GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 2 3 [4]

Auteur Topic: Gelderland  (gelezen 29820 keer)

Singleton Mosby

• Full Member
Re: Gelderland
« Reactie #45 Gepost op: december 15, 2016, 08:44:11 am »

Wordt er in de omgeving Arnhem-Doetinchem-Kleve Bloodbowl gespeeld? Tevens ben ik nog op zoek naar 40k spelers.

Heb zelf grote legers Orks en Death Korps of Krieg + een kleiner, maar groeiend legertje Blood Angels.
SLS de tofste wargames community van Holland

G_Bee

• Full Member
« Reactie #46 Gepost op: januari 27, 2017, 11:37:58 am »

Wordt er in de omgeving Arnhem-Doetinchem-Kleve Bloodbowl gespeeld? Tevens ben ik nog op zoek naar 40k spelers.

Heb zelf grote legers Orks en Death Korps of Krieg + een kleiner, maar groeiend legertje Blood Angels.

Beetje laat, maar ik wil na een lange pauze de hobby weer oppakken. Ik speel 40k met een Imperial Guard leger van 2000+ punten (inmiddels Astra Militarum blijkbaar, haha). Heb vandaag het 7th edition regelboek aangeschaft, dus binnenkort beschikbaar voor potjes 40k!

Ik woon zelf overigens in Hengelo (gld), maar kan gemakkelijk naar Arnhem of Doetinchem komen.
« Laatste verandering: januari 27, 2017, 11:51:42 am door G_Bee »

Ancientsound

• Newbie
  • *
« Reactie #47 Gepost op: mei 18, 2017, 06:10:00 pm »

Wij zijn op zoek naar gezellige mensen die in de omgeving Druten die op woensdagavond tijd en zin hebben om met ons een aantal spellen te spelen. Wij spelen voornamelijk
Flames of War, maar ook spellen als:
Bolt action
Hail Caeser
Descent
Zombicide
Star Wars Armada
Pandemic
Dropfleet Commander
En nog veel meer!
Wij hebben een aparte ruimte die via een buitendeur te bereiken is, waardoor deze vaker in de week beschikbaar kan zijn.

Wij horen graag van jullie!

TicTac

• Newbie
  • *
« Reactie #48 Gepost op: maart 14, 2018, 12:55:58 pm »

Hallo,

Kévin 33 jaar. Apeldoorn

Ik ben afgelopen jaar weer bezig geweest met warhammer op te pakken. Vooralsnog bezig geweest met het aanschaffen en schilderen van de boardgames:
Heroquest
Advanced Heroquest
Space Crusade/Starquest
Space Hulk
Warhammer Quest (originele)
Warhammer Quest Shadows over Hammerhal.
Horus Heresy

Kortom vooral met de boardgames bezig geweest. Uiteindelijk wil ik ook aan de slag gaan met legers mits in regio Apeldoorn wat belangstellende zijn die dezelfde interesse hebben in schilderen of boardgames en/of een beginner als mij AoS of WH40k wilt uitleggen.

Pagina's: 1 2 3 [4]