GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 2 [3] 4

Auteur Topic: Gelderland  (gelezen 30800 keer)

casper

• Newbie
  • *
Re: Gelderland
« Reactie #30 Gepost op: april 21, 2013, 02:02:23 pm »

Hallo, ik heb mijn tomb kings army al een tijdje maar ik heb het spel eigenlijk nog nooit gespeeld en ik zou het heel graag willen leren en ik ken verder niemand met dezelfde hobby. dus ik vroeg me af of er mensen zijn die in arnhem of in de buurt wonen met dezelfde hobby en die het geduld hebbe om mij het te lere haha

leonjong

• Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: april 21, 2013, 06:31:29 pm »

Hallo Casper,
Speel zelf geen warhammer fantasy, maar in Arnhem heb je natuurlijk wel het spelkwartier waar warhammer en allerlei andere tabletop miniatuur spellen gespeeld worden. Kom er zelf ook wel eens, niet al te vaak, maar kan je in ieder geval vertellen dat het een fijne winkel is. Ik denk dat je daar zeker iemand kunt vinden voor een potje.

BluejackBerrie

• Newbie
  • *
« Reactie #32 Gepost op: mei 01, 2013, 07:56:51 pm »

Heey mensen,

Ik ben compleet nieuw, ik zoek ook nog vooral info over warhammer.
Maar wie weet is er iemand in de buurt van Ermelo die mij het een en ander kan/wil uitleggen en wie weet mij zelfs op weg kunnen helpen.

Gr
B.

BluejackBerrie

• Newbie
  • *
« Reactie #33 Gepost op: mei 26, 2013, 06:39:24 pm »

Is er dan echt niemand meer in Gelderland die nog speelt of zoekt?

Jerry81

• Full Member
« Reactie #34 Gepost op: juni 02, 2013, 07:33:25 pm »

Is er dan echt niemand meer in Gelderland die nog speelt of zoekt?
Meer dan genoeg volgens mij. Voor jou het dichtsbij is denk ik wel Amersfoort. Daar is in ieder geval in de Games Workshop meer dan genoeg activiteit als ik de Facebookpagina mag geloven.

Shadowblade

• Hero Member
  • Fallen Angel
« Reactie #35 Gepost op: juni 03, 2013, 01:33:14 pm »

in Amersfoort zit de vereniging The Fallen Angels: http://www.the-fallen-angels.nl/
Alternatief is zwolle: http://www.gamesnstuff.com/ De club daar heet Bullitproof. eea is ook op facebook wel te vinden.

BluejackBerrie

• Newbie
  • *
« Reactie #36 Gepost op: juni 03, 2013, 06:59:22 pm »

Ja oke dat zeker wel. Ga zeker ook nog bij zwolle kijken.
Maar helaas nog niks gevonden wat dichterbij is of mensen die dichterbij wonen.

BenHur

• Newbie
  • *
« Reactie #37 Gepost op: juni 04, 2013, 10:42:53 pm »

Je mag ook wel naar Doetinchem komen als je wilt, hoor. :p We zijn niet echt een hele grote vereniging ofzo, maar er zijn toch wel een stuk of 10 40k spelers en ongeveer evenveel WHFB spelers, en we zijn net bezig een Mordheim campagne af te ronden. De club heet SpelD en heeft een website uit de steentijd. :P

http://www.speld.net/

xarin

• Newbie
  • *
« Reactie #38 Gepost op: april 30, 2014, 02:12:07 pm »

nog mensen in omgeving apeldoorn dan? Ik heb een eigen locatie om te spelen. Ik speel zelf al een jaartje of 15 40k, mijn vrouw nu 1,5 jaar. We staan ook open voor andere games en roleplayen/magic'en met regelmaat.
« Laatste verandering: april 30, 2014, 02:21:04 pm door xarin »

undutchable

• Newbie
  • *
« Reactie #39 Gepost op: maart 17, 2016, 03:36:57 pm »

Naam:
-Boy

Plaats:
- t Harde (doordeweeks)
- Woerden (weekends)

Speltypen:
- Warhammer 40k
Space Marines 2000 +

Speelplekken
- LtKol Tonnetkazerne, t Harde
- In de buurt van bovenstaande.

Goedemiddag!

Ik ben Boy. Woonachtig in Woerden. Normaliter werkzaam in Den Haag, maar voor een jaar tijdelijk werkzaam in t Harde waar ik doordeweeks ook verblijf.

Langere tijd verzamelaar van WHFB en WH40K met fases hier en daar van actief knutselen en schilderen, dus an sich heb ik nog niet zo heel veel speel-gereed en gespeeld. Laatste periode voornamelijk gefocust op WH40K Space Marines. Kon een hele SM Company doos goedkoop op de kop tikken bij een rommelmarkt in Engeland. :-)

Mochten er spelers zijn om en nabij t Harde, laat het dan even weten via een PM of email: dutch_77@hotmail.com, want ik heb doordeweeks s avonds tijd over om te hobbyen en / of (eindelijk) te leren te spelen. ;-)

Gr!

Singleton Mosby

• Full Member
« Reactie #40 Gepost op: juni 01, 2016, 05:00:26 pm »

Hoe is de 40k scene in het oosten des lands tegenwoordig? Ik zit eraan te denken richting regio Montferland te verhuizen. Zijn er daar actieve 40k spelers te vinden en zijn er clubs in bijvoorbeeld Arnhem, Nijmegen en Zutphen (ik kwam Speld in Doetinchem al tegen)?
SLS de tofste wargames community van Holland

Xenethar

• Newbie
  • *
« Reactie #41 Gepost op: juni 01, 2016, 05:43:39 pm »

Hoi Singleton Mosby!

In Zutphen voor zover ik weet niet (ik woon er zelf), maar in omringende steden wel. De Dobbelsteen in Arnhem, Warhammer Deventer, Warhammer Nijmegen, Warhammer Zwolle en Games 'n' Stuff in Zwolle hebben allen groepen spelers. Clubs weet ik zover niet. Mocht je ze wel vinden houd ik me ook aanbevolen ;)

Singleton Mosby

• Full Member
« Reactie #42 Gepost op: juni 01, 2016, 07:55:13 pm »

Hoi Singleton Mosby!

In Zutphen voor zover ik weet niet (ik woon er zelf), maar in omringende steden wel. De Dobbelsteen in Arnhem, Warhammer Deventer, Warhammer Nijmegen, Warhammer Zwolle en Games 'n' Stuff in Zwolle hebben allen groepen spelers. Clubs weet ik zover niet. Mocht je ze wel vinden houd ik me ook aanbevolen ;)

Dat klinkt goed. Al zie ik mezelf niet zo snel gaan spelen in een GW winkel, het is een goed teken dat er best wat winkels zijn. Enig idee van de gemiddelde leeftijd van de spelers die er komt?
SLS de tofste wargames community van Holland

Gilliam

• Newbie
  • *
« Reactie #43 Gepost op: oktober 12, 2016, 01:16:15 pm »

heyhey,

Ik ben Gieljan, 27 jaar en op zoek naar WFB spelers in mijn omgeving (Op zich ook wel interesse in 9th age en Age of Sigmar uitproberen)!

Leger: ~1500p Vampire Counts and growing... slowly... (Heb nog 3000 puntjes aan deels beschilderde / onbeschilderde / un-assembled meuk)

Ik ben erg nieuw in WFB en heb alleen de 8th edition regels ter beschikking. Eerste paar potjes zullen dus een beetje math-hammer voor mij zijn. Ik heb helaas geen 4-4 / 4-6 feet tafel om toernooi valid games op te doen, maar een kleinere tafel valt wel te regelen.

Cheers!

TheScorp

• Newbie
  • *
« Reactie #44 Gepost op: december 13, 2016, 04:04:34 pm »

heyhey,

Ik ben Gieljan, 27 jaar en op zoek naar WFB spelers in mijn omgeving (Op zich ook wel interesse in 9th age en Age of Sigmar uitproberen)!

Leger: ~1500p Vampire Counts and growing... slowly... (Heb nog 3000 puntjes aan deels beschilderde / onbeschilderde / un-assembled meuk)

Ik ben erg nieuw in WFB en heb alleen de 8th edition regels ter beschikking. Eerste paar potjes zullen dus een beetje math-hammer voor mij zijn. Ik heb helaas geen 4-4 / 4-6 feet tafel om toernooi valid games op te doen, maar een kleinere tafel valt wel te regelen.

Cheers!

Hey Gieljan,

WFB weet ik niet of die in Wageningen rondlopen. Ik weet wel een aantal 40K spelers en Warmahordes spelers.

Sorry,

TheScorp
When Knowledge is power, then to be unknown is to be unconquerable
Pagina's: 1 2 [3] 4