qua scenery, zodra ik mijn koeltoren terugvindt hebben we in ieder geval een leuke reactor (zie scenario uit TW)

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: april 08, 2012, 12:38:32 am »

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: april 08, 2012, 12:49:34 am »

Die laat ik aan een ander leger over, dus knock yourself out.  ;)

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #22 Gepost op: april 08, 2012, 07:39:01 am »

Lijkt op het ding uit Aliens2

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: april 09, 2012, 02:38:21 pm »

The FAW Jiefang heavy H540 4x4 truck is a common sight in Chinese held territory. Rugged and reliable, this commercial truck chassis sells well on the open market and is used by  civillians as well as governmental and para military organisations in China Major and the frontier.

The multi fuel engine means you will never be without a means to keep it going, its 4x4 system gets you places most other wheeled vehicles can't go and the roomy chassis has space for quite the large assortment of equipment and add-on packs. For example, we recently outfitted a shipment of new police trucks with a dozer blade to help our beloved troops clean up barricaded roads, be it manmade or caused by natural events. The honeycombed Durasteel blade comes with a 15 year normal use warranty (1 year on the damper and shock absorbers of the attatchment points) )and can be supplied to government controlled agencies only. Foreign investrors can contact our headoffice in Bejing.

My current police fleet:

Model used for this is the Flames of War BR277 Gun Tractor (2 in a pack) with no serious modifications. The models were crisply cast, no flaws, I just removed the base and added my own. The ram plough is made from a few spare Plastic Soldier Company Panzer IV turret Sch├╝rzen. Decals are from I-94 decals (numbers) and TL Decals (shield).

Edzard

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: april 09, 2012, 03:16:43 pm »

Deze zien er supergoed uit! Leuke wagentjes, mijn vader had er vroeger een Dinky Toy van  :)

Ik zit zelf, een beetje in het verlengde te denken om misschien Centurion tanks te gebruiken als zware ondersteuning voor mijn factie. (Gezien iedereen al de Siler en ander prachtig Sci-Fi spul gebruikt haha)

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: april 09, 2012, 03:20:20 pm »

De Centurion tank is archaisch maar een mooi ontwerp. Je zou van Peter Pig wat Israelische varianten ervan kunnen nemen?
http://www.peterpig.co.uk/range17.htm

Ik kijk steeds weer naar die kleine Panhard armoured cars. Andere turret erop en je hebt leuke lichte pantserwagens of fast attack vehicles, nietwaar?
« Laatste verandering: april 09, 2012, 03:22:30 pm door Gunbird »

Edzard

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: april 09, 2012, 03:56:57 pm »

Ja, die van Peter Pig is fraai. Ik vond alleen dat hij een kleine maat 15mm aanhoudt - ik ben daarom ook wat huiverig of die tank niet wat klein zal uitvallen?

Panhard, leuk. De WW2 BF variant? Of een modernere?

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: april 09, 2012, 04:01:20 pm »

De moderne. En ja, het valt soms klein uit, is wat lastig in te schatten.

Arathorn

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: april 09, 2012, 05:12:54 pm »

Ziet er goed uit Gunbird! Ik heb ook aan de modellen zitten denken ooit, leuk om te zien dat iemand het daadwerkelijk ook uit voert.

Ik ga voor APC's voor mijn grunts voor BTR-90's van QRF.

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: april 14, 2012, 12:01:48 am »

Net mijn laatste model besteld voor de politie, een DP9 Ferret in zowel de rijdende als de lopende versie waarvoor ws de powerd armour regels nog het beste gaan passen. Ook 2 Stalinetz tractors voor het civiele boeren sleepwerk (Wayland games heeft momenteel free shipping, vandaar)

Wat de gewone (politie)autos betreft heb ik voorlopig geen hoop dat ze weer uitgegeven gaan worden door Khurasan.
Pagina's: 1 [2] 3 4 5