GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 35

Auteur Topic: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC  (gelezen 28679 keer)

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
Re: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC
« Reactie #15 Gepost op: november 29, 2013, 09:40:44 am »

Dr. Acula werd wakker. Na de post te hebben gehaald en een klein ontbijtje te hebben genuttigd zat hij zijn tanden te stoken met een klein duiven botje. Welnu, tijd om aan het werk te gaan. Hij was wat stijfjes nadat de wolven hadden geprobeerd om hem de laatste uit stukken te scheuren, maar hij had het ternauwernood toch overleeft, ook al moest hij zich een tijdje terug trekken om op krachten te komen.

En om jullie angst voor AR weg te nemen zet ik mijn vote voorlopig wel op Flip.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #16 Gepost op: november 29, 2013, 10:11:23 am »

Lazo, wees niet bang, iedereen die op Flip stemt krijgt mijn stem! Jij bent dus de eerste.

Een goede tweede voor mijn stem is IceAR:
Citaat van: IceAR
Hij was een heel speciaal wezen: een bloeddorstige kruising tussen een ijsbeer en een vleermuis.
Probeer nu nog maar eens uit te leggen dat IceAR géén reaper is. Kruising tussen wolf en vampier komt wel verrassend dichtbij ijsbeer en vleermuis. Ok, de ijsbeer is niet helemaal perfect, maar ze lijken toch allebei wel op een knuffelschoothondje en dus op een wolf.

Het is dat Lazo mijn stem al krijgt, anders zou IceAR hem om zijn fluff krijgen. Een veel duidelijkere hint kan je niet geven dat je reaper bent.
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #17 Gepost op: november 29, 2013, 11:13:04 am »

Toen Aapje de kroeg in kwam, had hij wel zin in een vers bakkie met mensenvlees. Teentje knoflook er bij, plastic bestek en hij kon wel weer verder. Even op adem komen.

Echter was hem dat niet lang gegund, want die o zo vervelende Aragorn kwam weer binnen met een lastig verhaal waarvan hij maar de helft mee kreeg. Het interesseerde hem ook niet zo veel wat er gezegd werd, tot hij het woord vampier hoorde. Hij sprong van de barkruk en pakte Aragorn bij de kraag. "Ben jij een vampier?" Waarop Aragorn antwoordde: "Waar baseer jij dat op?". "Oh, gewoon, hoe jij reageert enzo, ik weet het eigenlijk niet want jouw verhaal is niet zo interessant." Aragorn was verbaasd, want de rest van de mensen was bijzonder geïnteresseerd in zijn verhaal. "Luister dan eens. Er zijn een aantal vampiers in onze gemeenschap, je moet ons helpen!" Waarop Aapje zich niet bedacht, naar boven rende in de kroeg en in zijn kamer de speciaal ontworpen Garlick gun pakte, waarmee hij toch wel even ging kijken of de wolven echt wolven waren...

Gegroet. IC heeft mijn stem, omdat het IC is.

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #18 Gepost op: november 29, 2013, 11:35:52 am »

Hozferatu fronsde zijn dunne doch borstelige wenkbrauwen. De vliegende AR zag dat IceAR een vliegende ijsbeer was. En hij vroeg zich af wat voor een wezen Aapje nu wel niet was. Wat wilde hij met een knoflook geweer tegen weerwolven uitrichten?

Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #19 Gepost op: november 29, 2013, 11:37:56 am »

Over de opmerking van Michiel: hij wil liever niet dat ik hem een derde keer ga lynchen. Twee keer in 1 pot vind hij wel genoeg blijkbaar  ;D. Mijn tip aan hem was (toen hij me vroeg om in te schrijven) om niet te gaan roepen dat ik onzin spui.  8)
Dit gaat mij overigens zo in de problemen brengen, mocht je wolf vampier reaper blijken :-X

Toen Aapje de kroeg in kwam, had hij wel zin in een vers bakkie met mensenvlees. Teentje knoflook er bij, plastic bestek en hij kon wel weer verder. Even op adem komen.

Echter was hem dat niet lang gegund, want die o zo vervelende Aragorn kwam weer binnen met een lastig verhaal waarvan hij maar de helft mee kreeg. Het interesseerde hem ook niet zo veel wat er gezegd werd, tot hij het woord vampier hoorde. Hij sprong van de barkruk en pakte Aragorn bij de kraag. "Ben jij een vampier?" Waarop Aragorn antwoordde: "Waar baseer jij dat op?". "Oh, gewoon, hoe jij reageert enzo, ik weet het eigenlijk niet want jouw verhaal is niet zo interessant." Aragorn was verbaasd, want de rest van de mensen was bijzonder geïnteresseerd in zijn verhaal. "Luister dan eens. Er zijn een aantal vampiers in onze gemeenschap, je moet ons helpen!" Waarop Aapje zich niet bedacht, naar boven rende in de kroeg en in zijn kamer de speciaal ontworpen Garlick gun pakte, waarmee hij toch wel even ging kijken of de wolven echt wolven waren...

Gegroet. IC heeft mijn stem, omdat het IC is.
Kijk eens aan: onze aapmans is weer binnen, even ongenuanceerd als altijd, al toverde de fluff een glimlach op mijn gezicht te voor schijn.

Nu ga ik zelf ook lekker ongenuanceerd doen:
Lazo = safe --> stemt op Valentinos, terwijl hij daarmee waarschijnlijk een stem incasseert.
IceAR = safe --> een te overduidelijke verwijzing naar een reaper, doe je niet gelijk als wolf.
Horizon = safe --> spuit duidelijk geen onzin :P

Brak.....bloed....bloed nodig.......

*snip*

Tanden verhieven zich uit een weerloze borstkas......nog steeds brak...

Een arm, omvat door een harige klauw, bewoog zich in de richting van een bebloede bek......een beetje beter...

Botten verbrijzelden onder het verpletterende gewicht van een groot en harig lijf..........aaaaaaah.......dat kon er mee door..

Langzaam kwamen er herinneringen, van de avond daarvoor, terug in zijn verwoeste brein. Herinneringen aan een geur, die hij nog nooit eerder geroken had.....de vijand...hij was in hun midden....vermomd.......bloed zal vloeien..

*snip*

« Laatste verandering: november 29, 2013, 11:44:13 am door michiel the elf »
Victoria Concordia Crescit.

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #20 Gepost op: november 29, 2013, 11:58:15 am »

Hozferatu dacht nog eens diep na. Oh ja, nu snapte hij Aapje wel. doh. Zo lang in een kist liggen maakt roestig.

@ Michiel:
juist bij Ice is het een risico om zo te denken als jij nu doet.
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #21 Gepost op: november 29, 2013, 12:09:55 pm »

Hozferatu dacht nog eens diep na. Oh ja, nu snapte hij Aapje wel. doh. Zo lang in een kist liggen maakt roestig.

@ Michiel:
juist bij Ice is het een risico om zo te denken als jij nu doet.
Ben ik me van bewust, vorige keer pakte dit juist uit, wat in principe de kans vergroot dat het dus nu omgekeerde psychologie is. Echter, blijft het voor mij moeilijk voor te stellen, dat je, wanneer je reaper bent, gaat beginnen over een kruising van een vleermuis en ijsbeer(!?). Het lijkt mij dan, dat als je dan toch een duidelijke hint wilt geven, dan niet begint over een ijsbeer. Lijkt mij eerder een grap in verband met zijn naam, en geen grap die snel maakt als zijnde reaper.

Daarom voor nu eventjes safe, zeker omdat zowel jij als AR het al als opvallend/verdacht hadden benoemd( al geef jij niet echt een waarde oordeel, je noemt het echter wel).

EDIT: bijna de fluff vergeten ::)

*snip*

Bloed...die geur van bloed..gemengd met iets anders....de geur van de vijand...

Hij zat ze op de hielen...hij wist het........maar wie was het?

Twijfel overheerst....

Ervaring....sprekend als ware een leraar: "doe het rustig aan......de jacht duurt nog lang...."
« Laatste verandering: november 29, 2013, 12:14:40 pm door michiel the elf »
Victoria Concordia Crescit.

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #22 Gepost op: november 29, 2013, 12:24:56 pm »

Duncan McDane meldt zich aan het front met de belofte dat er vanavond meer fluff komt.

Constatering 1 is dat het wel heel erg opvallend is dat de eerste posters die hun geaardheid openbaren zonder uitzondering Hondsdolle Maanhuilers met een chronische Giletteallergie zijn en McDane is daar niet zo wild van. Bijna alsof de roedel elkaar ook kan ruiken zonder dat ze van elkaar weten wie ze zijn.
Het is dat Viktor samenwerking heeft gelast, want de kans op vlooien en samenwerking met die Bebaarde Loch Lomond Lurkende Zweetstinkert, brrr. Er zijn er die voor minder vrijwillig een bolletje knoflook naar binnen hebben gewerkt  :-\.

Zo, en na zoveel vriendjes gemaakt te hebben bepaal ik mijn stem later wel. Waarom en op wie? Geen idee, iemand die mij gewoon een aanleiding geeft, en dat is dus ongetwijfeld een bottenkluiver (  en met een beetje mazzel een Reaper, maar goed, ik verwacht daar nog weinig actie van, die zullen eerst wel op volle sterkte willen komen en neen, ik wil mijn pure bloed niet met deurmatjesgenen en sporen van tekenbeten vermengd zien, bitte ).
Very 'Eavy,
Very Metal!

stijn19

• Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: november 29, 2013, 12:30:53 pm »

Ik meld me even present. Vandaag heb ik pas na 5uur tijd om te reageren aangezien ik zo een optreden met de band heb en daar zit een heel gebeuren omheen dat tot 5uur duurt. Dus tot dan verwacht niets.
Goblin Gardener

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #24 Gepost op: november 29, 2013, 12:39:15 pm »

Het was rond de middag toen een zilverkleurige Chevrolet Suburban langzaam de hoek om reed. In deze buurt vol rijke yuppen die niet voor elkaar onder wilden doen helemaal niet zo'n opvallende verschijning en met zijn geblindeerde ramen een prima manier om ook overdag de mensen op straat in de gaten te houden. Niet dat het echt nodig was: het druilerig grijze novemberweer, dat genoeg was om zelfs de meest hopeloze optimist een depressie te bezorgen, zorgde ervoor dat ook vampieren eigenlijk gewoon overdag over straat konden. Maar waarom naar buiten gaan, als je ook gewoon binnen kon zitten, ongestoord, verwarmd en (relatief) onopvallend? Mir - want zo werd de bestuurder al tijden genoemd - mocht dan ruim 300 jaar oud zijn, hij kon geen enkele reden bedenken waarom hij niet van de geneugten van deze tijd zou kunnen genieten.
Nadat hij met zijn ogen de straat had afgespeurd, parkeerde Mir de SUV aan de stoeprand, pakte zijn zonnebril - een zonnebril op een grijze herfstdag, daar moeten ze nog eens iets op verzinnen - en stapte uit. Nadat hij nog eens de omgeving had rondgekeken, trad hij het naastgelegen etablissement binnen. Het was er donker - zoals dat hoorde - en op het middaguur grotendeels verlaten. Aan een tafel in de hoek zaten een aantal bekende figuren. Mir liep met bedachtzame tred naar de bar, bestelde een glas Laphroaig en stak een sigaar op. Een combinatie die hem ongetwijfeld snel onder de aandacht van de overige bezoekers zou opleveren, te meer omdat je hier al sinds jaar en dag niet mocht roken.
'Hoe ziet een reaper er eigenlijk uit? En ruiken ze anders dan wij?' vroeg hij zich af.

Nog weinig gelezen, had nog niet meegekregen dat we vandaag al beginnen. Meteen maar even de aandacht op mezelf vestigen met een vraag over de regels:

Citaat
Dit keer zijn de burgers OF Weerwolf OF Vampier. Ik zal deze verdeling maken

Maakt het uit welke rol je hebt? Of is het puur voor de fluff?
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #25 Gepost op: november 29, 2013, 12:58:51 pm »

Ik meld me even present. Vandaag heb ik pas na 5uur tijd om te reageren aangezien ik zo een optreden met de band heb en daar zit een heel gebeuren omheen dat tot 5uur duurt. Dus tot dan verwacht niets.

Troost je, daarna verwachten we ook niet zo heel veel...  :-*.
/Sarcasm.

@Mir: Voor mij wel, want als ik moet kiezen tussen Nobele SangSecters en Puntoormarmotten die achter hun eigen staart aanrennen is de keuze wel vrij eenvoudig gemaakt, alhoewel het regeltechnicsh niets uitmaakt. Parbleu.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #26 Gepost op: november 29, 2013, 01:06:02 pm »

:) Kijk, een man naar mijn hart. En met stijl, want Bommel-referenties. Deze platte, eh, weerwolven zijn natuurlijk voor geen cent te vertrouwen. Maar niets vebroedert zo sterk als een gezamenlijke vijand, dus we lijken tot elkaar veroordeeld. Een keertje vaker douchen per dag, maar we zullen het wel overleven. Misschien dat die hooliganistische trekjes die men jachtinstinct noemt, mits in goede banen geleid door iemand met enige intelligentie en een goede bloedlijn, nog van pas kunnen komen.

De opmerking van IceAR roept natuurlijk om een stem. Aan de andere kant zijn er ook genoeg oude rotten die weer terug zijn en een knuffelstem verdienen.

Praw! Der Hemeldonderweder! (we mogen tenslotte nooit onze midden-Europese roots verloochenen)
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #27 Gepost op: november 29, 2013, 01:14:28 pm »

Een goede tweede voor mijn stem is IceAR:
Citaat van: IceAR
Hij was een heel speciaal wezen: een bloeddorstige kruising tussen een ijsbeer en een vleermuis.
Probeer nu nog maar eens uit te leggen dat IceAR géén reaper is. Kruising tussen wolf en vampier komt wel verrassend dichtbij ijsbeer en vleermuis. Ok, de ijsbeer is niet helemaal perfect, maar ze lijken toch allebei wel op een knuffelschoothondje en dus op een wolf.

Het is dat Lazo mijn stem al krijgt, anders zou IceAR hem om zijn fluff krijgen. Een veel duidelijkere hint kan je niet geven dat je reaper bent.
Inderdaad. Een soort subtiele net-niet vergelijking, waar wel uit te worstelen valt en toch een ideale 'told you so' klaar hebben staan.

...wij wolven en vampieren hebben liever geen normale mensen.
De reden dat ICE mijn stem niet krijgt is dat AR wel overduidelijk geen Vampier/Weerwolf is. Zijn gebrek aan keuze voor een van deze kanten in zijn eerste post laat zien dat hij geen van beiden is... En volgens mij hebben we alleen wolven, vampieren en reapers. Reaper it is!

Opvallend puntje is de makkelijke manier waarop Michiel mensen safe zet.

Vote staat op AR

diezelfde donderdag, een paar uur later, de duisternis was volledig gevallen en een licht briesje zorgde voor zacht deinende takken.

Valentinos was bijna bij de bar. Hij voelde een aanwezigheid, maar kon deze niet plaatsen (waarschijnlijk doordat desbetreffend persoon nog geen fluff heeft gepost). Een oncomfortabele rilling liep over zijn rug. Hij keek slachtoffers eerst graag recht in de ogen voor hij zijn tanden erin zette. Het bericht wat de duif met zich mee had gebracht had al tot nadenken gezet. Maar het gevoel dat er iemand is, zonder het met je zintuigen waar te nemen beviel Valentinos niet. In de duisternis lag het comfort, maar nu voelde hij zich niet veilig. Hij controleerde zijn wapen. De Takana was zijn favoriete wapen en terwijl hij hem door de lucht kliefde viel een intense rust over hem heen. Hij spitste zijn oren en ging op onderzoek uit. Langzaam verdween hij in de diepzwarte duisternis van de bebouwing, waar geen maanlicht kon schijnen.
Het kan, dus het moet 8)

howling wolf

• Hero Member
  • fallen angels
« Reactie #28 Gepost op: november 29, 2013, 02:19:32 pm »

De sfeer in de bar werd, naarmate er meer vampieren er weerwolven binnen kwamen, steeds grimmiger.
Blijkbaar zat er nog steeds te veel uit zeer tussen beide groepen. Zoveel zelfs dat een gezamenlijke vijand daar weinig verandering in bracht. Waarschijnlijk zou de oorlog tussen beide rassen gelijk opwaaien als we eenmaal van de reapers ontdaan hebben. Howling wolf zag dat de 2 vampieren, Duncan en Mir, er al op aan het sturen waren. De eerste beschuldigingen zullen wel van hen komen naar de wolven toe. waardoor de wolven samen spannen naar de vampieren toe.

De vreemde geur raakte steeds meer op de achtergrond doordat de testosteron niveau's begonnen te stijgen. Nog even en we zijn meer met elkaar bezig als dat we samen werken om de reapers te pakken. Hopelijk had Lucien er goed aan gedaan om dit op deze manier te regelen en er een mens bij te halen.   

a dagger at night is worth more than ten swords at day

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #29 Gepost op: november 29, 2013, 03:09:57 pm »

Zit te bedenken wie mijn stem waardig is. Stijn en IceAR zijn op mij na de meest actieven, maar AR wilde hem ook...
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 35