GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 35

Auteur Topic: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC  (gelezen 29890 keer)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
Re: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC
« Reactie #30 Gepost op: november 29, 2013, 03:27:38 pm »

@HW:
Citaat
Misschien dat die hooliganistische trekjes die men jachtinstinct noemt, mits in goede banen geleid door iemand met enige intelligentie en een goede bloedlijn, nog van pas kunnen komen.

Wel lezen hè? Ik zeg hier 'let's give it a shot'. Dat ik jullie na eeuwenlange strijd op leven en dood niet vertrouw, kun je mij niet kwalijk nemen. Nu is er echter een gevaar dat ons beiden bedreigt, dus zijn we genoodzaakt samen te werken.

Mir deed zijn zonnebril af en trad te huilende wolf tegemoet. Hij haalde zijn neus op - aan de stank zou hij heven moeten wennen-, stak zijn linkerhand omhoog, met een gebaar dat 'let op, ik doe niets' verbeeldde en bewoog deze langzaam naar zijn laars. Daar trok hij een zilveren dolk tevoorschijn en terwijl hij zijn hoofd naar de weerwolf boog, bood hij het wapen met beide handen aan hem aan als gebaar van verzoening. 'Misschien is het beter als je het niet aanraakt, maar je begrijpt de bedoeling', zei hij.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

howling wolf

• Hero Member
  • fallen angels
« Reactie #31 Gepost op: november 29, 2013, 03:49:06 pm »

Citaat
Wel lezen hè? Ik zeg hier 'let's give it a shot'. Dat ik jullie na eeuwenlange strijd op leven en dood niet vertrouw, kun je mij niet kwalijk nemen. Nu is er echter een gevaar dat ons beiden bedreigt, dus zijn we genoodzaakt samen te werken.

oh, ik las het wel degelijk goed. het is dat het moet en het liefst heb je ons dan nog steeds aan een ketting. En je kan mooi zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn, maar jullie waren de gene die ons tot slaaf maakte en het was jullie Viktor die de oorlog startte. de reapers vinden hun achtergrond ook bij jullie, aangezien jullie zo graag overdag buiten willen lopen. kortom we zitten in deze ellende door jullie en als we jullie te hulp komen worden neuzen opgehaald onder het mom van het moet maar.

Howling wolf keek naar de zilveren dolk en weer naar Mir, ondanks dat deze een hekel aan zijn soort had wilde hij het nog wel serieus proberen. Howling wolf accepteerde het gebaar. als wij maar een voorbeeld zijn voor de rest hoopte hij.

wellicht dat ik niet meer online kan komen tot na 9 uur dus ik gooi er nu vast een stem uit op de eerste in de lijst die nog niet gereageerd heeft, in dit geval zaagtand
a dagger at night is worth more than ten swords at day

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #32 Gepost op: november 29, 2013, 04:41:36 pm »

Ik laatmijn stem staan zoals ik aangegeven heb in mijn 1e post! Nu door met andere zaken, waaronder Sinterklaas vieren!
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #33 Gepost op: november 29, 2013, 05:03:31 pm »

De mijne is er ook uit naar Flip.

Ben aan het werk, zal morgen eens rutig het een en ander lezen.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #34 Gepost op: november 29, 2013, 05:19:32 pm »

oh, ik las het wel degelijk goed. het is dat het moet en het liefst heb je ons dan nog steeds aan een ketting. En je kan mooi zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn, maar jullie waren de gene die ons tot slaaf maakte en het was jullie Viktor die de oorlog startte. de reapers vinden hun achtergrond ook bij jullie, aangezien jullie zo graag overdag buiten willen lopen. kortom we zitten in deze ellende door jullie en als we jullie te hulp komen worden neuzen opgehaald onder het mom van het moet maar.

Oh, huil, huil.
Hier, have a Scooby-snack.  ;D
Very 'Eavy,
Very Metal!

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #35 Gepost op: november 29, 2013, 05:20:53 pm »

Aaarh! Toen Ivar wakker werd zag hij dat het al verschrikkelijk donker was. Nou ja, dat het donker was vond hij niet erg maar hij was wel laat. Ivar vloekte en sprong op, vergaderen met die langtanden, wat een plezier. Hij was Lucian tot in de dood loyaal, maar om nou vrienden te worden met de aloude vijand... Hij was er erg sceptisch over. Hij zag een vliegende ijsbeer. Eerst nam hij het niet waar maar ineens bleef hij staan en keek nog een omhoog. Wat doet dat beest hier? Dacht hij tot het weer in hem op kwam dat hij nog moest vergaderen. Toen hij in de kroeg kwam, ging hij eerst maar eens aan de bar zitten en bestelde een koffie met rum. Toen keek hij wat beter om zich heen. Vampiers én weerwolven, in één bar, en nog was er niemand dood. Meteen vielen hem een aantal dingen op. Ten eerste dat hier een vliegende ijsbeer zat, en ten tweede dat Michiel de weerwolf het prima leek te kunnen vinden met Horizon, een vampier. Zouden zij dan beiden niet zijn wat ze beweren?
Ik stem op IceAr, zelfs als hij geen Reaper is, zijn dit soort opmerkingen naar mijn idee erg gevaarlijk voor de pot omdat je verwarring zaait. Michiel staat ook hoog bij mijn verdachten. Sammenspannen met een vampier, tsk.

twee waarschuwingen. Gelezen.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: november 29, 2013, 05:25:08 pm »

Ivar! Zit! Geef poot!
Goed, zo, dattis een brave hond, heel goed, nou, af, in de mand, lig.

...en met een geparfumeerd lapje voor de neus koos McDane kokhalzend een wat beschaafder plekje aan een donkere hoektafel, na collega-tandenstoker Mir voor een paar glaasjes roodsap gestuurd te hebben. De knul moest nog wel even weten wat zijn plaats was, tenslotte deed hij nog maar 4 eeuwen mee.
Very 'Eavy,
Very Metal!

stijn19

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: november 29, 2013, 05:27:51 pm »

Aangezien dit een fluffpot is kijk ik dan ook voor lynch 1 iig even naar content van fluff. Voor een weerwolf ben je wel erg bloedzuigend georienteerd Michiel de Elf, ben je een hybride model? Al heb jij volgens mij nog nooit fluff geschreven in een willekeurige pot waar niet iedereen vervolgens over viel  ;)

Verder vind ik dat IceAR's opmerking om in een vroeg stadium, (de dag voor de daadwerkelijke vote) inactiefjes te gaan stemmen een stille poging om elke vorm van discussie/informatie op dag 1 de nek om te draaien. Staat me dus niet heel erg aan.

Verder proef ik subtiele hypepogingen in de posts van Ivar Svenson en IC om IceAR over de afgrond te duwen en hoewel mij zijn eerste post niet lekker zit, vind ik het casual herhalen van iemands naam om te polsen of er meer mensen eventueel IceAR zouden willen stemmen ook niet echt tof.

Ik weet nog niet zeker wat ik ga stemmen. Ik ben een beetje moe, maar ik hoop dat het bovenstaand te volgen is  ;)

Goblin Gardener

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #38 Gepost op: november 29, 2013, 05:47:53 pm »

Het is wat je subtiel noemt... Heb op mijn werk subtielere verwijzingen gekregen naar mijn sexuele geaardheid dan dit. Ivar probeert er nog een reden aan te plakken maar die van IC gaat nergens over natuurlijk.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #39 Gepost op: november 29, 2013, 06:11:16 pm »

Michiel staat ook hoog bij mijn verdachten. Sammenspannen met een vampier, tsk.
Je weet wat de bedoeling is van de pot toch? ::)

Aangezien dit een fluffpot is kijk ik dan ook voor lynch 1 iig even naar content van fluff. Voor een weerwolf ben je wel erg bloedzuigend georienteerd Michiel de Elf, ben je een hybride model? Al heb jij volgens mij nog nooit fluff geschreven in een willekeurige pot waar niet iedereen vervolgens over viel  ;)
:P

Stem gaat waarschijnlijk naar AR:
Ik stem op iedereen die op Valentinos stemt! Dus wees gewaarschuwd IC.

Anders stem ik gewoon op Aragorn. Want wij wolven en vampieren hebben liever geen normale mensen.
Eerst makkelijk een stem wegzetten. Je hebt hierdoor altijd al een reden om je stem te verklaren.

(ik verwacht weer een ouderwetse dag 1 dood ::) )
Astublieft :)

Citaat
Jaja, dacht AR, het zal wel. Hij vloog door, at onderweg nog een paar weerwolven op en ging rustig ondersteboven hangen toen de zon begon op te komen. Reapers. Mutanten. Het zal wel. Die lust ik er ook nog wel bij als het moet
Is een fluff argument, en daarom ook niet de enigste. Maar AR geeft hier aan door te gaan op weerwolven, terwijl er toch echt vrede gesloten moest worden.

Lazo, wees niet bang, iedereen die op Flip stemt krijgt mijn stem! Jij bent dus de eerste.

Een goede tweede voor mijn stem is IceAR:
Citaat van: IceAR
Hij was een heel speciaal wezen: een bloeddorstige kruising tussen een ijsbeer en een vleermuis.
Probeer nu nog maar eens uit te leggen dat IceAR géén reaper is. Kruising tussen wolf en vampier komt wel verrassend dichtbij ijsbeer en vleermuis. Ok, de ijsbeer is niet helemaal perfect, maar ze lijken toch allebei wel op een knuffelschoothondje en dus op een wolf.

Het is dat Lazo mijn stem al krijgt, anders zou IceAR hem om zijn fluff krijgen. Een veel duidelijkere hint kan je niet geven dat je reaper bent.
Stemt op Lazo, maar valt daarna IceAR ook( als eerste aan). Het gene wat mij bij deze aanval vooral opvalt is dat er totaal geen nuance inzit, aangezien dit natuurlijk ook een villiegrap van IceAR geweest kan zijn. Start hiermee de hype op IceAR

Ergo, op elk van de posts van AR is wel wat aan te merken, al is het ene net iets verder gezocht dan het andere. Reden voor een stem.

*snip*
Genoeg gewacht....geur was zo goed als getraceerd...De prooi voor vanavond was gevonden....

Het verbaasde hem dan ook totaal niet dat deze reaper nog het meest op een vampier leek.......bloedeloos..

Maar eerst een borrel...en wat bloed....

*snip*

Eten staat klaar....

Victoria Concordia Crescit.

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #40 Gepost op: november 29, 2013, 06:27:15 pm »

Hozferatu zag dat iemand opmerkingen over fluff maakt en zelf niet fluft.

Genoeg voor een dag 1 stem  :P:
Stem op Stijn.

Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Bob

• Full Member
« Reactie #41 Gepost op: november 29, 2013, 06:28:09 pm »

Ik stem niet op een wolf en niet op een vampier, maar wel op een Aapje.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #42 Gepost op: november 29, 2013, 06:33:17 pm »

Het is wat je subtiel noemt... Heb op mijn werk subtielere verwijzingen gekregen naar mijn sexuele geaardheid dan dit.

;D

Hmmm, lastig, lastig. Moet de deur uit, dus moet stemmen. Geen idee op wie. Welcome-backstem op Wandelaar dan maar. Had ook Valentinos kunnen zijn, maar die heeft er al een.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: november 29, 2013, 07:18:49 pm »

Zelfde hier, ook nog geen idee. Denk dat ik de jankwolf maar met een stem ga vereren, puur fluff dus.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #44 Gepost op: november 29, 2013, 07:25:36 pm »

Het is wat je subtiel noemt... Heb op mijn werk subtielere verwijzingen gekregen naar mijn sexuele geaardheid dan dit. Ivar probeert er nog een reden aan te plakken maar die van IC gaat nergens over natuurlijk.

Pardon? Waar zeg ik iets over jouw voorkeuren ten aanzien van al dan niet het andere geslacht?  :o

Of doel je op mijn stem? Simpel, ik mocht van AR niet op Flip stemmen, dus krijgt hij hem.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 35