GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1] 2 3 ... 35

Auteur Topic: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC  (gelezen 28627 keer)

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC
« Gepost op: november 28, 2013, 04:21:20 pm »

De strijd duurde nu al meer dan 1000 jaar. Aan beide kanten waren zware verliezen geleden. Toch woekerde de strijd voort. De inwoners van de stad kregen weinig mee van de bloedige oorlog die zich onder hun neuzen afspeelde. De veldslagen vonden meestal ’s nachts plaats. En daarnaast…….wie geloofde er anno 2013 nou nog in vampieren en weerwolven.

Viktor von Drach zat achter zijn bureau en keek de volledig in het zwart geklede jager aan. “Normaal gesproken zou ik je niet zo snel hebben uitgenodigd Dagwandelaar.” begon de oude vampier. “Maar er gebeuren vreemde dingen de laatste tijd.” De jager zette zijn hoed af en grijnsde. “Normaal gesproken zijn je volgelingen ook minder gelukkig als ik binnenkom.” Hij opende zijn jas en toonde een arsenaal aan wapens. De vampier siste bij het zien van de, met look gevulde kogels in de patroongordels die de jager over zijn schouders droeg. De andere patroongordel toonde zilveren kogels. “Doe dat dicht”, siste de vampier. “Met die wapens heb je al teveel van mijn kinderen naar een andere wereld geholpen.” Aragorn, de jager, grijnsde en sloot zijn jas. Hij pakte een dunne sigaar uit zijn zak en stak deze op. “En dan nu…..een whisky en ter zake.” “Nog niet” antwoordde de oude vampier. “We wachten nog op een andere gesprekspartner” Als antwoord klonk er een luide klop op de deur. Aragorn vloog overeind en trok twee revolvers. Viktor von Drach glimlachte en riep “Binnen” De deur ging open. Aragorn staarde verbaasd naar de persoon die binnenkwam. De overmaatse beharing, de puntige oren…..hij had nooit verwacht om dit beeld te zien. Met de snelheid van het licht wisselde hij een van de, met look-kogels gevulde, revolvers om voor een gevuld met zilver. “Lucian” spuwde Aragorn uit. Hij richtte de revolvers op beide leiders en grijnsde. “Dit is DE uitgelezen kans om voor eens en voor altijd met jullie af te rekenen.”

Viktor en Lucian schudden elkaar de hand en keerden zich naar Aragorn. “Dit zou inderdaad de kans zijn” begon Lucian. “Maar misschien kun je beter eerst even naar ons luisteren.”  Viktor vertelde het verhaal.

“Sinds een paar maanden worden er vampiers en weerwolven dood gevonden. Dit is op zich niet schrikbarend, aangezien wij eeuwenlang een oorlog hebben gevoerd, maar deze doden zijn anders. De verwondingen zijn vreemd. De lijken lijken wel aan stukken gescheurd. Eerst verdachten wij de aanhangers van Lucian, maar een gevangen genomen weerwolf vertelde ons dat ook aan Lucian’s kant dit soort slachtoffers vielen. Ik heb toen een van mijn mensen met deze gevangene meegestuurd naar Lucian om een toenaderingspoging te doen. Zoals het er uitzag hadden we een gezamenlijke vijand.”

Lucian vervolgde. “We hebben het hier over een kruising tussen wolf en vampier. Wij noemen ze Reapers. Overdag onherkenbaar, ’s nachts levensgevaarlijk. We hebben er inmiddels een paar gedood en dit is niet makkelijk. Zelfs afgehakte ledematen zijn nog gevaarlijk. De enige remedie is onthoofding en directe verbranding.”

Aragorn stak een nieuwe sigaar op. “En waar hebben jullie mij dan voor nodig? Zo te zien hebben jullie de oplossing al.” Viktor glimlachte. “We willen een special operations team samenstellen bestaande uit wolven en vampieren. Je raadt het al. Wie gaat dit team leiden. Vampieren dienen geen wolf en vice versa.” Lucian vervolgde. “En daar kom jij in het plaatje.”

De stad Safehaven, TWEE WEKEN LATER

Jaren geleden hadden de laatste bewoners de stad verlaten. Het verhaal van de stad was bloederig. Zowel weerwolven als vampieren hadden in deze stad gejaagd op voedsel. Nu lag de stad er verlaten bij. 

Aragorn leunde tegen de bar van de enige herberg die nog overeind stond in de stad. Samen met Viktor en Lucian had hij bepaald dat deze stad hun bolwerk zou worden. Zowel Viktor als Lucian hadden hun beste krijgers uitgekozen om deze missie uit te voeren. Aragorn bekeek de foto’s van het team. Stuk voor stuk koelbloedige moordenaars. Aragorn zou nog een beste klus krijgen om dit zooitje ongeregeld in het gareel te houden. Hij bekeek zijn arsenaal aan wapens. Wapens zowel tegen wolven als tegen vampieren. Toch koos hij als handwapens twee dolken en een zilveren katana. “Geen van beide partijen is bestand tegen een duurzame scheiding van hoofd en romp” mompelde hij grijnsend. Hij greep vanachter de bar een fles Tallisker en een schoon glas. Stak een sigaar op en ging aan een tafel in de hoek zitten. De bende zou snel arriveren en Aragorn betwijfelde of Safehaven zijn naam nog lang eer aan zou doen

So it begins. Jullie hebben het goed gelezen. Dit keer zijn de burgers OF Weerwolf OF Vampier. Ik zal deze verdeling maken. Deze pot nodigt natuurlijk onwijs uit om lekker te fluffen en dat verwacht ik ook wel van jullie.

En dan nu de rollen, ik hou het lekker simpel

REAPERS, Kruising tussen vampieren en weerwolven. Dodelijk voor iedere soort. We starten de pot met 2 Reapers. Deze reapers mogen 2 keer iemand bekeren en kunnen dus groeien tot 4 Reapers

The Ancient one:  Een aloude vampier of wolf die de gave heeft om te zien tot welke soort iemand behoort. (SEER)

The Technician: Een vampier of wolf die zich bezighoud met het ontwikkelen van gadgets. Zijn laatste gadget: een portable schild waarmee een persoon 's nachts beschermd is tegen wat voor aanval dan ook. Helaas weet alleen hij de code. (SORC)

Dan een extra dingetje. In deze pot hebben we twee zwervende items en wel. 1 shotgun en 1 set munitie. Deze twee gecombineerd zorgen ervoor dat er een shot gelost kan worden op een REAPER. Maar let op.......REGELS:
- Het schot mag alleen gelost worden als zowel munitie als gun in dezelfde handen zijn. Het schot mag op ieder moment gelost worden, maar wordt 's nachts effectief.
- Gun en munitie worden verplicht iedere nacht doorgegeven, geldt ook voor de reapers
- Het schot is ook dodelijk voor vampieren en wolven. Dus, wie er ook geraakt wordt sterft
- Wordt de houder van een van de items gelynched, dan valt het item in handen van Aragorn, die het 's nachts random doorgeeft aan een speler.
- Wordt de houder van een van de items gegrepen door een REAPER, dan valt het item in handen van de REAPER die het de volgende nacht weer door moet geven.
- Wanneer beide items in dezelfde handen zijn, kan de houder niet beschermd worden door de Sorc.

De volgorde van de nachtakties.
SORC----REAPER-------SCHOT------SEER

BELANGRIJK!!!! LYNCHES, LUNCHES EN NACHTAKTIES
De lynches vinden plaats op maandag, woensdag en vrijdag. De stemmen moeten vóór 20:00 uur bij mij binnen zijn.

De Nachtakties laat ik plaatsvinden op dinsdag, donderdag en zaterdag. De stemmen moeten op deze dagen vóór 22:00 uur bij mij binnen zijn. Uiteraard mogen deze keuzes ook na de lynch ingediend worden.

De reden dat ik hiervoor kies is dat ik altijd een hele lange tijd tussen de lynches vind zitten. Twee dagen geouwe....eh....dames van lichte zeden. Nu wordt dit onderbroken door een lunch en nachtakties. De reapers hebben zo ook wat langer de tijd.

DE EERSTE LYNCH VIND PLAATS OP VRIJDAG 29 NOVEMBER. DE EERSTE NACHTACTIES OP ZATERDAG 30 NOVEMBER.

En dan nog een laatste dingetje: Er staat niet voor niets FLUFFPOT. Fluff wordt dan ook zeer op prijs gesteld. 8)

1. Michiel the Elf
2. Stijn 19
3. Mir
4. Bob---------------Lynch dag 2
5. Inquisitor Constantine----lynch dag 4.........REAPER
6. Sawtoothgleek
7. Lazo---------------LUNCH dag 1
8. Valentinos
9. AR-----------------lynch dag 1
10. Ivar Svenson
11. Aapje
12. IceAR13---------lynch dag 3......REAPER
13. Mr. Black
14. Wandelaar
15. LoD
16. Horizon
17. Howling Wolf

Ik ga nu de PM's versturen

GAME ON
« Laatste verandering: december 07, 2013, 04:55:16 pm door Aragorn »
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
Re: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC
« Reactie #1 Gepost op: november 28, 2013, 04:48:56 pm »

Ik meldt me maar even, voor ik er opmerkingen over krijg....

Maar na 8 lesuren, rapportvergaderingen en iets te weinig slaap heb ik te weinig puf voor fluff....

Maar wij wolven komen toch pas naar buiten als de maan schijnt.  8)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #2 Gepost op: november 28, 2013, 05:10:10 pm »

Tsk Tsk IC. Geen puff voor fluff.......valt me toch een beetje van je tegen. :P

Met een tevreden glimlach liet Aragorn de laatste postduif vliegen. Iedereen wist nu waar hij moest zijn en wat er van hem verwacht werd. En daarnaast had iedereen, door deze duif, gelijk een snack voor onderweg.

Aragorn liep terug naar zijn tafel waar zijn glas en een verse sigaar op hem wachtten.
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #3 Gepost op: november 28, 2013, 05:50:52 pm »

Ten eerste moet er melding van worden gemaakt dat Horizon sowieso geen onzin spuit.

Ten tweede de vraag hoe de duif smaakte?

Bloed....de zoute smaak van bloed....Daar zat de paradox....

Wij weerwolven hebben bloed nodig..of smachten er in elk geval naar...

Waarom dan toch dat genot, wat je van top tot teen verlamde, wat door hem vlamd wanneer hij zijn nagels in de borstkas van een vampier sloeg? Vampieren hebbenn immers geen bloed en het was ook niet het geval dat er een schaarste aan bloed was. Waarom laaide die haat, en vervolgens het genot, dan altijd zo hoog op op het moment dat hij, als weerwolf, een vampier zag?

Dat waren de vragen waar Puntoor nu over na dacht. Puntoor had zijn naam verdiend na het doden van vele, maar dan ook vele vampieren. Maar toch begon de twijfel te knagen, vragen rezen op in zijn brein. Een brein dat al lang verwoest was door te grote hoeveelheden alcohol en bloed, vooral bloed. Bloed was een verslaving. En toch doodde hij vampieren, die geen bloed hadden. "Waarom?" mompelde hij ",waarom?"

*snip*

Een eeuwigheid later galoppeerde hij door een verlaten staat, onderwijl huilend naar een bebloede kogelronde maan. Was hij alleen?

Nee...dat was de ommekeer die had plaatsgevonden in de overbrugde tijd. Daar naast hem, naast Puntoor, de vampierdoder, zweefde een vampier. Beiden wisten van elkaar dat ze er waren. En toch was daar geen haat, geen genot vlamde op na het open halen van een weerloze borstkas. Nee, ze hadden een ander doel, een gevaarlijker doel......

Er zou bloed vloeien, en niet het bloed van weerwolven, en daar vampieren geen bloed hebben..... Het genot zou weer vlammen, daar de haat al bloeide...Een nieuwe vijand had zich aangediend.... 

Als laatste wil ik de opmerking maken dat Horizon absoluut geen onzin spuit.
Victoria Concordia Crescit.

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #4 Gepost op: november 28, 2013, 08:28:26 pm »

Ik stem op iedereen die op Valentinos stemt! Dus wees gewaarschuwd IC.

Anders stem ik gewoon op Aragorn. Want wij wolven en vampieren hebben liever geen normale mensen.
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #5 Gepost op: november 28, 2013, 08:30:40 pm »

donderdag, de zon kruipt richting de horizon, de schemer is ingezet en de vredige rust van de dag wordt doorbroken:

Bam! Bam! Bam! Valentinos lag lekker te rusten in zijn doodskist in de kelder toen hij gestoord werd door getik. Hij stond op en ging polshoogte nemen. Voorzichtig sloop hij de trap op en opende deur op een kier. Hij had zo precies zicht op hal, maar daar was niks te zien. BAM! BAM! BAM! Het ongenuanceerde getik ging door. Valentinos sloop de hal in richting het geluid. Het kwam uit de eetkamer. Toen hij voorzichtig rondkeek zag hij waar het geluid vandaan kwam. Een duif vloog met een onbeschrijfelijk hoeveelheid doorzettingsvermogen tegen de eetkamerraam met als doel binnen te komen. Valentinos opent het raam en laat de duif binnen. Van het kopje is nog weinig over. Het beetje hersens dat het beest had gehad zat over het raam gesmeerd. Valentinos vond aan de pootjes een briefje bevestigd. Hij las het bericht en dacht bij zichzelf 'so it beguns'. Na het diner poetste hij zijn tanden, pakte zijn wapenuitrusting en ging op weg naar de bar.

hmmm, interessant. Bang voor beschuldigingen?

Ten eerste moet er melding van worden gemaakt dat Horizon sowieso geen onzin spuit.

-snap-

Als laatste wil ik de opmerking maken dat Horizon absoluut geen onzin spuit.
Ik mis iets?

En de vraag blijft natuurlijk. Wat spuit Horizon dan wel? Heroine? ;)

Want wij wolven en vampieren hebben liever geen normale mensen.
Interessant. kan je geen keuze maken? :)

Ik stem op iedereen die op Valentinos stemt!
8)
Het kan, dus het moet 8)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #6 Gepost op: november 28, 2013, 08:44:21 pm »

Okay, okay... toch maar even wat fluff dan..:

I feel a change back to a better day
(Shape shift) Hair stands on the back of my neck
(Shape shift) In wildness is the preservation of the world
So seek the wolf and not man
(Shape shift) Nose to the wind
(Shape shift) Feeling I have been
(Move swift) All senses clean
(Earth's gift) (Back to the meaning) Back to the meaning of wolf and man

Oh, enne, AR: krijg jij hem toch gewoon?  :P
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #7 Gepost op: november 28, 2013, 09:27:04 pm »

Geen probleem IC, als Valentinos hem maar niet krijgt! (deze eerste ronde, daarna vertrouw ik hem niet meer)

Horizon spuit blijkbaar onzin. Of dat denken we. Of dat zouden we moeten denken. Of Michiel vliegt van het blaffen samen met Horizon. Of niet. Daar komen we vanzelf achter. Tijdens of na de pot.

De vliegende AR vloog wat rond ik de nacht, terwijl hij een aantal biertjes nuttigde. Als hij nu gevraagd zou worden om een rechte lijn te vliegen, zou hem dat waarschijnlijk niet meer lukken. Dus at hij maar een Bratwurst om wat rechter te kunnen vliegen. Maar toen hij halverwege was, zag hij opeens iets anders vliegen dat geen vampier was! WAT!?!?!? SCHANDE! Alleen vampieren mogen vliegen! Zo snel als hij dronken kon, vloog hij erheen, greep het uit de lucht en vrat het op. Het was op zich wel lekker, alleen de nasmaak was wat papierig. Ach joh, maakt het uit, horizon spuit toch geen onzin.

Even later kwam AR een groepje vampieren tegen. Ze waren diep in discussie, dus AR ging erbij hangen en riep heel grappig: Welke weerwolf gaan we vanavond opeten? Alle gezichten draaiden zich opeens om naar AR en spraken heel serieus: "Weet je het niet? Heb jij werkelijk geen idee? Er zijn reapers gesignaleerd, die vampier en wolf opeet! Wij hebben een gezamenlijke vijand nu en moeten samen optrekken om die gruwelijke mutanten kapot te maken!"

Jaja, dacht AR, het zal wel. Hij vloog door, at onderweg nog een paar weerwolven op en ging rustig ondersteboven hangen toen de zon begon op te komen. Reapers. Mutanten. Het zal wel. Die lust ik er ook nog wel bij als het moet.

(ik verwacht weer een ouderwetse dag 1 dood ::) )
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #8 Gepost op: november 28, 2013, 10:08:28 pm »

Veel spelers! Dat doet denken aan potten van een paar jaar geleden, toen dergelijke aantallen nog normaal waren. :) Ben benieuwd of de pot net zo actief gaat worden als de 'epische pot' van AR, dan vrees ik voor heel veel leeswerk.

Dhr. Schwarz krabde zich eens op zijn hoofd en tot zijn verbazing voelde hij twee puntoren opkomen, ook zijn armen waren ineens bedekt met opvallend veel beharing. Hij was de tijd compleet vergeten en het bleek alweer volle maan te zijn, tijd om weer wolf te worden dus. Na een ijzingwekkende, angstaanjagende brul was het tijd om eens op zoek te gaan naar wat vers bloed van een onschuldige dorpsbewoner of te dineren met een enigszins onsmakelijke, want vaak zeer taaie, vampier. Of, wacht, ditmaal was weerwolf Schwarz helemaal niet de slechterik! Hij was natuurlijk maar een onschuldige weerwolf die op zoek moest naar kwaadaardige reapers; kruisingen tussen vampieren en weerwolven ofzoiets. Verwarrend, dacht Schwarz, waarna hij toch maar een nietsvermoedende burger opat. Hij moest immers ook eten.
Stop met je leven, het is weer wederwolf tijd :)

howling wolf

• Hero Member
  • fallen angels
« Reactie #9 Gepost op: november 28, 2013, 11:13:07 pm »

Toen howling wolf het plaatsje safehaven naderde werd hij overspoeld door geuren. Veel onbekend, maar toch een paar die al eeuwen mee gaan. De verzender van de duif was er ook alsmede een paar van de roedel die hem ook al hadden gevonden en bericht over het nieuwe gevaar. Nieuw gevaar ha, dacht hij. Elke eeuw zijn er wel nieuwe gevaren. Die pups maken zich ook zo snel zorgen. Eerst waren het geweren die zilver over langere afstand naar je zenden. Toen men beelden op kon slaan liepen ze ook met hun staart tussen de benen. Toen kwam er iets dat dna heette. Het zal wel. Maar dit laatste gevaar, die reapers, dat was wel degelijk een gevaar. Dusdanig een dat hij zijn eclectische weg maar even liet voor wat het was. Hij en zijn ervaring waren nodig. Lucien had erom gevraagd en niemand weigert de alpha van een roedel iets.
a dagger at night is worth more than ten swords at day

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #10 Gepost op: november 28, 2013, 11:41:47 pm »

donderdag, de zon kruipt richting de horizon, de schemer is ingezet en de vredige rust van de dag wordt doorbroken:

The return of my King! Blij dat je weer meespeelt! :D

Het uur van middernacht naderde en zoals elke nacht was dit het uur waarop IceAR zou ontwaken. Hij was een heel speciaal wezen: een bloeddorstige kruising tussen een ijsbeer en een vleermuis. Zodra de kerkklokken in het rustige dorpje 12 keer sloegen ging IceAR op jacht. Hoewel hij het formaat had van een baby ijsbeer was hij nog steeds in staat om uiterst wendbaar door de lucht te fladderen.

Veel spelers! Dat doet denken aan potten van een paar jaar geleden, toen dergelijke aantallen nog normaal waren. :) Ben benieuwd of de pot net zo actief gaat worden als de 'epische pot' van AR, dan vrees ik voor heel veel leeswerk.
Tot op heden vind ik het een mager beginnetje, had wel verwacht tegen deze tijd op pagina 3 ofzo te moeten reageren, maar dat valt alleszins weer mee. Natuurlijk gaan jullie morgen weer alles volledig volspammen en heb ik weer onwijs veel bij te lezen...

Mijn stem gaat wrs naar iemand die nog niet gereageerd heeft: (bijvoorbeeld:) Stijn
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #11 Gepost op: november 29, 2013, 02:07:34 am »

En de vraag blijft natuurlijk. Wat spuit Horizon dan wel? Heroine? ;)
Daar ga ik mijzelf niet over uit laten ::)

Wat de cryptische tekst betreft, die blijft cryptisch...totdat Horizon daar verandering in wenst te brengen.

*snip*

Enkele straten verder....een bar....

De vraag of dat zich daar misschien het slachtoffer zou bevinden moet beantwoord worden...

"Dan maar het risico wagen," gebaard een klauw in de richting van de vampier.

Zij traden binnen...

*snip*

Hij was dronken..serieus dronken...tot morgen middag...

*hips*

« Laatste verandering: november 29, 2013, 02:28:45 am door michiel the elf »
Victoria Concordia Crescit.

Bob

• Full Member
« Reactie #12 Gepost op: november 29, 2013, 04:36:00 am »

Maar na 8 lesuren, rapportvergaderingen en iets te weinig slaap heb ik te weinig puf voor fluff....

Door te weinig slaap vergeef ik je die spelfout, maar dat kan eigenlijk niet natuurlijk.

Maar ik meld me ook en ik zal vrijdagmiddag eens een fluff proberen te schrijven. ;)

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #13 Gepost op: november 29, 2013, 05:40:47 am »

Met een zwiep ging z'n kist open. Met een elegantie zwaaide hij zijn benen over de rand heen. Ja, hij, Hozferatu, was er weer. Met een statige tred verliet hij zijn kelderruimte en liep zo de stad Safehaven binnen. Hij zag mede vampiers, maar ook weerwolven. Brrr, een allergische reactie maakte zich van hem meester. Maar, ach, Victor had het zo gezegd, de reapers moesten worden gestopt en als samenwerken met de eeuwenoude vijand de manier was omdat te doen dan zij het zo.
Maar dat was niet alles, hij moest ook nog eens luisteren naar Aragorn, de jager, de vampieren slachter. Dat voelde wel een beetje vreemd. Normaliter bleef Hozferatu toch wel uit de buurt van dat mens. Hopelijk had Aragorn in ieder geval geen knoflook gegeten.

Over de opmerking van Michiel: hij wil liever niet dat ik hem een derde keer ga lynchen. Twee keer in 1 pot vind hij wel genoeg blijkbaar  ;D. Mijn tip aan hem was (toen hij me vroeg om in te schrijven) om niet te gaan roepen dat ik onzin spui.  8)

Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

howling wolf

• Hero Member
  • fallen angels
« Reactie #14 Gepost op: november 29, 2013, 08:52:14 am »

de zon kwam laat op en ondanks dat de nachten koud en lang waren was nog niet iedereen aangekomen in safehaven. Je zou denken dat ze langer en sneller konden reizen in deze dagen. Howling wolf's haren gingen ervan overeind staan. Nosferatu, onbetrouwbaar volk. Eeuwen hebben ze ons als slaaf gebruikt tot we in opstand kwamen. En nu we met ze samen moeten werken hebben we de helft van het etmaal niets aan ze. Hij voelde zich weer superieur aan de bloedzuigers. De wolven, nu ze hun transformatie volledig onder controle hadden, waren altijd gevaarlijk en niet meer die 3 nachten in een maand. Hij hoopte dat er nog wel wat van die bloedzuigers wakker zouden blijven om mee te zoeken ofhelpen nadenken over een plan van aanpak.
De wind draade iets en een onbekende geur kwam tot hem. Dit was een compleet andere geur, wolf noch nosferatu, iets totaal anders en het was in de buurt. Een laag gegrom kwam van diep uit howling wolf's strot omhoog. Dit wezen was niet dom. En wist zich goed te vebergen tussen de wolven. Een kleine glimlach verscheen over zijn gezicht. De jacht op de vampieren was allang niet spannend meer en saai geworden, maar dit beloofde iets nieuws.
a dagger at night is worth more than ten swords at day
Pagina's: [1] 2 3 ... 35