GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17

Auteur Topic: HK's list building en batreps  (gelezen 77201 keer)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
Re: Mercyperky!
« Reactie #15 Gepost op: januari 26, 2013, 04:55:44 pm »

Niet alleen dat. Je leert ook (weer) waar het leger van de tegenstander toe in staat is.

Als je dan ook nog weet te bedenken wat je er tegen had kunnen doen, heb je twee dingen geleerd.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: januari 27, 2013, 05:31:51 pm »

Omdat ik nog wat verdrietig was over mijn loss van gister vond ik het nodig voor mijn eigendunk een betere pot te spelen. Mijn tegenstander was 'Radek' met Retribution.

Ik speelde MacBain omdat de meeste ret legers afbreken zodra er countermeasured kayazy hun linies binnendringen. Ook had hij een battle engine en een collosal dus de hitting power van mijn steelheads zou ook nodig zijn.

We besloten een SR13 scenario te spelen. We rolde en kregen fire support. 2 objectives en vlaggen in het midden. Killbox. 5 punten is win. Je kunt punten pakken door het objective van de tegenstander te slopen, vlaggen te controllen of dominaten en natuurlijk de enemy caster buiten de killbox krijgen. Het werd meteen duidelijk dat een 14" killbox HUUUUGGGEEE is. Ik snap wel waarom iedereen zegt dat attrition casters en assassination casters beter worden in SR13..

Deploy

Mercs ronde 1:

Failsafe ging op galleon en countermeasure op de kayazy. Ik rende een heel eind het bord op om genoeg plek te maken binnen de killbox en meteen druk te kunnen zetten. Als ik zijn linie kan engagen met kayazy en daardoor de shooting van hyperion en de force generator uitzetten word het een stuk makkelijker.

Ret ronde 1:

Zijn generator shoot een template maar die scatterde de verkeerde kant op. De rest van zijn leger kwam redelijk voorzichtig naar voren en zocht cover bij het muurtje aan de linkerkant. Cover/quicken/force barrier (van de artificer) maakte een redelijk stevige bubble tegen shooting, maar hij liet het bord open voor mij om meer killbox ruimte te winnen.

Mercs ronde 2:

Ik feat (alles dat een gele cirkel heeft is die beurt 'onsterferlijk') en duw de kayazy zo ver mogelijk zijn linies in. Ik probeer halberdiers en kayazy zo neer te zetten om ook geen trample lane over te laten voor hyperion. De cavalry gaat in countercharge positie staan. Ik wil met Eirys2 op holt schieten maar vergeet dat hij stealth heeft door ayana. (Teveel legion gespeeld gok ik..) Drake staat op de rand van de killbox en campt zijn 4 focus om zijn armour wat omhoog te krijgen. Had ik al gezegd dat een 14" box HUUUUGGGEEE was? Ik voelde me niet veilig zo ver het bord op. Orin doet null magic en de rest shuffled wat.

Ret ronde 2:

Mijn tegenstander moppert wat over countermeasure maar komt toch met een plan. Zijn halberdiers knocken een kayazy down, en missen de andere 2. Zijn banner loopt temidden van mijn grote groep onsterfelijke kayazy. Zijn support maakt plaats zodat hyperion naar achter kan lopen. Ik kijk een beetje verbaast terwijl hij dit doet. Hij gaat b2b met de generator staan, en schiet zijn main cannon op de banner van de halberdiers. Crit consume! Er worden 2 van mijn onsterfelijke kayazy opgegeten. Tof kunstje! :P Zijn generator staat net buiten 5" van mijn kayazy en mag dus schieten. Zijn template scattered op 2 kayazy die wel dood kunnen en de underboss. Voor de kayazy rolt hij 2x 2,1 waardoor ze blijven leven maar de underboss gaat wel dood. Holt komt naar voren en mist Eiryss2 2 keer. Ossyan loopt het bos in en schiet een halberdier neer. Hypnos loopt wat en schiet er nog een neer. Hij geeft zijn beurt door en ik vraag hem de killbox te checken. Hij heeft Ossyan er buiteng ezet en ik scoor 2 punten. Iets over een huge killbox. ;)

Merc ronde 3:

Ik kan nu makkelijk winnen. Ik denk er even over om de pot gewoon door te spelen maar aangezien ik ook SR13 wil leren kennen hoort dit er natuurlijk gewoon bij. Ik geef 3 focus aan Galleon. Eiryss2 aimt en schiet admonition van hypnos af. De halberdiers krijgen een charge order. 1 charged hypnos en 1 het objective. De rest rent. Hypnos krijg een beetje damage en ik doe 2 punten aan het objective. Galleon advanced en met zijn harpoon en gun ports schiet hij het objective stuk. De cavalry charged hypnos en de 2 paarden die ik er tegen aan krijgt slopen hem met behoorlijk overdreven rolls. Orin rent tegen de linkervlag en saxon tegen de rechtervlag. Ik scoor de overige 3 controll points om met 5 punten de pot te winnen.

Leerpunten:
Stealth was al een probleem voor Retribution en countermeasure maakt dit alleen maar erger.
Onsterfelijk is niet altijd onsterfelijk.
14" killbox zet ontzettend druk op spelers.
Eiryss is geen legion heavy.

Overigens, als iemand ooit een pot via vassal wilt spelen, voel je vrij me een PM te sturen. :)
« Laatste verandering: januari 28, 2013, 12:09:32 pm door CallmeHK »

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: januari 28, 2013, 12:52:12 pm »

Eeeeeen vandaag nog eentje. Ik heb een weekje vrij dus een lekker aantal potjes moet kunnen. :)

Wederom tegen Ossyan (wel een andere speler) 35 punten, SR12, Command and controll.

Eerst mijn lijst. Ik had nog geen 35 punten lijst dus deze heb ik even snel in elkaar gedraaid. Het is een aftreksel van de lijst die pro speler Keith als eerste heeft verzonnen. Ik weet zijn exacte lijst niet meer dus de solos zullen ietsje verschillen maar in grote lijnen werkt het precies hetzelfde.

Bartolo
-Galleon
Wrong eye
-Snapjaw
-Bull snapper
Ragman
Master gunner dougal macnaile
Eiryss2
kell Bailoch
Reinholdt

Het idee is simpel. Hotshot gaat op Galleon en deze probeert zoveel mogelijk neer te schieten. Batten down en spiny growth tillen hem naar armour 24. Bart doet vrij weinig behalve batten down casten, en zijn feat poppen zodra er veel bij galleon kan komen. De solo's buffen galleon en Eiryss en kell snipen overblijfselen van infatry weg. Reinholdt zit er in omdat ik een punt over had.

zijn lijst:
Ossyan
-Hypnos
-sylys
stormfall archers
stormfall archers
min halberdiers + ua
max strikeforce + ua
mage hunter assassin
mage hunter assassin

Best een enge lijst aangezien er veel arcane assassin heeft wat galleons armour buffs negeert. Jack hunter met de feat van ossyan is ook erg gemeen. Genoeg damage output om het best moeilijk te maken.
Hij wint de roll off en kiest bottom.

Ik heb een enorme steen recht voor mijn deployement wat galleon de zone in krijgen niet heel makkelijk zal maken.. Ik heb gelukkig wel beurt 1 zodat ik om de steen heen kan rennen.

Mercs turn 1:

Eiryss2 en kell rennen het bos in. De galleon en zijn support crew rennen zo ver mogelijk om de steen heen. Snapjaw cast submerge en gaat via de andere kant. Bart cast hotshot op Galleon en batten down. Wrong eye geeft galleon spiny growth en submerged. De snapper cast spiny op zichzelf.

Ret turn 1:

Hij sprint met alles naar voren. Zijn linker stormfall archers proberen wat goeie scatters af te krijgen tegen Eiryss2 en kell maar dit lukt gelukkig niet. De mage hunter assassins rennen en engagen de 2 solos. Stom foutje van mijn kant. De halberdiers krijgen quicken maar voor de rest campt ossyan zijn focus.

Mercs turn 2:

Ik moet deze beurt de mage hunter strikeforce aanpakken anders schieten ze teveel schade op galleon of vervelender nog, op Bart. Ik upkeep hotshot en dougal doet artilerist op Galleon.
Galleon loopt naar voren maar de combinatie van vlag en steen maken het manoeuvreren met een huge base verschrikkelijk. Ik rol voor beide gun ports een d3, en krijg 3 shots aan elke kant. Met alle gecombineerde shots en rerolls van artilerist lukt het me om 5 strikeforce te killen en 4 halberdiers. De halberdiers rennen weg. Mooi! Eiryss probeert de assassins neer te steken zodat kell kan schieten maar dit lukt niet. Kell mist met zijn melee ook. Bart cast weer Batten down en blijft een beetje achter hangen, bang voor de strikeforce, Wrong eye cast spiny op galleon en submerge op zichzelf. De snapper cast spiny op zichzelf. Snapjaw cast submerge en charged een strikeforce in de zone om deze te contesten. Hij staat nu wel buiten wrong eyes ctrl, maar ik moet er iets inzetten omdat ik galleon dankzij de steen niet goed in de zone kon krijgen.

Ret turn 2:

Mijn tegenstanderr komt naar voren met ossyan en feat. Hij schiet met ossyan wat damage op Galleon. De strikeforce advancen en 5 kunnen schieten op galleon. (Hij vergat zijn UA te bewegen) Ze doen veel schade aangezien galleon gewoon arm 19 is tegen hun. De 2 units stormfalls proberen met snipes en brutals nog meer damage te schieten maar komen niet goed door arm 24 heen. Zijn assassins vermoorde kell, maar missen Eiryss. Zijn overgebleven 2 halberdiers hervinden hun moed en draaien zich om. Hij geeft de beurt door en zegt "you can kill me now."

Mercs turn 3:

Ik kan Galleon focus geven en proberen ossyan dood te schieten, maar met zijn feat en het random gedeelte van de gun ports durf ik dit eigenlijk niet goed. Bart upkeept hotshot maar houd de rest. Snapjaw haalt gelukkig zijn frenzy test. Wrong eye snijd voor 2 extra fury. Dougal doet weer artilerist en loopt wat naar voren. Galleon loopt naar voren en ik rol 1 en 2 voor zijn ports. Dit is echter genoeg om de geclusterde stormfall aan beide kanten bijna volledig kapot te schieten, ondanks de feat van Ossyan. Eiryss raakt een assassin deze keer maar doet te weinig schade om hem dood te maken. Bart komt naar voren en feat. Cast batten down. De snapper doet spiny growth op Wrong eye. Wrong eye doet spiny growth op galleon en bart. Snapjaw charged een assassin en mist deze 2 keer. Ik besloot niet te boosten of attacks te kopen aangezien ik al op 4 fury zat doordat ik Snapjaw de zone in had gecharged de vorige beurt. Hij engaged immers 2 van de laatste 5 assassins en dit leek me voldoende.

Ret turn 3:

Door mijn feat weet hij niet precies wat hij moet doen. Hij krijg Eiryss niet dood door de -3 mat van Typhoon. Eiryss killt op haar free strike wel de andere assassin. Zijn strikeforce shuffelen wat, 2 gaan er KD en de andere krijgen enkele punten schade op Galleon. Hypnos kreeg 3 focus en schoot op Galleon en deed met moeite enkele punten schade aan zijn arm 24. Galleon was gevoid locked dus geen focus voor hem volgende beurt. Zijn overgebleven 2 stormfalls kregen niks voor elkaar. Zijn halberdier rende richting bart en ging daar KD.

Mercs turn 4:

Ik upkeep hotshot. Dougal activeert en schiet de KD halberdier neer. Bart activeert, cast batten down en loopt naar voren. Met zijn spray schiet hij de 2 KD strikeforce leden dood. Galleon rolt 1 schot aan beide kanten. Zijn linkerkant is crippled en hij mist de stormfall. Zijn werkende kant schiet op hypnos, doet aardig damage en de blast killt de strikeforce UA. Zijn harpoon raakt hypnos, doet damage en dragt hem naar binnen. De melee attack laat hem leven met 8 of 9 boxes. De snapper cast spiny op wrong eye. Wrong eye cast spiny op bart en charged dan hypnos. Hij mist helaas zijn gebooste charge attack. Buy + boost damage laat hypnos leven met 4 of 5 boxes. Snapjaw charged Ossyan maar kan alleen met zijn staart slaan, wil ik hem in ctrl van Wrong eye houden. Ik boost de attack maar rol geen dubbel om hem KD te krijgen. De damage roll is echter erg hoog. Ik koop nog een attack en boost attack en damage en sla Ossyan dood. Ik was eigenlijk alleen van plan druk te zetten met Snapjaw, maar dit resultaat is uiteraard ook goed. :)

Leerpunten:
Let op met het rennen van je dure ranged solos als deze makkelijk de beurt er na kunnen worden ge-engaged.
De strikeforce blijft gevaarlijk, zeker tijdens ossyan zijn feat turn.
Radials zijn bagger. Gelukkig zitten ze niet meer in SR13.

Ik ga de lijst ietsje aanpassen. Ragman gaat er waarschijnlijk uit (doet toch meer bij MacBain) en ruil ik voor dirty meg. Misschien dat ik nog kan proberen Ayana en Holt in de lijst te krijgen zodat ik tenminste ook magical shooting heb mocht ik ooit tegen menoth komen.

Vogende keer hopelijk een pot tegen iets anders als retribution.

Overigens is een daadwerkelijke tastbare Galleon besteld. :D
« Laatste verandering: januari 28, 2013, 01:49:27 pm door CallmeHK »

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #18 Gepost op: januari 28, 2013, 01:43:24 pm »

Awesome man! Echt heerlijk leesvoer dit, zeker met de plaatjes.
Hoe lang doe je nou over een Vassal pot als afgetrainde Vassaler? Ik vond ze namelijk altijd erg lang duren.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: januari 28, 2013, 01:52:43 pm »

Als beide spelers hun lijst een beetje kennen en niet teveel vragen stellen aan elkaar kun je een 50 punten pot wel tussen 1 en 2 uur spelen. Hangt natuurlijk veel af van de lijst want met veel Infantry moet je erg vaak puzzelen om alles passend te krijgen. met Skype gaat het een stuk sneller uiteraard.

Tof te horen dat het je bevalt. :)
« Laatste verandering: januari 28, 2013, 02:01:14 pm door CallmeHK »

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #20 Gepost op: januari 28, 2013, 02:18:17 pm »

Lijkt me wel eens tof om binnenkort tegen een lijst van je te spelen. 8)
Zal eens kijken wanneer ik tijd heb.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: januari 29, 2013, 10:36:31 pm »

Lijkt me wel eens tof om binnenkort tegen een lijst van je te spelen. 8)
Zal eens kijken wanneer ik tijd heb.

Lijkt me gaaf!

Ik heb er weer eentje. 35 punten sr13. Ik liet mijn tegenstander Ashlynn en Bartolo zien. Hij had vindictus en feora1. We speelde outflank. De zones zijn hetzelfde als bij et oude outflank, outfight, outlast. Je scoort 1 punt per zone, en dominaten is 2 punten waard.

Bart
-Galleon
Wrong eye
-snapjaw
-bull snapper
Dougal
Meg
Kell
Ayana + Holt

Ik heb de lijst iets veranderd te opzichte van vorige keer. Eiryss, reinholdt en ragman hebben plaats gemaakt voor Meg en Ayana + holt. Dit geeft me een betere game tegen menoth, en eiryss kan ik wel missen als ik er harm (  8) ) voor terugkrijg. De ragman deed eigenlijk niets omdat ik galleon bij bart als een ranged gun platform speel in plaats van een melee monster, wat hij bij MacBain bijvoorbeeld heel goed kan. Over het algemeen heel erg tevreden met de lijst zoals hij nu is. Meg heeft niet ontzettend veel gedaan dus daar twijfel ik nog even over.

Mijn tegenstander was 'Nodding_Dog' en hij koos vindictus.

Vindictus
-Reckoner
-Hyrophant
min choir
max bastions
max errants + ua
the wrack
gravus
knight exemplar senechal

Wederom een lijst die het meeste van mijn armour buffs kan negeren. Bijna alles is blessed. Ik kan echter de bastions ontzettend veel damage doen als galleon er de tijd voor krijgt en mijn solos zouden dankzij mijn feat vrij goed zijn errants aan moeten kunnen pakken zonder al teveel schade terug te nemen. Gravus houd echter knockdown tegen wat natuurlijk weer een goeie counter is tegen mijn feat. Toffe lijst om tegen te spelen.

Mercs turn 1:

Alles rent. Hotshot gaat op gallen, samen met batten down en spiny growth. Snapjaw submerged en charged een knight.

Menoth turn 2:

Defenders ward gaat op de errants en vindictus cast true path. Ik was de spell eventjes helemaal vergeten en alles sprint het veld op.Ik schrok een beetje van de errants die meteen aan mijn kant van de zone stonden. De errants kregen though.

Mercs turn 2:

Hij had zijn caster binnen bereik van Galleon gezet. Hij stond in concealment maar had geen focus. 17/16 dus. Er stonden 2 choir voor maar die zouden met 1 harpoen of 1 portschot geen LOS meer moeten blocken.De verleiding was te groot en ik gaf Galleon 3 focus. Dougal deed artilerist op Galleon. Deze advancede een beetje en ik rolde 1 schot voor het ene port en 2 voor het andere. Hmm. Mijn harpoen op een choirboy miste. Ik booste 1 port op de choir en blies ze beide op. Helaas geen damage op Vindictus. Ik boost mijn andere 2 ports maar ik krijg 2 keer niet de 10 die ik nodig had. Galleon staat nu in charge range van zijn hele leger dus ik moet wel featen. Bart sprayed nog 1 errant dood.Ik heb ook geen focus om batten down te casten.. Kell sniped 2 errants neer. Snapjaw charged en bijt er nog 2 dood. Wrong eye doet spiny growth op bart en op galleon. De snapper loopt naar voren en spiny'd snapjaw. Ayana en holt lopen de zone net in en schieten er nog 1 dood. Ik liet de rechter zone open omdat ik snapjaw binnen mijn feat wilde houden en buiten bereik van de reckoner, maar ik gaf hierdoor wel een controll point weg. Riskant.

Menoth turn 2:

Hij vraagt de stats van Galleon. Hij dropt defenders ward en cast deze overnieuw op vindictus. Hij cast ook true path en advanced dan de linker zone net in. De errants chargen snapjaw. 1 Loopt er de bubble van Gravus uit en gaat KD. De andere 2 kunnen door -3 op attack rolls snapjaw niet raken. De reckoner loopt naar voren en schiet op galleon waardoor deze -2 def krijgt. De bastions chargen en 3 komen er in contact met galleon. Hun blessed wapens doen redelijk damage. De rest van zijn leger shuffled. Hij scoort 1 punt in de rechter zone.

Merc turn 3:

In deze beurt doe ik een aantal dingen fout. Allereerst activeer ik Galleon voor dougal. Ik rol weer 1 en 2 voor de ports en schiet op de bastions recht voor mijn neus. Helaas mis ik 2 keer. Had ik eerst artilerist gedaan waren deze raak geweest. Ik kom door de 2 misses damage te kort en breng de bastions op elk 2/3 hit boxes, en 1 sterft helemaal. Ayana en holt lopen in combat met de bastions en doen harm en beginnen met schieten. Waarom ik niet eerst harm had gedaan? Geen idee. Holt brengt de bastions nog wat lager op hitpoints. Er leven er echter nog 4.. Ik charge wrong eye in de bastions en hij slaat er 2 dood. Hierna cast ik spiny growth op hem. Ik had deze 2 fury beter kunnen bewaren tegen al die blessed wapens.. Bart sprayed 1 errant dood maar deze word gesacced door de errant wat al knocked down was. Snapjaw kan niet de zone inlopen zonder free strikes te nemen dus blijft staan en bijt zijn 2 attackers dood. De snapper doet spiny growth op snapjaw en loopt de zone in. Dougal rent de andere zone in en meg doet een repair van 1. (!) Met de meeste hitting power dood voel ik me vrij veilig aangezien er nog maar weinig is dat galleon dood kan maken, maar het scenario is nog steeds niet goed verdedigd.

Menoth turn 3:

Mijn tegenstander ziet dit ook en gaat dan ook voor het scenario. De reckoner krijgt 3 focus. Hij upkeept defenders ward. De errants chargen wrong eye en slaan deze tot 2 boxes. Gravus charged wrong eye, en ik kan nog 1 keer transferen, maar het mag niet baten. Wrong eye en Snapjaw worden beide van het bord gehaald. Gravus slaat daarna nog een keer op galleon en dispelled hotshot. Mijn tegenstander vraagt of wild warbeasts eigenlijk wel contesten en ik vind het antwoord in de steamroller. Helaas is dit antwoord nee. Vindictus trekt nog een focus uit een wrack en rent de andere zone in. Aangezien snapjaw plots weg is, word de reckoner naar kell gestuurd. Hij mist zijn schot echter. De senechal charged de snapper, mist zijn charge attack en raakt met zijn 2de attack voor 6 damage. De bastions shuffelen wat en slaan nog wat damage op galleon. Hij dominate de zone dus krijgt 2 punten er bij voor een totaal van 3.

Mercs turn 4:

Ik kan maar 2 modellen de zone in krijgen, en dat zijn Bart en Kell. Ik vraag Vindictus zijn defensive stats en hij zegt 17/21. Een casterkill is zeer onwaarschijnlijk, en de zone houden is ook niet echt mogelijk. Ayana en Holt maken met een combinatie van attacks en harm de laatste bastions dood en proberen Rhupert nog uit de zone te schieten. Helaas lukt dit niet. Dougal loopt naar voren en schiet op Rhupert maar mist hem met zijn eerste attack.Ik twijfel over galleon maar besluit gewoon gravus dood te slaan. Zijn trident dismount Gravus maar mijn tegenstander zet hem slim neer zodat de cargo claw er niet tegen kan meppen. Die slaat de Ua van de errant neer maar word gesacced naar een normale errant. Ik besluit Bart te rennen en vergeet helemaal dat casters geen zone meer kunnen contesten. Ik red de zone net niet (ik moest 1" over een obstacle) en mijn tegenstander herinnert me er aan. Hij bied me nog aan iets anders met mijn caster te doen maar ik vind het wel best ondertussen. :P Kell aimt in plaats van de zone nog te houden en schiet rhupert neer. Hij haalt zijn Though check. Kell schiet nog eens en nu gaat Rhupert wel dood. Meg loopt naar voren en schiet met junker op de hyrophant. Ik raak, maar rol dubbel 1 voor schade. Geen punt voor mij dus. Ik pas de turn, hij scoort nog eens 2 punten en wint op scenario.

Supertoffe pot. Veel foutjes gemaakt, maar zo leer je weer eens wat bij.

Leerpunten:
-All eggs in one basket maakt zones houden erg lastig. Hier moet ik rekening mee houden tijdens het kiezen van mijn lijst.
-Vindictus heeft truepath..
-Gaan voor een casterkill als deze maar 50% kans van slagen heeft, in plaats van een attrition game spelen, is een groot risico.
-Casters kunnen geen zones contesten.
-Wild warbeasts kunnen geen zones contesten.
-Camp fury ipv spiny growth te casten als alles wat je kan bereiken blessed is of kan dispellen.
-Activeer dougal ALTIJD voor galleon, zelfs als je maar een 6 nodig hebt om te raken.
« Laatste verandering: januari 29, 2013, 10:46:25 pm door CallmeHK »

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: februari 02, 2013, 02:27:30 pm »

Ik weet al vrij zeker dat ik Bart op 35 punten wil spelen als een van mijn casters. Maar wat neem ik mee om hem te helpen? Zijn zwakke punten zijn wat mij betreft veel weaponmaster infantry of debuff casters IE cryx. Khador kan ook aangezien die ook aardig wat slopende infantry hebben en toffe spells feats om ze nog toffer te maken. Ook retribution kan een probleem zijn voor de galleonlijst. Ik ben een beetje aan het piekeren geweest en heb gekeken welke casters het in theorie goed zouden doen tegen deze 'problemen.' Ik dacht eerst aan Ashlynn omdat haar feat goed is voor haar eigen infantry en ook tegen infantry. Ik maakte een lijst met gun mages en nyss en zoveel mogelijk schietende solos. Het probleem hieraan is echter dat snipe feat go van retribution ook erg goed tegen haar werkt. Ook de AOE shooting van khador kan eng zijn. Tegen cryx lijkt ze me nog steeds een solide keuze, maar voor nu besloot ik toch Gorten te spelen. Hij kan ongeveer dezelfde lijst spelen als Ashlynn maar bufft ze anders, namelijk met rockwall, solid ground en zijn feat. Hij is ook taai, wat heb een goeie keuze maakt tegen snipe feat go. Solid ground en high defence troepen houd mijn shooting aan de gang. Met enthousiasme ging ik dus weer op vassal om mijn gorten lijst te proberen. De eerste tegenstander die ik tegenkwam speelde cryx maar wilde wel 50 punten spelen. Ik moest mijn lijst dus snel aanpassen en kwam op het volgende uit:

Gorten
-Rockram
-Basher
-Sylys
Gunmages + ua
-Mule
min forge guard
Max nyss hunters
Harlan versh
Gorman
Thor
Reinholdt
Rhupert

Ik speelde tegen

Terminus
-Kraken
min bile thralls
min bane thralls + ua
Max mcThralls
Necrosurgion
Whitershadow
Scarlock
Madelynn
Darragh
Warwitch

Een kraken met Terminus. Dat is nieuw. Ik heb volgens mij nog nooit van Terminus gewonnen dus ik was wel bang. Ik zou met mijn shooting en feat genoeg damage moeten kunnen doen aan zijn leger, en een rockram met strenght kan de kraken of terminus erg veel damage doen. Ik zag er dus niet zo tegenop als gebruikelijk.
We speelde sr13. Het scenario was Ammunition run. Een vrij simpel scenario. Sloop het objective in het midden en krijg een punt. Sloop die aan de kant van je tegenstander en krijg nog een punt. Zone controllen of dominaten zijn 1 of 2 punten waard. 5 Punten is win.

Hij won de roll off en speelde eerst. Ik koos top.

Deploy:

Cryx turn 1:

Alles rent naar voren. Terminus cast Malediction. Darragh Ride alles nog iets dichterbij.

Mercs turn 1:

Mijn gunmages kunnen met snipe 2 mcThralls neerschieten. De mule schiet maar de AOE scattered de verkeerde kant op. De rockram rent, krijgt strenght en Gorten cast er een muur voor zodat de mcThralls hem als het goed is niet kunnen engagen. De nyss verspreiden zich over de linkerflank.

Cryx turn 2:

De surgeon komt naar voren en zet 2 mcThralls neer. Om de een of andere reden dacht ik dat hij 3 corpses nodig had voor 1 mcThrall. Nou ja. Ze chargen/rennen. Hij killt 1 nyss met een hoge to hit roll. De kraken krijgt een foc van de warwitch en schiet een mcThrall in zijn rug. De gebooste blast damage killt gorman. Leerpuntje. Cast solid ground tegen een kraken.. De rest van zijn leger komt voorzichtig dichterbij. Terminus blijft een beetje achter, terecht bang voor mijn ps 22 rockram.

Mercs turn 2:

De nyss en Harlan schieten bijna alle mcThralls af. Een combine van 3 nyss laat de surgion helaas leven op 1 hp, door 1,2 (ofzo) te rollen op damage. De rockram tiptoe'ed de zone om te voorkomen dat hij hem kan dominaten. Hij schiet 8 damage op het objective. Ik wilde deze beurt featen om de kraken -3 spd te geven maar ik denk dat ik er toch net niet kom. (spd 4 casters...) Ik bedenk me halverwege Gortens activatie en loop tch niet naar voren. Met zijn shotgun schiet Gorten het objective kapot. Ik cast solid ground en ik probeer nog een rockwall zo te zetten dat de Kraken moeilijk bij de Rockram kan komen. Achteraf gezien had ik hem horizontaler neer moeten zetten want met 4" reach kan de Kraken er toch wel komen. De gunmages en de mule maken gehakt van de banes en vooral biles met goeie to hit rolls en een perfecte scatter die 4 modellen clipte. (Ik HAAT biles.)Rhupert geeft de nyss +1 def om het de mcThralls nog moeilijker te maken. Ik had controle over het bord maar mijn inschattingsfout met Gorten zou me nu de game gaan kosten. Ik krijg 1 controll point.

Cryx turn 3:

De Kraken krijgt 3 focus. De surgion met 1 hp maakt een nieuwe groep mcThralls welk emijn forgeguard en harlan chargen. Er sterfven 2 forgeguard en harlan verliest 3 hp. Darragh doet deathride en de banethralls komen in charge range van mijn jacks. Deze chargen dan ook en doen redelijke schade tegen de rockram. De Kraken charged, en slaat beide de rockram en de mule kapot. Oeps. Killshot scattered en solid ground red mijn gun mage ua. Terminus claimt de zone en Wint 2 controll points.

Mercs turn 3:

Ik kan de zone dus niet meer in, tenzij ik de kraken dood kan maken. Mijn rockram en mule zijn dood en de basher ga ik er niet echt tegen aankrijgen. Zelfs als ik feat, heeft de kraken 6" bereik in de gehele zone dus er spul inrennen en dat veilig houden gaat ook moeilijk worden. Big trouble.
De nyss maken de surgion, een stitch thrall en wat mcThralls dood. Harlan en forgeguard slopen nog wat mcThralls. Rhupert geeft de forgeguard though. Reinholdt geeft Gorten een lucky charm.Gorten cast strenght op de basher. Daarna loopt Gorten naar rechts, feat, landslide wat banes, een bile en darragh naar rechts. De Kraken word ook geslide, maar kan niet bewogen worden. Wel krijgt hij -3 def, rat en spd. Gorten schiet met zijn shotgun een groot gat in de kraken met een een mooie damage roll en lucky charm. Ik zet nog een nieuwe wall neer om de kraken wat verder van mijn spul af te houden. De mages schieten op banes en hij haalt aardig wat tough rolls. Ik vergeet tussendoor nog de bile thrall dood te schieten.. Oeps.. Thor rent de zone in.

Cryx turn 4:

Hij vraagt of de bile purge een order is. (Landslide houd ook orders tegen.) Ik zie op dat punt pas de bile en zeg teleurgesteld nee.. Darragh deathride de bile wat dichterbij. De kraken shuffled wat en slaat een keer tegen een forgeguard welke sterft. Killshot kilde 2 nyss. Terminus feat, charged Thor en slaat deze tot pasta. De bile loopt zijn 2" en purged nog 3 gun mages dood waardoor Terminus op arm 28 komt. Zijn overgebleven support rent wat heen en weer. Hij krijgt weer 2 punten.

Mercs turn 4:

Ik weet dat ik me hier niet meer uit kan redden. Ik besluit nog te proberen de Kraken te slopen. De basher krijgt 3 foc en charged de kraken en doet aardig wat damage. De forgeguard chargen maar ik krijg er vervelend genoeg maar 1 tegenaan. De nyss lopen naar voren en combinen maddelyn en de scarlock neer. Als ik Darragh makkelijk door krijg kan ik Terminus misschien nog wat naar achter thunderbolten. De gobber geeft Gorten een lucky charm en Gorten schiet darragh van zijn paard af. De gunmages krijgen helaas nog maar enkele puntjes damage op hem waardoor ik nooit meer langs de sac pawn van Terminus kan komen.

Cryx turn 5:

Zijn bane officer charged en vult de helft van Gorten's damage grid in. Terminus charged en slaat hem plat.

Spannende pot, maar helaas weer een keer verloren van Terminus. Het blijft echt een b*tch om tegen te spelen.

Ik heb nog steeds een hekel aan SPD 4 op Gorten. Ik moet er nog wat beter mee oefenen voor ik daar echt mee om kan gaan. Ook de langzame jacks, zeker wanneer er wreck markers liggen zijn niet meteen mijn ding. Ik mis mijn angelius. :P Gun mages en nyxx deden het heerlijk. De mule deed wat hij altijd doet. Ik moet beter op mijn heavies letten als mijn tegenstander een winconditie heeft die neerkomt op de vraag: "kan je terminus/kraken doodmaken? Nee? Dan win ik."

Toch denk ik dat de lijst wel potentieel heeft tegen cryx. Mogelijk dat ik hem binnenkort weer probeer met wat kleine tweakjes.  Als iemand goeie ideeën heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag. ;)

edit:

aanpassingen in de lijst. - basher - harlan versh - reinholdt - forgeguard
+ rockram + alexia and the rissen + lanyssa ryssyl

waarom? forgeguard zijn me te langzaam. Ik speel de lijst als een gunline dus ik hoop dat ik hun weaponmaster attacks kan missen.  Ik verander hun voor alexia.  Alexia en haar knechtjes kunnen in theorie de tegenstander in de weg lopen en mijn shooting meer tijd geven.  Met solid ground en een rockwall kan ik ze hogelijk strategisch plaatsen waar ze lekker in de weg staan. Een 2de rockram omdat ik met zulke langzame jacks waarschijnlijk altijd een charge ontvang. De Basher is heel leuk maar een rockram is veel stoerder. Ik moet reinholdt er hier voor uithalen wat ik wel jammer vind maar ik krijg er wel een 2de pow 15 gun voor terug. Harlan geruild boor Lanyssa. Ik verwacht dat lanyssa dubbele rockram goed support door ze gratis te laten assaulten en nog iets verder ook. Verder vinden alexia en Harlan elkaar ook niet zo aardig dus dan kan ze mooi zijn plek innemen.

nieuwe lijst word dan
Gorten
-rockram
-rockram
sylys
Thor
Gorman
Lanyssa
Rhupert
Alexia and the risen
max nyss
gunmages + ua
-mule
« Laatste verandering: februari 02, 2013, 03:17:22 pm door CallmeHK »

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: februari 10, 2013, 04:05:10 pm »

Toernooi pot 2 zit er op. Ik speelde tegen VagrantPoet met zijn Skorne.

Het werd Damiano vs Xerxis op incursion.

Gewonnen op scenario.

Ik kan even niet beter als dit, aangezien ik ben vergeten een logfile op te slaan. Korte recap:

Advanced deployed piraten blockten zijn cetrati het scenario uit en ik kon simpel punten pakken op de linkervlag. Ik heb de rechtervlag waar zijn beesten stonden steeds gecontest met halberdiers, cavalry en alexia (met surefoot!) zodat het hem daar niet lukte punten te pakken.

Uiteindelijk won ik op scenario en had ik Tiberion, alle cetrati, de reivers op 1 mannetje na en marketh dood. Hij had bij mij, Doc, de helft van de press gangers, alle cavalry en de helft van de halberdiers.

Dus in het toernooi nu 1-1.
Dit was de eerste pot met Damiano piraten die ik heb afgespeeld en het beviel redelijk. Er is zoveel synergy dat ik wel steeds moet nadenken of het wel klopt wat ik aan het doen ben, maar beurt 1 over de helft van het bord staan met een infatry swarm en een caster die ze kan buffen is zeker goed bij scenario play. Ik heb nog steeds meer plezier met het spelen van Galleon (en dus Bart/MacBain) maar Damiano verdient wel wat meer aandacht dan ik hem nu geef. :P

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: februari 14, 2013, 03:09:33 pm »

Ik ben al een tijdje aan het denken welke caster ik wil spelen naast Bart op 35 punten aantal. Ik wil dat de lijst het vooral goed doet tegen dingen waar ik met bart/galleon moeite mee zou kunnen hebben, ie infantry swarms die hard kunnen kloppen. (Denk aan cryx of khador.) Ik heb Gorten geprobeerd met nyss en gunmages maar verloor er 2 keer achter elkaar mee, en tijdens die potten frustreerde zijn speed 4 me enorm. Ik weet dat het een goeie caster is maar ik begin steeds meer te denken dat hij niet voor mij is. Drake macBain zou kunnen maar dan wil ik ook Galleon spelen en in een 2 list formaat doe ik dit liever niet. Durgen is obvious maar Bart eist dougal macnaile op en dan worden zijn templates een stuk minder goed. Mijn laatste hersenspinsel was een Fiona lijst, die is geïnspireerd op een artikel van Robert Shepherd. Veel keuzes die ik heb gemaakt in de lijst zijn ideeën die van hem afkomen.

Fiona
-Rociante
-Silly Willy
Kayazi Eliminators
Max nyss hunters
Max steelhead halberdiers
Max nyss hunters
eEiryss
Rhupert
Reinhold

De lijst is vrij agressief en is bedoelt om infantry legers neer te leggen. Mijn feat maakt het leger 1 beurt bijna onaanraakbaar, behalve tegen zeer hoge mat/ combined attacks of aoe's. Nonokrion brand en nyss/rociante/eEiryss zorgen voor een hoog casterkill potentie en silly willy en de gobber maken soulfires ook een valid assassination tool.

Ik speelde tegen Johny met retribution en rolde een sr13 scenario. Dit werd #10, rally point. 2 Grote zones in het midden van het bord. Je eigen zone kun je enkel dominaten voor 1 punt. Die van de tegenstander kun je controllen voor 1 punt, of dominaten voor 2 punten. Het objective van de tegenstander slopen is ook 1 punt waard. Het objective had als extratje dat je het kan teleporteren en dat friendlies fearless zijn als ze in de buurt staan.

Ik zei dat ik Bartolo/galleon + fiona had en hij liet pVyross en Ossyan zien. Ik wilde toch fiona spelen hoewel Bart hier niet een vreselijke keuze was geweest.

Ik won de roll off en koos om als 2de beginnen en aan de onderzijde van het bord. 2de speler scoort als eerste punten. :)

Hij speelde

pVyross
-Banshee
-Gryfon
Max Sentinels + ua
-Daemon
Stormfall archers
arcanist
arcanist

Deploy:

Sentinels met daemon is een smerige streek. Met pronto, movement heb je erg veel bereik op zijn hellmouth kanon en moet ik erg goed opletten hoe ik modellen neerzet. Ik wilde de eliminators tegenover hem hebben om hem snel te kunnen engagen of zijn ua te soulfire-en. Mijn nyss stonden centraal tegenover zijn sentinels om deze neer te schieten en tijdens feat turn te kunnen jammen. Halberdiers stonden rechts om zijn zone te gaan contesten. Alexia er achter om corpses op te vangen.

Ret turn 1:

Hij rende alles naar voren. De sentinels pronto-de daemon, en daarna rende hij vrij dichtbij. De banshee kreeg Hallowed Avenger en de sentinels Resolve.

Mercs turn 1:

Ik twijfelde even of ik Rociante focus moest geven om en daemon te schieten, maar het leek me toch verstandiger hem te rennen en LOS te blocken. (Hoewel daemon hier makelijk omheen kan.) Talgesh mark ging op een assassin en Rociante kreeg Nonokrion Brand. Het merendeel van het leger rende richting de zones. Het objective stond superirritant en ik moest er uit de buurt blijven, anders zou een daemon shot alles naar binnen zuigen en opeten. Sommige nyss en alexia verlieten nauwelijks mijn deployement. Ik schoot met eEiryss op de grifon en disrupte hem. Ik rende er halberdiers voor maar schatte de 2" reach verkeerd in. Nadeeltje van vassal. Achteraf gezien had ik reach van de halberdiers kunnen meten en zo beter de afstand kunnen inschatten. Rhupert gaf de nyss hunters though.

Ret turn 2:

Hij popte zijn feat. De sentinels rende en engage-de mijn 2 voorste nyss. Daemon kreeg weer pronto. Daemon liep en schoot op een halberdier rechts en zoog 2 halberdiers en 2 nyss naar binnen. Deze stierven allemaal. 5 man dood. :( Ik dacht dat dit RFP was en dus kreeg Alexia geen corpses. Achteraf gezien bleek dit niet te kloppen. Hij gaf zijn Griffon 3 focus, en zijn Banshee 2. De griffon deed een charge en sloeg Eiryss2 plat, maar kreeg niks voor elkaar tegen de halberdiers. Zijn stormfall liepen de zone in en snipete richting mijn nyss en halberdiers maar het enige dat ze voor elkaar kregen was 1 nyss Knocken en 1tje dood maken. De banshee schot op rociante, deed 7 punten schade en knockte hem.

Mercs turn 2:

Dat deed een beetje zeer maar ik zou deze beurt mijn eerste punt kunnen gaan scoren en mijn feat poppen om hem vast te laten zitten. Ik upkeepte talgesh mark gratis met silly willy en gaf Rociante 3 focus waarvan hij er 1 gebruikte om KD te shaken. Mijn Eliminators begonnen. De leader chargde een sentinel en de ander rende in base contact om gang te geven. Ik raakte gemakkelijk, en rolde 1,1,1, op mijn combo strike. Ok, ik ging dus geen punten krijgen deze beurt.. Rociante chargde de sentinels en sloeg er 2 dood. Hij engagde ook Daemon. De gobber en silly willen gaven Fiona arcane secrets en een lucky charm. Fiona liep vrij ver naar voren en popte haar feat. Ik kon met de +2 range van silly willy affliction casten op een sentinel die vrij ver weg stond. Mijn nyss activeerde en schoten er een hele berg de grond in. (Ik had Alexia eerst moeten activeren.)Ik vergiste me in Hallowed Avenger. Ik meende dat het zo werkte als rightous vengeance, maar dat was niet zo. Zijn banshee chargde dichterbij. Op zicht niet zo erg aangezien mijn feat een casterkill tegen Fiona zeer onwaarschijnlijk zou maken. De halberdiers chargde de griffon en deelde met 2 combines redelijk wat damage uit. 2 stuks rende naar voren om de starfalls te engagen. Alexia kwam iets verder naar voren en ik vergeet een thrall warrior te maken. Ik moet echt weer leren spelen met deze unit.. Rhupert gaf de nyss nog eens +1 def om ze zelfs tegen boosted attacks van jacks vrij safe te houden.

Ret turn 3:

Mijn tegenstander had het objective helaas verkeerd gelezen en dacht dat hij een goede kans had op een caster kill. Hij dropte upkeeps en campte focus. Daemon liep uit combat met Rociante en kreeg een mep in zijn gezicht die zijn rechterarm cripplede. Hij schoot op Rociante en trok de eliminators en 1 nyss hunter dichterbij. De nyss stierf, maar de eliminator overleefde met 1 HP. Rociante kreeg geen damage. De sentinels liepen wat heen en weer en kregen ook niet echt iets voor elkaar. Een arcanist deed powerbooster op de banshe en deze tramplede naar Fiona. Ik vroeg hem of hij niet vergeten was foxus uit te delen. Hij antwoorde dat hij een ander plan had. Ik was in de war. :P Zijn griffon en starfalls hebben niets gedaan. Hij activeerde zijn caster en probeerde Vyros te teleporteren. Ik zei dat hij het objective nog maar eens moest lezen. Hij zag dat hij het verkeerd had begrepen en dus eigenlijk een beurt verspilt had door te proberen Fiona te assassinaten met Vyros zelf doormiddel van flank. Hij liep naar voren en schoot een eliminator af op de halberdier in combat maar deze miste uiteraard. De scatter kwam nergens neer.

Mercs turn 3:

Hij zei dat ik hem nu wel dood kon maken, maar dit was nog niet eens zo simpel. Armour 20 is nog best taai. Ik gad rociante 3 focus en upkeepte talgesh mark met silly willy. De assassins maakte de sentinels voor rociante dood. Alexia maakte een risen van een corpse en knalde een fully boosted handcannon in Vyros maar kon zijn armour niet breken. Mijn nyss advancede en deden een combined attack met 5 man en braken ook geen armour.. Fione kreeg wederom arcane secrets en een lucky charm. Ik liep uit combat met de banshee, de zone in om een punt te scoren. De free strike raakte op een 8 en sloeg haar half dood. Ik arcte een soulfire op vyross en boost de attack roll. Hit. Ik boost de damge en gebruik de lucky charm. Ik rol 5,5,2,3,6 waarbij de laagste 2 dice weg gaan. 8 Damageg op vyross. Rociante loopt naar hem toe en boost to hit en boost damage wat Vyros op 2 HP laat. Ik koop een attack en rol de 8 die ik nodig heb om hem te raken. Ik rol ook genoeg om af te maken.

Had hij de ronde er voor geen eliminator gecast was ik waarschijnlijk met rociante voor de banshee gegaan en had ik geporbeert verder te spelen op scenario. Hij had echter focus weggegooid waardoor ik de casterkill wel durfde, maar het was close, en ik weet niet of ik had overleefd als het me niet was gelukt.

Anyway, leerpunten.

Pronto Daemon is eng.
Fiona's feat is awesome tegen infantry.
Affliction is awesome tegen high armour infantry.
Silly willy en Reinhold die buffs geven maken soulfires erg eng.
Ik beter opletten als ik Alexia speel.
Lees het scenario en de objectives goed.

Overigens speel ik wel heel erg vaak tegen retribution de laatste tijd en heb ik pas 2 games tegen hordes gespeeld. Beetje rare factiebalans online. Hopelijk steken de Ret spelers op het forum hier ook wat van op. :P

raven guard

• Hero Member
  • Ride the Lightning !!!
« Reactie #25 Gepost op: februari 14, 2013, 05:39:46 pm »

Cool battle report!

Even nog een ding over het objective. Deze kan als enige objective in SR2013 dominaten.
Ik vermeld het maar voor de zekerheid.

Ik heb zelf nog niet tegen de Daemon Pronto combo gespeeld, lijkt me interessant.

Wat ik trouwens een nadeel vind als je Fiona als tweede lijst neemt, is dat je twee uitersten hebt qua lijsten. Een lijst low model count met hoge ARM en dan een tweede lijst met squishy infantry spam. Ik denk dat je match-ups dan wel heel erg gaan afhangen van, heeft mijn tegenstander een hardcounter tegen een van de lijsten dan moet ik wel de andere kiezen om kans te houden dat ik de pot win.
Dus ik zou eerder een wat gebalanceerde lijst als tweede lijst nemen.
"If you're worried about losing, just win."
Jason Flanzer

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: februari 15, 2013, 08:47:45 am »

Toegegeven dat het inderdaad 2 uiterste zijn. Eigenlijk voelt Bart veel meer unbalanced door zijn lage modelcount dan de Fiona lijst. Maar ik vind zelf dat je dit al vrij snel hebt op 35 punten. Zodra je 50 punten raakt is het makkelijker de lijst op alle vlakken wat omhoog te trekken en zou ik ook wel 2x galleon durven te spelen, of verschillende smaken swarms. 35 punten heeft wat mij betreft een te hoog steen, papier, schaar gehalte.

Het helpt ook niet mee dat bijna alle Infantry van Mercs squishy is en hun jacks een beetje meh.. Ik snap je commentaar wel maar een goed alternatief kan ik zo snel niet verzinnen.

Havock

• Hero Member
  • Rolls in.
« Reactie #27 Gepost op: februari 16, 2013, 01:27:36 am »

Ik kijk naar je Gorten lijst en heb zelf zoiets van 'Durgen?' maar ja, die wil eigenlijk Macnaile (best bros 4 life enzo), alternatief; General Ossrum, je gorten lijst ziet er uit als iets wat je wel met die meneer kan spelen, en hij is toch wat beter gebalanceerd dan durgen, dat en een fatsoenlijke control area.

Spells als Snipe en Bullet Dodger zijn gewoon fantastisch met dingen als Gunmages en hun marshalled Mule :p
Resident forum Treadhead.

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: februari 16, 2013, 09:29:22 am »

Dank voor je commentaar. Hoeveel ik ook van durgen houd, ik vind hem niet echt een goeie partner voor baar Bart en aangezien Bart nu even helemaal hot is wil ik hem liever spelen. :p Ik heb Ossrum hier liggen en hij lijkt inderdaad wel interessant. Ik dacht zelf wat meer aan long gunners met snipe in een lijst waar taryn di la rovissi ook in zit. Ik zal me nog eens over hem buigen.
« Laatste verandering: februari 16, 2013, 07:36:37 pm door CallmeHK »

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #29 Gepost op: februari 16, 2013, 01:41:33 pm »

Hm... als ik zo eens kijk... Je hebt Bart voor de zware jongens, maar je wilt dus iets anti-infantry. Ik denk dan: Ashlyn. Waarom probeer je haar niet eens uit? Zeker met haar Tier list (lvl 3 op 35 punten) kan je leuke dingen doen tegen veel infanterie.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17