GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Critical Devastation ruling  (gelezen 6192 keer)

raven guard

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 3184
  • Ride the Lightning !!!
Critical Devastation ruling
« Gepost op: mei 03, 2013, 01:16:19 pm »

Critical Devastation is verhelderd/aangepast/hoe je het ook wil noemen.

Update:
 
Citaat
After further Infernal discussion, this is now the official ruling:
 
Roll 1d6 once for everyone in the AOE. They all move that distance.
 

If they do somehow happen to collide anyway (like from one model being unable to be moved), then they collide normally.
 

Edit: To be clear, the movement from Critical Devastation is still throw movement, so things that cannot be moved by a throw (e.g., Colossals) will not move and things could bump into them.


http://privateerpressforums.com/showthread.php?159181-Conquest-Crit-Devastation-confusion
Gelogd
"If you're worried about losing, just win."
Jason Flanzer

TheWill2

  • Moderator
  • Hero Member
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 3853
Re: Critical Devastation ruling
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2013, 02:14:30 pm »

Mooi zo, 1 diceroll die voor iedereen geld.
Gelogd

CrimsonGuard

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 1817
  • Kiss my shiny metal ass!
Re: Critical Devastation ruling
« Reactie #2 Gepost op: mei 03, 2013, 04:35:12 pm »

Was het eerst anders dan?
Gelogd
- "That's what I do; I drink and I know things "

CallmeHK

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 2130
Re: Critical Devastation ruling
« Reactie #3 Gepost op: mei 03, 2013, 05:27:19 pm »

Ik rolde eerder ook per model.

Tot bier een keer rule-de dat het 1 dice was.
Gelogd

Malebolgia

  • Elderlings
  • Hero Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 10036
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
Re: Critical Devastation ruling
« Reactie #4 Gepost op: mei 03, 2013, 10:40:08 pm »

Hehehe...ik was m'n tijd duidelijk vooruit ;)

Maar ik dacht me te herinneren dat dit een MKII verandering was...dacht echt dat dit al in de Field Test gefixt was. Geen idee waar ik dat dan vandaan had. En ook beter dan die chaos om per model te gooien.
Gelogd
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

CrimsonGuard

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 1817
  • Kiss my shiny metal ass!
Re: Critical Devastation ruling
« Reactie #5 Gepost op: augustus 13, 2013, 09:21:36 am »

Toch briljant om te zien hoe slecht bots zijn in het Nederlands  ;D
Gelogd
- "That's what I do; I drink and I know things "
Pagina's: [1]