GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 33 34 [35]

Auteur Topic: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC  (gelezen 28628 keer)

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
Re: WW 174 - Underworld (Fluffpot) SPEELTOPIC
« Reactie #510 Gepost op: december 12, 2013, 11:38:45 am »

Hoewel ik het een enigszins discutabele tactiek vind, en de kritiek dus ook zeker begrijp, lijkt het me te ver gaan om er direct strenge regels aan het editen van posts (al dan niet als special) te verbinden. Het hoort toch ook wel bij de charme van het (online) weerwolf spelen om steeds weer nieuwe tactieken te vinden, zo kan ik me bijvoorbeeld ooit een kleine pot herinneren die beslist werd doordat Pingwin en LoD oid als villie wisten dat die een pm hadden gekregen. Het vragen wie er allemaal een pm hebben gekregen is echter ondertussen ook al geen nuttige tactiek meer, voornamelijk omdat hosts tegenwoordig altijd aangegeven of ze iedereen een pm sturen of niet. De tactieken zijn dynamisch en zo verandert het spel steeds. :) Als deze 'edit-tactiek' meerdere keren gebruikt wordt, zal er ongetwijfeld ook wel weer wat tegen gevonden worden. Bijvoorbeeld dat wolven rond de lunch actiever naar edits gaan kijken oid en zo zal het vanzelf ook wel weer grotendeels uitsterven, gok ik.

Mocht het echt 'game changing' blijken en er toe leiden dat de villie ineens veel gemakkelijker gaan winnen, kunnen we natuurlijk altijd nog besluiten om er regels voor te gaan verzinnen, maar ik denk dat dat niet nodig zal blijken. Voorlopig nog even aanzien lijkt me dan ook het beste.
Stop met je leven, het is weer wederwolf tijd :)

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #511 Gepost op: december 12, 2013, 12:10:02 pm »

Hoewel ik het een enigszins discutabele tactiek vind, en de kritiek dus ook zeker begrijp, lijkt het me te ver gaan om er direct strenge regels aan het editen van posts (al dan niet als special) te verbinden. Het hoort toch ook wel bij de charme van het (online) weerwolf spelen om steeds weer nieuwe tactieken te vinden, zo kan ik me bijvoorbeeld ooit een kleine pot herinneren die beslist werd doordat Pingwin en LoD oid als villie wisten dat die een pm hadden gekregen. Het vragen wie er allemaal een pm hebben gekregen is echter ondertussen ook al geen nuttige tactiek meer, voornamelijk omdat hosts tegenwoordig altijd aangegeven of ze iedereen een pm sturen of niet. De tactieken zijn dynamisch en zo verandert het spel steeds. :) Als deze 'edit-tactiek' meerdere keren gebruikt wordt, zal er ongetwijfeld ook wel weer wat tegen gevonden worden. Bijvoorbeeld dat wolven rond de lunch actiever naar edits gaan kijken oid en zo zal het vanzelf ook wel weer grotendeels uitsterven, gok ik.

Mocht het echt 'game changing' blijken en er toe leiden dat de villie ineens veel gemakkelijker gaan winnen, kunnen we natuurlijk altijd nog besluiten om er regels voor te gaan verzinnen, maar ik denk dat dat niet nodig zal blijken. Voorlopig nog even aanzien lijkt me dan ook het beste.
Over tactieken gesproken...

Ik merk op dat jij eigenlijk nooit online staat, maar volgens mij wordt aangegeven als verborgen gast. Klopt dat? Want dat maakt wel uit als je kijkt naar wie online is geweest zonder te posten en eigenlijk dan nooit iemand weet of dat jij online bent geweest.

Of bescherm je jezelf liever tegen de CIA :P
Victoria Concordia Crescit.

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #512 Gepost op: december 12, 2013, 12:31:29 pm »

Mr. Black kan zich verstoppen voor de overige forumgebruikers en de CIA/NSA, maar niet voor de admins. Moeahahahaha
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

mr.black

• Full Member
  • For the Birds!
« Reactie #513 Gepost op: december 12, 2013, 12:39:22 pm »

Over tactieken gesproken...

Ik merk op dat jij eigenlijk nooit online staat, maar volgens mij wordt aangegeven als verborgen gast. Klopt dat? Want dat maakt wel uit als je kijkt naar wie online is geweest zonder te posten en eigenlijk dan nooit iemand weet of dat jij online bent geweest.

Of bescherm je jezelf liever tegen de CIA :P

Geen idee, maar blijkbaar heb ik dat ooit een keer ingesteld. Struin hier ondertussen alweer vijf jaar, met de nodige pauzes, rond, dus ik kan me niet meer voor de geest halen hoe, waarom of wanneer ik dat ooit gedaan heb. Volgens mij kan je overigens wel gewoon zien wanneer ik voor het laatst online geweest. :) Bescherming tegen de NSA is daarnaast altijd mooi meegenomen. :P
Stop met je leven, het is weer wederwolf tijd :)

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #514 Gepost op: december 12, 2013, 12:52:07 pm »

Ik zie het er van komen dat dit de nieuwe tactiek wordt, iedereen verborgen online. Dan weet je mooi hoeveel ww-spelers online zijn :p. En dan gaat iedereen ieders profiel bekijken :p. Ik weet nog goed, ww82 was de eerste pot dat ik mee speelde. Ik kreeg votes omdat ik niet aangaf wat ik ge-edit had. Dus dat is ook nog prima een manier om dit soort lomp geouwehoer tegen te gaan. Ach, zoals aangegeven, op alles wordt wel een manier gevonden om iets tegen te gaan.
Pagina's: 1 ... 33 34 [35]