GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1] 2 3

Auteur Topic: WW 174 - Underworld (Fluffpot) INSCHRIJFTOPIC  (gelezen 14644 keer)

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
WW 174 - Underworld (Fluffpot) INSCHRIJFTOPIC
« Gepost op: november 22, 2013, 11:12:51 am »

De strijd duurde nu al meer dan 1000 jaar. Aan beide kanten waren zware verliezen geleden. Toch woekerde de strijd voort. De inwoners van de stad kregen weinig mee van de bloedige oorlog die zich onder hun neuzen afspeelde. De veldslagen vonden meestal ’s nachts plaats. En daarnaast…….wie geloofde er anno 2013 nou nog in vampieren en weerwolven.

Viktor von Drach zat achter zijn bureau en keek de volledig in het zwart geklede jager aan. “Normaal gesproken zou ik je niet zo snel hebben uitgenodigd Dagwandelaar.” begon de oude vampier. “Maar er gebeuren vreemde dingen de laatste tijd.” De jager zette zijn hoed af en grijnsde. “Normaal gesproken zijn je volgelingen ook minder gelukkig als ik binnenkom.” Hij opende zijn jas en toonde een arsenaal aan wapens. De vampier siste bij het zien van de, met look gevulde kogels in de patroongordels die de jager over zijn schouders droeg. De andere patroongordel toonde zilveren kogels. “Doe dat dicht”, siste de vampier. “Met die wapens heb je al teveel van mijn kinderen naar een andere wereld geholpen.” Aragorn, de jager, grijnsde en sloot zijn jas. Hij pakte een dunne sigaar uit zijn zak en stak deze op. “En dan nu…..een whisky en ter zake.” “Nog niet” antwoordde de oude vampier. “We wachten nog op een andere gesprekspartner” Als antwoord klonk er een luide klop op de deur. Aragorn vloog overeind en trok twee revolvers. Viktor von Drach glimlachte en riep “Binnen” De deur ging open. Aragorn staarde verbaasd naar de persoon die binnenkwam. De overmaatse beharing, de puntige oren…..hij had nooit verwacht om dit beeld te zien. Met de snelheid van het licht wisselde hij een van de, met look-kogels gevulde, revolvers om voor een gevuld met zilver. “Lucian” spuwde Aragorn uit. Hij richtte de revolvers op beide leiders en grijnsde. “Dit is DE uitgelezen kans om voor eens en voor altijd met jullie af te rekenen.”

Viktor en Lucian schudden elkaar de hand en keerden zich naar Aragorn. “Dit zou inderdaad de kans zijn” begon Lucian. “Maar misschien kun je beter eerst even naar ons luisteren.”  Viktor vertelde het verhaal.

“Sinds een paar maanden worden er vampiers en weerwolven dood gevonden. Dit is op zich niet schrikbarend, aangezien wij eeuwenlang een oorlog hebben gevoerd, maar deze doden zijn anders. De verwondingen zijn vreemd. De lijken lijken wel aan stukken gescheurd. Eerst verdachten wij de aanhangers van Lucian, maar een gevangen genomen weerwolf vertelde ons dat ook aan Lucian’s kant dit soort slachtoffers vielen. Ik heb toen een van mijn mensen met deze gevangene meegestuurd naar Lucian om een toenaderingspoging te doen. Zoals het er uitzag hadden we een gezamenlijke vijand.”

Lucian vervolgde. “We hebben het hier over een kruising tussen wolf en vampier. Wij noemen ze Reapers. Overdag onherkenbaar, ’s nachts levensgevaarlijk. We hebben er inmiddels een paar gedood en dit is niet makkelijk. Zelfs afgehakte ledematen zijn nog gevaarlijk. De enige remedie is onthoofding en directe verbranding.”

Aragorn stak een nieuwe sigaar op. “En waar hebben jullie mij dan voor nodig? Zo te zien hebben jullie de oplossing al.” Viktor glimlachte. “We willen een special operations team samenstellen bestaande uit wolven en vampieren. Je raadt het al. Wie gaat dit team leiden. Vampieren dienen geen wolf en vice versa.” Lucian vervolgde. “En daar kom jij in het plaatje.”

So it begins. Jullie hebben het goed gelezen. Dit keer zijn de burgers OF Weerwolf OF Vampier. Ik zal deze verdeling maken. Deze pot nodigt natuurlijk onwijs uit om lekker te fluffen en dat verwacht ik ook wel van jullie.

En dan nu de rollen, ik hou het lekker simpel

REAPERS, Kruising tussen vampieren en weerwolven. Dodelijk voor iedere soort. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen bepaal ik het aantal.

The Ancient one:  Een aloude vampier of wolf die de gave heeft om te zien tot welke soort iemand behoort. (SEER)

The Technician: Een vampier of wolf die zich bezighoud met het ontwikkelen van gadgets. Zijn laatste gadget: een portable schild waarmee een persoon 's nachts beschermd is tegen wat voor aanval dan ook. Helaas weet alleen hij de code. (SORC)

Mocht het nou een daverend succes worden met inschrijven, dan wil ik nog wel wat rollen toevoegen.

Dan een extra dingetje. In deze pot hebben we twee zwervende items en wel. 1 shotgun en 1 set munitie. Deze twee gecombineerd zorgen ervoor dat er een shot gelost kan worden op een REAPER. Maar let op.......REGELS:
- Het schot mag alleen gelost worden als zowel munitie als gun in dezelfde handen zijn. Het schot mag op ieder moment gelost worden, maar wordt 's nachts effectief.
- Gun en munitie worden verplicht iedere nacht doorgegeven, geldt ook voor de reapers
- Het schot is ook dodelijk voor vampieren en wolven. Dus, wie er ook geraakt wordt sterft
- Wordt de houder van een van de items gelynched, dan valt het item in handen van Aragorn, die het 's nachts random doorgeeft aan een speler.
- Wordt de houder van een van de items gegrepen door een REAPER, dan valt het item in handen van de REAPER die het de volgende nacht weer door moet geven.
- Wanneer beide items in dezelfde handen zijn, kan de houder niet beschermd worden door de Sorc.

De volgorde van de nachtakties.
SORC----REAPER-------SCHOT------SEER

Hier laat ik het even bij.......Tenzij er nog vragen zijn. De inschrijving is bij deze geopend.

1. Michiel the Elf
2. Stijn 19
3. Mir
4. Bob
5. Inquisitor Constantine
6. Sawtoothgleek
7. Lazo
8. Valentinos
9. AR
10. Ivar Svenson
11. Aapje
12. IceAR13
13. Mr. Black
14. Wandelaar
15. LoD
16. Horizon
17. Howling Wolf
18.
19.
20.
« Laatste verandering: november 26, 2013, 04:39:56 pm door Aragorn »
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
Re: WW 174 - Underworld (Fluffpot) INSCHRIJFTOPIC
« Reactie #1 Gepost op: november 22, 2013, 11:20:39 am »

Maar ik heb patent op de Underworld settings! >:(
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #2 Gepost op: november 22, 2013, 01:01:50 pm »

Ik doe mee :)
Victoria Concordia Crescit.

stijn19

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: november 22, 2013, 01:12:57 pm »

count me in
Goblin Gardener

Aragorn

• Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #4 Gepost op: november 22, 2013, 01:20:38 pm »

tja, dat wist ik dan weer niet. Maar dan heb je nu wel eens de kans om in een Underworld setting mee te spelen. :D

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #5 Gepost op: november 22, 2013, 02:19:41 pm »

Heh, leven, schmeven. Er moet toch weeerwolf gespeeld worden? Ik ben 'in'.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Bob

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: november 22, 2013, 02:41:29 pm »

Ik doe mee!

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #7 Gepost op: november 22, 2013, 04:24:07 pm »

Ach, Underworld meets Blade... Toch?

I'm in.

Nog iets speciaals of je wolf of vampier bent? Dat je ook de andere partij mag uitmoorden om je eigen groep volledig te laten winnen?
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Possible

• Moderator
  • Hero Member
  • For Pony!
« Reactie #8 Gepost op: november 22, 2013, 04:56:18 pm »

Zou graag mee willen spelen, maar vanaf de 2e moet ik een week lang lustrum activiteiten organiseren, dus tenzij jullie me beloven de 1e dag op te hangen heb ik niet genoeg tijd om mee te doen. :P
That orphanage attacked me! It was self-defence!

*Gecensureerd wegens zeer ontoepasselijke inhoud*

Oh, en degene die dat in zijn onderschrift citeert kan meteen een week niet op het forum!

Aragorn

• Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #9 Gepost op: november 22, 2013, 05:04:36 pm »

Nog iets speciaals of je wolf of vampier bent? Dat je ook de andere partij mag uitmoorden om je eigen groep volledig te laten winnen?

Tuurlijk. Hebben Viktor en Lucian net de eerste stapjes gezet op weg naar een vrede na meer dan 1000 jaar oorlog. Komt een van de volgelingen met dit plan. Nee natuurlijk mag je de andere partij niet uitmoorden. Dan zit ik namelijk ook zonder werk.

SawtoothGleek

• Newbie
  • *
  • WereWolf, thagame.
« Reactie #10 Gepost op: november 22, 2013, 09:15:41 pm »

Long break, but ready to compete again.
If life isn't going the right way, turn left.

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: november 23, 2013, 08:51:43 am »

Zet mij er maar bij!
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #12 Gepost op: november 23, 2013, 12:50:00 pm »

Nee natuurlijk mag je de andere partij niet uitmoorden.

WAT? Vrede met die puntoren/schoothondjes*? NOOIT!

*: doorhalen wat niet van toepassing blijkt te zijn.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #13 Gepost op: november 24, 2013, 11:16:04 am »

Ook wel tijd voor een pot :)

count me in