GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]

Auteur Topic: Laatste ontvangen boek  (gelezen 44325 keer)

Toby

• Hero Member
    • wittwer.nl
Re: Laatste ontvangen boek
« Reactie #120 Gepost op: augustus 05, 2018, 09:32:12 pm »

Alles van Bowden is goed, ook Hue weer. Ik zag laatst dat Elhiem zijn Vietnam range aan het uitbreiden is...  ::)
Het zou toch 6mm worden.  ;) Staat nog steeds op mijn to-do lijst.
3D printen en meer: www.dreid.nl

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #121 Gepost op: augustus 05, 2018, 09:50:15 pm »

I know, maar dat ligt al weer een tijdje stil. 20mm skirmish is misschien makkelijker om weer op te pakken...
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #122 Gepost op: augustus 06, 2018, 08:54:36 am »

Mooie vondst! Eenmaal besmet gaat de bug nooit meer weg he... ;D Zit hier ook alweer een en ander te overwegen in 20mm. Ik ben nog niet verder gegaan met de eenheid die ik voor FNG gegenereerd, eerst de regels eens lezen. Eigenlijk vond ik die uit de uitbreiding beter, omdat je daar echt niet weet wat je tegenkomt, terwijl het bij FNG altijd minimaal een actie tegen een gelijkwaardige vijandelijke eenheid is. Juist de spanning van een patrol, waarbij je enkel een verlaten bunker of cache vindt en verder niks, lijkt me samen met firefights een goede, aansprekende speldynamiek op te leveren.
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]